Velika krađa nebodera

Gnev prevarenih

Josh Kovaks (Ben Stiller) je menadžer impozantne građevine, tzv. 'Kule' u New York Cityju.Uz dobru saradnju sa svojim osobljem, Josh nastoji da sve funkcioniše besprekorno, a na zadovoljstvo brojnih gostiju i stanara zgrade.Vlasnik zgrade, magnat sa Wall Streeta, Arthur Shaw (Alan Alda) je na prvi pogled prijatan, ali u suštini jako pohlepan čovek.Pokušavajući da uveća svoj kapital, napravio je par loših poteza, što je imalo za posledicu loše investiran novac.Kada se ispostavi da je između ostalog, proćerdao i penzioni fond svojih radnika, ovaj slatkorečivi tajkun postaje predmet interesovanja FBI, ali i grupe lopova-amatera... Zasnovan na priči 'Tower Heist', koju su zajednički napisali:Adam Cooper, Bill Collage i Ted Griffin, nastao je filmski scenario koga potpisuju Griffin i Jeff Nathanson.Režira Brett Ratner ('Rush Hour 3'), filmski radnik kome nije strano kombinovanje elemenata komedije i akcije. Evidentno je da smo dobili nekakvu verziju 'Ocean’s Eleven', samo što su ovde u fokusu mahom lopovi početnici, a što je valjda trebalo da celu priču oboji u humorističke tonove.Nameće se utisak, da je velika ekonomska kriza (a znamo da je najpre počela u USA) zapravo poslužila kao lajtmotiv da se napiše priča koja razmatra socijalnu tematiku, gde ljudi iznenada ostaju bez materijalne sigurnosti, zabrinuti za svoju egzistenciju.Realno, ovakve teme i nisu baš zgodne da se ekranizuju u formi komedije na veliko filmsko platno. Razumljivo je onda zbog čega je izostao (možda) očekivani urnebes.A ako bacimo pogled na angažovanu glumačku ekipu, većina ljubitelja dobre komedije imala je razloga za visoka očekivanja.Nažalost, gluma je ovde tek u granicama proseka, jer su Ben Stiller i posebno Eddie Murphy, samo otaljali svoj posao.A ako dvojica glavnih komičara podbace, teško je onda nešto više očekivati od drugih.Ipak čini se da je Alan Alda solidan u izvedbi negativca, a moram reći da je Téa Leoni pravo osveženje, u roli netipičnog, vrlo simpatičnog FBI-agenta.Setovi su odrađeni na atraktivnim lokacijama New York Cityja: Astoria, Central Park, Manhattan, Queens, a hotel koji izgleda kao kula je vlasništvo kontroverznog Donalda Trumpa.Dinamična radnja, sa koliko-toliko zanimljivim zapletom, koja klizi u predvidljivom pravcu, ipak nekako može da se isprati do kraja.Aduti ove komedije jesu dozirani humor, koji u kombinaciji sa fino snimljenim akcionim scenama, stvara povoljnu sliku, u smislu da bi ovo moglo i da se gleda.Samo bez prevelikih očekivanja, jer ćete u tom slučaju verovatno biti pomalo zatečeni, a neki čak i razočarani.

Prosječno

Onako, film za ubiti vrijeme, ništ posebno ali vrijedi pogledati. Ocijena 3

Sviđa mi se

Zabavan i za opuštanje! Glumačka ekipa odlična. Više kao nekakva akcija s dozom humora.. najs..

Neugodno iznanadjen !!!

Kada sam vidio postavu glumaca, mislio sam sa se necu prestati smijati. Ali kako je film odmicao razočaranje je raslo. U ovoj "komediji" sam se jednom nasmijao i to ne mogu da se sjetim zašto. (toliko o komediji) Slažem se sa kolegom ispod da je film notorna glupost.

Nevjerojatno glupo

Imao sam neka očekivanja kada sam krenuo gledati „Tower Heist“, ponajprije zbog interesantne glumačke ekipe, ali ubrzo su sva ta očekivanja pala u vodu. Ponajprije zbog rijetko viđenog idiotskog (nisam oštar) scenarija koji je toliko nevjerojatan da ćete se kad tad pitati kako je to moguće. Oni koji nisu gledali, a namjeravaju neka ne čitaju...kako je moguće da auto kojeg su jedva spustili na niže katove, se na kraju može naći u bazenu u tako kratkom vremenu; čini se kao da scenaristi nisu zapravo znali kako završiti film, pa su izmislili kraj u kojem zapravo vrijeđaju inteligenciju gledatelja. Da ne pričam o tome da su pokradeni zaposlenici dobili zlatne dijelove rastavljenog auta; i što su onda trebali s njima? Prodati ih gdje, kada cijela policija traži upravo taj auto i te dijelove?? Smiješnih scena skoro da i nema, likovi su potpuno nerazrađeni, te nijedan glumac nema vremena, niti volje stvoriti nešto iz ničega. Stiller isti kao i uvijek, Murphy se iritantno vratio, Broderick teško da više negdje može dobiti ozbiljniju ulogu, Alda sprema novac za mirovinu, Sidibe je vrlo loša u portretiranju žene s Jamajke jer jednostavno naglasak nije skinula, a što Casey Affleck radi u ovakvom filmu je veliko pitanje. Zapravo je nevjerojatno kako je ovako glup scenarij ekraniziran, te je nevjerojatno koliko je novaca potrošeno na ovo Ratnerovo smeće. Vrlo loš film na svim područjima, žalosno što danas prolazi pod komediju!!

Razbi briga

Još jedan u nizu "pogledaj i zaboravi" filmova koji su mogli biti puno bolji da su ubacili nesto orginalnog materijala.VELIKA KRAĐA NEBODERA(novi biser hrvatskih prevoditelja) je filmic za pustiti mozak na pasu i nista vise.Međutim,mogao je biti puno bolji.Najvece greske su sto se toliko inzistiralo na humoru koji je otrcan i ne kvalitetan,a ne na orginalnosti buduci bi sama radnja bila vrlo zanimljiva i drugacija od ostalih pljackaskih filmova.Trebali su napraviti mjesavinu krimića i crne komedije u stilu Oceanovih 11 jer su ovakve glupave komedijice vidjene masu puta.Glumci su o.k. u svojim ulogama,Stiller nista posebno kao i Murphy u vjecnoj ulozi brbljavog,hvalisavog i sitničavog lakrdijaša ostrog jezika. Sve u svemu o.k. komedijica za razbiti brigu.

Velika kradja nebodera

to pogledao sma ovaj film, i bas me zabavio. Na stranu to sto ga porede sa Okenaovih nekoliko, meni je ovo drugacije i smjesnije. Plejada solidnih glumaca, sa finom temom o sefu koji procerda penzioni fond, pa radnici pokusaju da otmu njegove pare,a to se pretoci u...necu reci sta, da ne pokvarim filing drugima. Gluma je komediona, znaci mnogo krivih izraza lica, i slicno, ali ljudi zabavan je film, i fino snimljen. Scena kada Merc visi na neboderu je havarija :-). Moj glas za ovakve filmove, jer opustanje uz film i jeste bit svega. Necu da previse kontam, hocu da gledam i govorim..jooj budala sta rade :-)..