Mjesec

Teško, ali jako, jako zanimljivo-drži pažnju svaku minutu

Ovo je dosta neizvjesan film koji će od gledatelja izvući emocije ogorčenja i nade te upaliti pitanja o bahatosti današnjega svijeta i vladajućih. Ovo je film u kojem se prikazuje igranje s emocijama, ali i bratska pomoć. Morate pogledati. Ako volite filmove s težom atmosferom koji je temeljen na velikim pitanjima- ovo je pravi film za vas. Radi se o astronautu Samu koji je odvojen od svijeta te se raspada, ali se nada konačnom odlasku doma. Hoće li dočekati taj dan i koliko će dugo proći vremena do te ostvarene nade? Ili će ostati vječna nada? Nemojte gledati trailer.

jako dobro

kada vas jedan covjek moze drzati zaniteresiranim 90 minuta, onda znate da je to vrhunski filmski uradak. ideja filma odlicna. jako dobar nacin da se pokaze kako ljudska pohlepa mora imati granicu, i sto bi bilo ako je nema. okruzenje, gluma, prica, sve vrijedno gledanja.. definitivno preporucujem.

rijetko dobar film

Film koji treba svakako pogledati, i za klasu bolji od koje kakvih holivudskih blockbustera.

Helijum-3

Duncan Jones potpisuje svoj debitantski filmski projekat, na kome mu je pomogao Nathan Parker oko adaptacije priče u filmski scenario.Radnja filma odvija se na Mesecu gde usamljeni astronaut, Sam Bell (Sam Rockwell) gotovo pune 3 godine (koliko mu traje ugovor) iskopava Helijum-3, koji predstavlja čist izvor energije i od ogromnog značaja je za život na Zemlji.Prilikom obavljanja rutinskog zadatka u lunarnom roveru, Sam doživljava nezgodu, što pokreće čudne, neobjašnjive događaje...Film u čiju produkciju je uloženo skromnih $5,000,000 i koji je kompletno snimljen u poznatim Shepperton Studios u Engleskoj.Sa praktično jednim likom u filmu koga je odlično skiunuo Rockwell, uz kompjuter Gerty kome je glas pozajmio Kevin Spacey, ovakav minimalistički pristup uspeva da nam toliko toga kaže o problemima otuđenosti savremenog čoveka u okruženju gde je pojedinac prepušten samom sebi.Režiserov pogled na blisku budućnost, gde je u beskompromisnoj borbi velikih multinacionalnih korporacija za što većim profitom (ovde se radi o energiji, koja je nesumnjivo jako 'tražena roba'), čovek-radnik sveden na najobičniju potrošnu (zamenjivu) robu.Fino režirano, sa dobro doziranim dijalozima, koji pored emocija diraju i u zdrav razum običnog gledaoca.Film šalje poruku uznemirujućeg sadržaja, tako da se ozbiljno zapitamo, kakva nam je budućnost, da li moderna civilzacija korača ka prosperitetu i boljem standardu života ili nas čeka nešto neočekivano koje preti da ljudsku rasu odvuče u propast.Jako dobro filmsko štivo, koje vredi pogledati.

PODCIJENJENO REMEK DJELO

Ne shvaćam zašto Rockwell nije bio nominiran za ovu ulogu,ne shvaćam zašto Mjesec nije bio nominiran za najbolji film... Ne shvaćam zašto je Narednik James pokupio 6 oscara...

Zanimljivo !

Film mi je veoma zanimljiv !!!!!!

Genijalno

Odlična kombinacija SF-a i psihološkog trilera. Film vas drži napetim cijelo vrijeme. Potiče vas da razmišljate o velikim i malim stvarima i kako biste vi reagirali kad biste bili tamo. Inteligentost i nepredvidljivost su dvije riječi koje bi najbolje opisale ovo remek-djelo. Sam Rockwell je stvarno briljirao u svojoj ulozi. Perfektno mu paše ovakav lik. A da ne spominjem tek Gertya. Odlično izrežiran i odglumljen. Fantastičan soundtrack koji savršeno paše uz mirnu atmosferu, u koju ćete se odmah zaljubiti. Općenita boja u filmu je također pogođena: cijeli set je napravljen u onoj finoj, kremasto-bijeloj boji, pri čemu se više ističu detalji. Film se više oslanja na glumu i režiju, nego na vizualne efekte koji su, kad ih ima, zapanjujući. Za početnika u filmskoj industriji, Duncan Jones je više nego oduševio. Pogotovo s činjenicom da je sin milijunaša-čija djeca danas vise po zatvorima i sramote obiteljski ugled.

