Odmetnuta porota

Klasični Grisham

Dvije stvari kod ovoga filma garantiraju da film neće razočarati. Prvo je Grishamova knjiga kao podloga filmu, a drugo je odlična glumačka ekipa. Grisham je jedan od omiljenijih književnika u Hollywoodu i svako njegovo imalo značajnije djelo je dobilo filmsku inačicu (''Tvrtka'', ''Pelican brief'', ''Vrijeme ubijanja'', ''Klijent''...). Razlog zbog čega se velike filmske kuće relativno lako odlučuju za njegova djela je taj što su sigurni da će (uz pretpostavku pretvaranja knjige u kvalitetan scenarij) sigurno dobiti napeti film koji će sigurno privući gledatelja. Još kad se k tome doda činjenica da je tema filma suđenje (a znamo koliko su popularni filmovi i serije na tu temu), izgleda da se ne može pogriješiti. Radnja filma je kvalitetna, ali neće ponuditi ništa novo ili spektakularno. U knjizi je parnica bila protiv duhanske industrije, ovdje je to zamijenjeno s oružjem. Vjerojatno se mislilo da će tako tadašnja aktualna tema o opasnosti od oružja i standardni Grishamov stil pisanja biti dovoljni za uspjeh. Druga stvar koju treba posebno istaknuti je glmačka ekipa. Svi su odradili svoj posao odlično, a pogotovo dva velikana Hoffman i Hackman, koji su se konačno našli zajedno u filmu, a k tome još i u ulogama u kojima se odlično snalaze. Mlađe snage, Cusacku i Weisz, su takođero kvalitetno odradili svoje i pokazali su se kao dostojni partneri spomenutim velikanima. Iako je film dobilo podijeljene kritike, mislim da nitko neće ostati previše razočaran, a ako volite filmove ovakvog tipa (suđenje, parnice, odvjetnici), onda film trebate svakako pogledati.

Runaway Jury

Dinamična i napeta radnja i izvrsna glumačka ekipa učinila je film jako dobrim. Tema možda i je već isfurana ali ova je jako dobro odrađena,u niti jednom trenutku nisam znala što će se događati i zašto. Igra savjesti nad novcem! Htjela bi istaknuti glumu Hoffmana i Hackmana koja me oduševila,u sceni njihovog razgovora u WC jasno se vidi da je Hackman čovjek koji radi za novac a Hoffman za pravdu!Najprije sam mislila da Cusack igra prljavo i zbog toga mi se film svidio jer nisam mogla odgonetnuti zbog čega radi ti što radi! Zanimljivo je bilo gledati koje probleme ima jedna vele sila kao što je Amerika i zaista se zapitate da li je sve tako kako je prikazano na filmu! Zanimljiva 2 sata,neće vam biti žao!

Predvidljivo

Film je dosta dobar,zanimljiv i napet,ali je mogao biti mnogo bolji.Nedostaje mu uzbuđenje,a i malo je predvidljiv.Film je dobar za ubijanje dosade i ništa više !!!

Vrlo dobar!

Zanimljiva radnja upotpunjena je jako dobrim glumačkim izvedbama. Kako sam osobno ljubitelj sve trojice glavnih muških glumaca, vjerojatno sam premalo kritičan prema njihovoj izvedbi u ovom filmu. Ipak, zanimljivo je vidjeti dva stara vuka, kakvi su Hoffman i Hackman, u suradnji s jednim od najboljih iz mlađe (sada već i srednje) generacije američkih glumaca. Sam film prikovat će vas uz ekran i dva sata ćete sa zanimanjem pratiti odličnu ideju o manipulaciji pri samom odabiru porotnika, te kasnijim usmjeravanjem odluke porote. Radnja je dinamična i napeta, bez velikih propusta i gafova (možda tek par manjih), a glumačka ekipa u cjelini dobro odrađuje posao. Sama radnje natjerat će vas na razmišljanje tipa "događaju li se doista takvi slučajevi", a kada uzmete u obzir stvarne sudske sporove, shvaćate da razloga za ovakve špekulacije doista ima. Radnju bismo možda najbolje mogli usporediti s filmom "Probuđena savjest" koji pokazuje kako je "pala" američka duhanska industrija, što je izazvalo različite reakcije diljem svijeta. Pad industrije oružja može se samo sanjati, iako je zanimljivo povući paralelu s presudom duhanskoj industriji koja je, čak i nakon desetaka milijardi dolara kazni, još uvijek puno bogatija od industrije oružja. Kada malo bolje razmislite, ispada da u SAD-u treba kazniti one koji ljudima dopuštaju narušiti svoje zdravlje (naravno ako oni to žele), a ne one koji ljudima daju smrtonosno oružje od kojeg stradavaju uglavnom nedužni ljudi koji definitivno izbora nemaju. Više o tomu doznajte iz Mooreovog hvaljenog, ali i opravdano pristranog dokumentarca "Ludi za oružjem". Recimo na kraju kako je "Odmetnuta porota" žanrovski ispunio očekivanja, pa stoga i redatelj i scenarist zalužuju pohvale. Ocjena 4/5

sjajno!

Sinoć sam bila u kinu i ovaj film me oduševio!! :) Glazba je odlična a i svi zvučni efekti! Iznenađujuće zanimljiv uvod, zaplet i naravno rasplet!! Pravi užitak

grisham

vrlo rado čitam knjige i mogu se pohvaliti da sam procitala sve knjige johna grishama...a i pogledala sve filmove snimljene po njegovim djelima..."tvrtka" je bila osvježenje u filmskoj ponudi te godine,"pelikan" je mogao biti mnogo vise od onog sto nam je redatelj ponudio zbog straha prikaza seksa crnca i bjelkinje u filmu A produkcije..."komora" je bila prosječna,"vrijeme ubijanja" vrlo dobro posebno zbog scene u kojoj matthew drži završnu riječ, a ta scena ne postoji u knjizi..svaka cast scenaristu...ipak odmetnuta porota nije u rangu s vremenom ubijanja ali ipak nakon svih ovih prosjecnih filmova snimljenih po grishamovim djelima jedan vrlo dobar triler koji ce vas držati napetim od početka do kraja pa tako svi koji ste mislili da je grishamovo vrijeme proslo...think again!!!;)