Drvo života

GLUPOST

Samo pogledajte kraj i mislim da je to dovoljno za ovaj naslov recenzije

Power point, indeed!!!

Film sam konačno, nakon trećeg pokušaja odgledao do kraja i moram reći da mi nije sjeo, osim što pokušava biti jako art, jednostavno je premalo toga i mislim da nije odgovorio na ništa, zapravo doznajemo da zapravo nemamo odgovore na ništa, a da je sve i svi prolazno znamo i sami. Možda je ideja bila dobra, ali mislim da je izvedba trebala biti puno bolja.

ništa posebno

Glavni problem ovog filma je što je Malick postao malo previše ambiciozan, pa je utrpao u njega i ono što je trebao i što nije. Možda ga je trebao radije nazvati "Veći od života" jer je to svakako htio biti. A veliki problem je i u tome što se sve odvija u onom uzvišenom tonu, nema padova, nema uspona, sve je isto, a to nakon nekog vremena postane jako naporno. A i malo mi na jetru ide onaj pojam "art film", kao da bi automatski radi toga film morao biti odličan. E pa ne mora. A ovaj ni nije.

Odrastanje

Ekscentrični Terrence Malick potpisuje dramu koja pretenduje da nam odgovori na neka kompleksna pitanja.Jedno od njih jeste smisao života.Logično je onda bilo krenuti od samog početka, pa režiser daje svoje viđenje nastanka univerzuma, trošeći 40-ak minuta u uvodnom delu radnje.Koristeći narativnu formu (kroz šapat) uz pomoć niza metafora, upoznaje nas sa prosečnom američkom porodicom iz Texasa, tokom 50-tih godina.Pratimo dečaka Jacka O'Briena (Hunter McCracken), koji sa dvojicom mlađe braće, odrasta pod nadzorom strogog oca Mr. O'Briena (Brad Pitt) i blage, popustljive majke, Mrs. O'Brien (Jessica Chastain).Praveći paralelu s odraslim, sada već zrelim Jackom (Sean Penn), režiser nastoji da nas podseti koliko je sam život prolazan i složen, a da bez obzira na naše godine, na neka pitanja ipak nemamo jasan odgovor.Čovek je samo deo univerzuma, nikako gospodar, ma koliko daleko odmakli u razvoju naše civilzacije. Izvrsna muzika (bravo za Alexandre Desplata), odlično prati izraženi smisao za detaljisanje, što je oduvek krasilo Malicka (setimo se 'The Thin Red Line').Vizuelno, radnja izgleda raskošno, ali ideja da se priča prenese publici kroz segmente iz odrastanja, jednog već umornog, zbunjenog čoveka, deluje suviše apstraktno.Ostajući dosledan sebi, Malick je napravio tipičan umetnički film, ne želeći da podilazi publici željnoj, možda nekog laganijeg, pitkijeg filmskog štiva.Ovako koncipirana radnja nema svoju konzistentnost, a u prilog tome je i činjenica da ovde i nema pravih filmskih dijaloga, sve je u obrisima sećanja, iz nekog prošlog vremena. Kasting sadrži neka zvučna imena, ali to nema poseban značaj, jer likovi su obične marionete, koje služe autoru da nam predstavi svoj pogled na svet.Izbor da u središte zbivanja stavi jednu američku porodicu ima rezona, ako imamo u vidu da je to zapravo osnovna ćelija svakog modernog društva.Težak film da se isprati, ali nesporno je da ima svojih dobrih strana.Loša stvar u svemu tome jeste da definitivno ovaj film neće zadovoljiti ukuse šireg auditorijuma.Stoga, ne mogu da ga preporučim, ali iskreno savetujem svima da ga pogledaju, pod uslovom da traže umetnost u čistom obliku, prikazanu na velikom platnu.

životno drvo

red mistike, red national geographica (koji je malo predugačak). svidio mi se ugođaj filma, ali fali mi ono nešto, fali mi dobar završetak.

da je, ali nije...

