Loš poručnik

Briljantno!

Loš Poručnik je uistinu neotkriveno remek djelo. Cage briljira,ali doslovno briljira kao pokvareni murjak,a Herzog je maestralno predstavio priču o pokvarenom poručniku,prvenstveno se koncentriravši na lik i djelo glavnog lika.Crni humor izmiješan sa trilerskom radnjom je ovdje ispao pravi pogodak.Čudi me što film nije bio kandidat za Oskara.Po meni Cageova najbolja uloga u karijeri.Svakako preporucam!

Pokvareni poručnik

Veteran svetske kinematografije Werner Herzog ('Nosferatu: Phantom der Nacht') i scenarista William M. Finkelstein (napisao nekoliko epizoda za popularne kriminalističke serije 'NYPD Blue'; 'Law & Order') udružili su snage na projektu 'The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans'. U centru pažnje je detektiv Terence McDonagh (Nicolas Cage) rastrzan između zdravstvenih,poslovnih,ljubavnih,finansijskih i kakvih sve ne problema. Sam početak prikazuje nam detektiva u lepom svetlu,jer on spašava zatvorenika od davljenja neposredno nakon prolaska uragana Katrina.Ubrzo biva unapređen u poručnika, a to znači i veću obavezu.Kao npr. rešavanje slučaja ubistva petoro senegalskih imigranata. Cena koju je platio jeste povreda leđa,a time sve češće konzumiranje lekova i potreba za nečim jačim tj. pravim drogama (kokain).Zaljubljen je u lepu prostitutku Frankie (Eva Mendes), ali nije ravnodušan ni prema njenim klijentima: koristi svaku priliku da ih pokrade,ne bi li privremeno rešio svoje finansijske probleme (kockanje i kladionica). Vodeći slučaj u potrazi za 15-godišnjim dečakom,svedokom ubistva imigranata, povezuje se sa moćnim narko-dilerom, poznatim kao Big Fate (reper Xzibit),što mu otvara široke mogućnosti da reši sve probleme.Kroz niz obračuna sa raznoraznim belosvetskim bitangama, korumpirani poručnik izlazi kao pobednik, pa čak na kraju biva i odlikovan. Time uspeva da učini ponosnim i svog oca penzionisanog policajca, Pata McDonougha (Tom Bower). Izbor glavnog lika je pun pogodak.Cage naprosto dominira u svim scenama gde ga vidimo.Blagi oblik crnog humora prožima celokupnu radnju,koja u suštini jeste stereotipna,ali zahvaljujući ovako 'blesavom' poručniku drži vam pažnju nekih 2 sata koliko je trajanje filma. Dinamična radnja sa mnoštvom,uglavnom otkačenih likova kojih ima gotovo u svakom kadru,daju filmu poseban kvalitet,a što sve skupa ima za rezultat: zabavan policijski triler, sa primesama komedije,akcije i nešto malo naučne fantastike (tripovi drogiranog poručnika). Za svaku preporuku, a što se tiče ocene (jako subjektivna stvar), zaslužuje najvišu, pre svega zbog Mr Cage,kome je ovo jedna od najboljih uloga u dosadašnjoj karijeri.Samo da još napomenem da ovo nije rimejk filma 'Bad Lieutenant' (1992.),naročito je to naglasio Abel Ferrara, ocenjujući 'Pokvarenog poručnika iz Nju Orliansa' skrnavljenjem njegovog dela, u kome je briljirao maestralni Harvey Keitel u ulozi korumpiranog policajca.

we

primijetili da 'se u moru rimejkova, 'Loš poručnik' bez tiffany necklace premca nameće kao najbolji film u toj kategoriji ove godine koji se s užitkom gleda'. ?

LOŠ FILM

na momente dobar ali većina filma dosadna.. izdvojio bi CAGE koji je odlično odglumio...

super

moram priznat odličan film...za svaku preporuku... triler sa elementima crnog humora, moja omiljena kombinacija...u današnje vrijeme loših filmova pravo osvježenje...odlični nicolas cage...inače ga jako volim pa se nadam da nisam previše subjektivan ali stvarno ovakve uloge su kao stvorene za njega...čvrsta 4...