Najstrašnija noć

Uopće se neslažem!

Ovaj je horor jedan od najjboljihh.....Pogotovo priča o retardiranoj djeci..Od nje me uhvatila jeza.BRR...Odlićno je to što je stalno na HBO-u

Gubljenje vremena

Jedan od najlošijih filmova ikad !!!! Priču kao da je napisao 6-ogodišnjak. Nepovezano, loše zamišljeno... ukratko KATASTROFA.

tnt

I meni se svidjeo film.Narocito dio gdje djeca odu u onu provaliju za skolskim busom :-).A sto se tice montaze i rezije,i to mi je ok.Povezani su dijelovi koji se vracaju u nazad malo,pa se vidi i sa druge strane sta se desavalo,kao ono kad je stari komsija zvao u pomoc,sta je bilo u njegovoj kuci.Gledao sam ga uz dorucak,pas opusten na miru.Savjetujem vama da ga gledate,jer ima sta za pokazati kako jedan kolega rece,2 godine je bio na polici da bi sada izasao.Film..meni ljudi,za peticu..

trick r treat

Ne mogu vjerovati da je jedan ovakav film negdje na polici skupljao prašinu dvije godine da bi na kraju bio pušten direktno na DVD.U moru sranja koje nam se servira ovih dana ovaj film je jedno pravo osvježenje i jedan od boljih filmova koje sam gledao na temu noći vještica. Dakle, film ima 4 priče koje se isprepliću. ali unatoč tomu ni u jednom trenutku nije kompliciran, zamoran ili dosadan. Možda i nije film koji ćete uvrštavati na neke svoje liste najboljih filmova, ali će vas definitivno zabaviti, opustiti, a možda i prestrašit.

Kao da ima više priča

Iako sam ljubitelj takvih filmova tj tih horora koji su malo drugačiji i koji ne prikazuju predvidljivu temu i razradu..ovaj je takav al mi se nije svidio(dok npr je okrutna zabava također slična po sadržaju jer su opet neke priče spojene u jednu)..sve mi djeluje nabacano,zbunjuće i dosadno..mislim sve to štima da su te priče dobre i da su fora ali sve u nekim granicama..nisu mi se svidjele 3 od 4 priče tj u svkaoj ima nešto što ne valja i na krjau bude sve jasnije i gledano iz različlitih kutova..ovo možda jest drugačije al ne tolko koliko sam očekivao..jedva 3

Trick 'r' Treat

Ovaj je film platio danak raznim pizdarijama tipa Prom Night ili Hills Run Red te nekliko godina bio skrivan u ladicama maloumnih producenata koji ne bi prepoznali priliku za zaradom ni da im pokuca na vrata. Srećom, Trick r Treat je pušten u distribuciju prošle godine i to direct to DVD i to tek nakon gomila peticija koje su pisane da bi se to dogodilo ( jednostavno ne razumijem što su željeli učiniti s filmom ). No možda je i bolje tako, jer je film u kratkom vremenu stekao kultni status te je postao omiljena tema rasprava svih horor foruma. Omnibus priča koja odiše nevjerojatnom atmosferom, odličnom glumom većinom nepoznatih glumaca, sjajnom fotografijom te još mnogočime. Inteligentno isprepletene priče prožete su laganom jezom te općom nepredvidivošću tako da će vam sat i pol proći u trenu, a vi ćete zadovoljno moći zaključiti kako horor žanr još uvijek im mnogo toga za ponuditi. Efekti su na razini što najviše dolazi do izražaja prilikom scene transformacije u vukodlaka. Razni se to stanovnici tame pojavljuju tako da ćete uz vukodlake sresti vampire, duhove, ubojice i još mnoge kreature koje su sastavni dio Noći vještica. Orginalno, atmosferično i nadasve zabavno.