Lovina

Dobar film

Ako išta najviše volim onda su to iznimno brutalni i naslini akcijski trileri onda se odmah zna da mi se film i više nego svidjeo. Dva poznata glumca i legendarni redatelj su uvijek garancija dobrog filma. Scena potjere me ostavila bez daha koliko je dobro snimljena isto tako i završni obračun između Lee Jonesa i Del Tora.Jedina mala zamjerka na film mi je scena ratnog pakla Kosova koja je dosta nerealna. Ako volite akcijske filmove u kojima krv pršti na sve strane onda je ovo film za vas.

ok

Film je dobar,malo je početak bezveze ,rat na Kosovu kako ga vide amerikanci.Priča je jako predvidiva i več puno puta ispričana ali Tommy Lee Jones i Benicio del Toro su mislim dovoljan razlog da se film pogleda.Podsjeća me Bouronov identitet i Ramba ali i na Karate Kida.Dopalo mi se način na koji su prikazane borbe u tišini i bez nekih kiaa pokliča,mrtvo hladno i surovo.ocjena 4- zbog nedostataka u priči

Uhvati me ako možeš!!

Zanimljiv akcijski triler koji nas unatoč tome što su sve karte otvorene več na početku filma uspijeva držati u neizvjesnosti do samog kraja, zahvaljujuči dobroj režiji.Priču bih opisao kao spoj Ramba(prvi dio) i Bjegunca.Dakle, ništa novo i inovativno, imamo priču o profesionalnom ubojici kojeg su sječanja na sva ubojstva koja je vidio i počinio u raznim akcijama diljem svijeta i okrutnost ljudi prema životinjama natjerala u ludilo te on postane stroj za ubijanje koji nema milosti prema nikome sa oružjem, te njegov mentor krene za njim.Režija je dinamična i životna, Friedkin je čak u nekim djelovina , naročito na početku u šumi i u sekvenci rata u Bosni(te scene izgledaju kao prikaz pakla a ne rata)uspio dočarati atmosferu jednog dobrog hororca, a ne trilera.Tommy Lee Jonesje solidan u ulozi bivšeg ubojičinog mentora, iako je očito da opet ponavlja ulogu iz Bjegunca, U.S. Maršala i Dvostruke opasnosti.Očito se nemože otarasiti takvih uloga.Del Toro je dobar u ulozi poludjelog specijalca, ali neke stvari u njegovom karakteru mi i nisu baš najbolje razrađene.Naime, njegov razlog ludosti zbog kojeg je počeo ubijat nevine ljude je dosta mutan.Neznam jeli je to zbog toga grižnje savjesti nad učinjenim djelima u ratu ili zbog nekih drugih razloga.Connie Nielson ponavlja rolu iz Basica, samo što je ovaj puta više Sexy.Po mom mišljenje gotvo i nepotreban ženski lik jer neka ljubavan veza između nje i Jonesa nije naglašena.Posebno moram pohvaliti režiju završne borbe noževima između Del Tora i Jonesa, koje su rijetka na filmu, zadnje koje se ja sječam je onaj fajt noževima iz Comandosa, ali nije bio ništa posebno. Ova borba je zbilja brutalna i krvava, ali i realna.Dakle gledajuči u cjelini gluma i režija akcijskih scena je vjerovatno najbolje u ovom filmu, priča je iako dinamična i zanimljiva previše predvidljiva, svi znamo več na početku da mora doči do obračuna između učenika i učitelja.Dao bih mu trojku zbog priče, no zbog dobrih glumačkih izvedbi...

jako loše

ovaj film kao da predstavlja sve što je moguće loše učiniti prilikom stvarnja filma. dva odlična glumca i redatelj s dugom tradicijom dobrih filmova sigurno ne izgledaju sposobni stvoriti smeće od filma, ali eto, i to je moguće. u lovini se neprestano vrte stari i dosadni klišeji, toliko stari i toliko dosadni, da nakon prvih desetak minuta znate kako će film završiti. hrpe nelogičnosti se podrazumijevaju. mislim da ovaj film nije trebao nikome, a posebno ne tim glumcima i redatelju. katastrofa.

LOVINA

Jednom davno William Fredkin je potpisivao dobre i punokrve zanrovske filmove. Sada,potpis tog istog covjeka stoji ispod predvidivih,bezlicnih i dosadnih naslova. Lovina je film kojim se Friedkin pridruzio F.F.Coppoli,Johnu Carpenteru,Peteru Bogdanovichu,Phillipu Kaufmanu i jos nekim posrnulim velikanima suvremenog americkog filma u klubu "NEKOC BILO"..Skolski primjer neiskoristenog talenta.

razočaranje

unatoč odličnim glumcima dosta "rijedak"film,možda sam očekivao previše,no ipak tek još jedno razočaranje.ocjena 2.