Osim odlične fotografije i dobre muzike,film ne nudi mnogo. Nakon 2 sata i 18 minuta osjećam se premorena dosadom. Nepotrebno dugački kadrovi i scene bez smisla, jedna velika mlaka i ne posoljena kaša! Previše pitanja, a nikakvih odgovora, samo isprazno filozofiranje u slikama! Odlična ideja, ali smatram da nije uspjela realizacija.

The Tree of Life

Jako dobra drama sa odličnom pričom. Iako nisam ljubitelj drama i takvih filmova odlučio sam pogledati ovaj film i zadovoljan sam. Iako traje jako dugo i ima dugih scena koje nisam najbolje skužio moja ocjena je 3.7/5

Potpisujem Nugajr

Pretenciozno Ništa.

"confused and disappointed"

Nakon što sam pogledao film u potpunosti razumijem zašto je Sean Penn bio zbunjen i razočaran. Poštujem rad Terrence-a Malick-a i smatram ga velikim umjetnikom, i ovaj film sam nestrpljivo isčekivao, ali nakon dva sata i osamnaest minuta osjećao sam se "zbunjeno i razočarano". Film je mogao biti puno bolji, samo ga je trebao snimiti, kako kaže Penn, na konvencionalan način.

šarene fleke

Znate one mailove koje dobijete svako malo? Obično ih dobijete od prijatelja, poznanike, kakve dobronamjerne bakice. U privitku tog maila je Powerpoint prezentacija, koja dok ju pokrenete, sama od sebe počne svirati preglasnu muziku, najčešće neku klasiku, Vltava recimo, svaki 10 sekundi se izmjenjuju lijepe slikice, priroda, životinje, cvijeće, slapovi, nasmijana djeca. A prema vrhu se izmjenju tekst, često u nekom fontu koji kao da je rukom pisan, jer to kao izgleda jako lijepo, al je zapravo čitljivost loša. A tekst govori o ljubavi, prijateljstvu, dobroti. E ovaj film sam doživio kao takav powerpoint samo kaj traje više od 2 sata. I na kraju filma nije pisalo da ga pošaljem svojim najmilijima. I film je za Guinessovu knjigu rekorda zbog najvećeg vremenskog raspona radnje. Od Velikog praska, do kraja naše zvijezde -Sunca. Samo oko 20tak milijardi godina. Skromno :) Ako vam se gledaju slapovi, cvijeće, šarene fleke, dinosaure u ne-drami dok slušate klasiku i Breda Pitta kako govori o ljubavi, životu, ovo je film za vas :)

lijepo

jako lijep film..sve je prikazano tako realno,lijepo,prekrasno i nakon ovog filma imam vrijednije shvaćanje života..scenografija,radnja,glazba,kamera,gluma su na mjestu,ali film se neće svakome svidjet..zbog nekih dosadnih scena,moja ocjena bi ipak bila 4..:)

carolija koja boli

ne sjecam se da me ikada neki film toliko nenadano i duboko pogodio i potresao do kosti...misticna mreza koju je malick ispleo i u koju sam se uspjesno zapetljala, navela me da se ovdje registriram i dam peticu filmu i napisem ovih par rijeci, no necu duziti...ovo je misticni gordijski cvor zivota koji ce svatko pokusati rasplesti sam za sebe......

hm, hm, hm...

Gledajući iz perspektive običnog ljubitelja filma moram priznati da mi je dio o postanku svijeta bio predugačak i mislim da bi za film bilo bolje da je to znatno kraće. Također mi nema smisla ni uloga Seann Penna ni mnogobrojni bespotrebni flashbackovi. Sama priča o odrastanju u obitelji prikazana je izvanredno, iznijansirano, s puno osjećaja i to je daleko najbolji dio filma. Svi glumci su izvanredni a pogotovo glavni lik Jack. Brad Pitt je isto dobar a Jessica peskrasna. Sve u svemu da je film malo kraći i usredotočen na dio o obitelji i odrastanju bio bi izvanredan. No i ovako je vrlo dobar.