Ocjena recenzije: 0.67 Tvoja ocjena: -

must see

one man show..i to kakav show..sam rockwell , odlicna izvedba.u zelenoj milji je odlicno odglumio i drago mi je da je dobio ovakav film gdje je glavna uloga , jer je napravio odlican posao.kevin spacey..sto reci.. mislim da nisu mogli dati boljem glumcu da posudi glas robotu.taj njegov specifican glas nevjerovatno paše robotu i ovom filmu.neznas da li je dobar ili los robot kad ima takav glas.scenografija i efekti fenomenalni!..uglavnom odlican film..morate ga pogledati!

jako dobar

Moon je po meni vrlo dobro ostvarenje u moru prosjećnih SF-ova kojih sam se nagledao u zadnjih par godina, u biti ovako napamet možda još iz doba Event Horizonta (koji uzgred ima očajnu ocjenu na imdb-u). Možda se previše uzdiglo originalnost priče i ideju, koja je sasvim ok, ali očekivana od faktički samog početka zapleta radnje. Mada ruku na srce zanimljivo, ja kao bolesnik na detalje sam prvo poludio kad sam vidio neke nelogičnosti u filmu (tipa veza uživo, veza na delay) , da bih kasnije odahnuo shvativši da nije kiks scenarista, već dio zapleta radnje. Rockwell je odlično odradio svoju ulogu (-e) , a i veliki plus je milozvučni glasić Kevina Spaceya, tako da film zaslužuje solidnu 4.

Osrednje

Zanimljiva tema i radnja, ali ipak ništa novo, pomalo besmisleno i nedorečeno (neodoljivo podsjeća na Silent Running iz 1972). Tipičan film za široke mase koji vodi gledatelja kroz film bez potrebe za razmišljanjem uz malo seksa u donjem rublju, malo humora, te malo nježnih i simpatičnih trenutaka uz nevjerovatno iritantnu glazbu u pozadini. Nejasno je zašto taj ili neki drugi dragi i simpatični robot sa osjećajima i smajlićem ne bi mogao obavljati te sve funkcije sam i pomalo je upitno koliko je to sve kloniranje potrebno uz mnoge druge besmislice. Da je ovaj film snimljen prije barem 30 godina bio bi poprilično zanimljiv pošto se je tada još vjerovalo da je čovjek zaista hodao površinom mjeseca. Možda je ovaj komentar previše subjektivan, ali svakako je i besmisleno senzacionaliziranje ovog osrednjeg filma. Ne vjerujem da ga se itko bude više sjećao nakon mjesec dana, te da je malo onih koji ga budu imali želju ponovo pogledati.

Briljantno

Dugoočekivani ali slabo razvikani Moon remek djelo je SF žanra i svakako jedan od najboljih filmova koji je snimljen u posljednjih pet, šest godina. Vjerojatno vam nije jasno zašto sam toliko oduševljen filmom u kojem glumi jedan glumac koji većinu svog vremena provodi razgovarajući s robotom kojem glas posuđuje Kevin Spacey. Razlog je vrlo jednostavan. Zato jer Sam Rockwell kao glavni glumac ( ostale se uloge pojavljuju na trenutke ) to čini odlično, jer je scenografija i atmosfera pogođena u potpunosti, jer je radnja orginalna i vrlo hrabra i jer je Spacey kao robot fenomenalan ( ovo će te malo teže shvatiti ako ne pogledate film ). Glavna ideja filma usmjerena je ka razmatranju otuđenosti ljudi, problemu samoće i neizvjesne te nimalo ugodne budućnosti. Moon je psihološka drama u kojoj predznak SF postoji samo zbog mjesta radnje i ideje kloniranja dok je sve ostalo prikaz unutarnje borbe čovjeka koji pokušava pobjeći od samoće. Samove moralne dvojbe te jednostavne ljudske potrebe nadopunjuju se u ovoj igri mačke i miša između pojedinca i velike konformističke kompanije koja svodi ljudsko postojanje na pritisak tipke miša. Film niti u jednom trenutku nije dosadan, ne traje predugo i kroz miks navedenih žanrova određena je savršena mjera svega pomalo.

Ocjena recenzije: 3.71 Tvoja ocjena: -

Pavle sam na mjesecu :)

Ovo je jedna “zanimljiva” psihološka drama koja zasigurno neće zadovoljiti SF fanove, iz razloga što je to prvenstveno psiho/drama a jedine “poveznice” sa SF-om ima u radnji koja se odvija na mjesecu... Nadalje, film je koncepciski sveden na minimum pa tako se u njemu pojavljuje samo jedan glumac (Sam Rockwll) dok se ostali pojavljuju vrlo kratko cca 10-ak minuta preko video veze, a oni koji su se ponadali da ce vidjeti Kevina Spaceya ostat ce razočarani jer on daje glas robotu (iako je praktički drugi glumac filma po minutaži)... Iako je film koncepcijski dobro osmišljen I iako je zaplet za većinu gledatelja zaista nepredvidljiv (pogotovo u ovo vrijeme komercijale) ipak u toj drami-psiho fali I onog trilerskog elementa s obzirom da se u filmu 90% pojavljuje samo jedan glumac I robot, pa shodno time je značajno usporen I one željne akcije I adrenalina ostavlja na čistoj nuli.... Na mene je ovaj uradak ostavio dojam kao jedan nezavisni film koji je usmjeren na umjetnost u pravom smislu rijeći I djeluje mi kao film za neke nezavisne filmske festivale pa kao takav zaslužuje ovakvu ocijenu....

Ocjena recenzije: 2.88 Tvoja ocjena: -