Minions!! :-)))))))))

:-D

Minions!! :-)))))))))

:)

super, sviđa mi se, smiješno, zabavno

Zlikovac Gru

Dvojac Pierre Coffin-Chris Renaud debituje toplom pričom, napravljenoj u formi animiranog filma u 3D. Zasnovano na priči Segia Pablosa ''Despicable Me'', koju su Ken Daurio i Cinco Paul pretvorili u odgovarajući filmski scenario. Gru (glas Steve Carell) je najveći zlikovac na svetu. Uz pomoć svojih saradnika, čudnovato-genijalnog doktora Nefarioa (glas Russell Brand) i malih žutih sićušnih stvorenja, čini se da ga ništa ne može isprečiti da sprovede najveću pljačku u istoriji čovečanstva. Ukrašće Mesec i tako baciti u zasenak krađu piramide iz Egipta, koju je sproveo mladi lopov, koji se predstavlja kao Vector (glas Jason Segel). Gru će zahvaljujući arsenalu najsavremenijeg oružja (za zamrzavanje i za smanjivanje) nadvladati svog rivala. Međutim nije računao da ga tri male devojčice iz sirotišta mogu toliko promeniti, da se korenito transformiše i postavi neke drugačije prioritete u svom životu. Odličan prikaz karaktera glavnog lika, koji je na početku baš pravi ljigavac, ali vremenom shvatamo zašto je postao takav (ništa nije uradio dovoljno dobro da impresionira majku, glas Julie Andrews), sve dok ga zajednički život sa tri male vragolanke, ne preobrati u pravog dobricu. Odlična zarada, ako napomenemo da je film inkasirao nešto preko $250,000,000 (podaci iz januara ove godine), a uloženo je respektabilnih $69,000,000 (ipak je rađeno i za 3D a to povećava troškove). Znači odličan prijem kod publike, što i ne čudi, jer se ovde radi o pravoj toploj priči, nabijenoj emocijama, tipa ''deca pronalaze davno nestalog tatu''. Preporuka da se pogleda u svakom slučaju,a mali žuti izgledaju više nego simpatično i daju poseban šmek filmu.

Ocjena recenzije: 4.17 Tvoja ocjena: -

ZAKON

mali žuti su jednostavno preslatki, zakon, SVAKAKO POGLEDATI