Scar 3D

Kako je ovo završilo na velikom platnu ?

Kako me uhvatila nekakva slasher manija sljedećih će nekoliko recenzija biti upravo predstavnici tog meni ne baš omiljenog žanra, ali svakako zapostavljenog na osobnom repertoaru. Prvo što mi je dopalo ruku zloglasni je Scar. Iako nije tipični slasher ima mnogo poveznica sa dotičnim podžanrom horora. Osim što ga je kritika pokopala, ni mnogo manje zahtjevna publika uvijek željna krvi, nije bila zadovoljna. Ipak, čuo sam kako nije baš dno dna pa mu, eto, dadoh priliku ( iako bih to s puno više nekakvog perverznog veselja učinio da sam čuo da je doista zadnje smeće ) . Klasični slasher početak ; preživjela žrtva manijaka, mali gradić u vukojebini i mnoštvo priglupih tinejđera za poubijati ( zanimjivo kako su uvijek klinci u pitanju ). U prvih sam petanaestak minuta poželio da svi umru jer drugo nisu niti zaslužili, te ako je redatelj želio likove učinit antipatičnima, u potpunosti je uspio. Glumu nisam želio spominjati iz razloga što u ona u ovakvim filmovima i nije odviše bitna, ali ipak moram reći da ovakvu skupinu netalentiranih i loših glumaca možete vidjeti još jedino u Asylumovim ''remek djelima'' o kojima sam već pisao. Teško mi je također povjerovati da su mladi Amerikanci doista toliko glupi jer ovo što u ovom filmu rade krajnje je debilno. Kao da scenarij ne postoji ! Ubojica je nezanimljiv i bezvezan, a gore scene traljave imitacije Hostela i Saw-a. Eh da, o 3D-u nema ni govora, samo dobar marketinški trik. Na kraju se moram zapitati kako ovakvo smeće završi u kino dvoranama, a mnogi filmovi ( Trick r Treat, Dance of the dead itd. )završe u ladicama tupavih producenata i nikad ne pokupe slavu koju zaslužuju ?

Piercing u pupku u 3D tehnologiji

Moram priznati da sam izašao iz kina nakon 5 minuta gledanja, ali ne zbog kvalitete filma, nego zbog činjenice što mi je smetala 3D tehnologija. Gledao sam zadnji put U2 koncert i nije mi ništa smetalo. Ali ovoga puta je bio prijevod filma, pa zbog toga što sam valjda malo ćorav (astgmatizam), a ne nosim naočale i leće došlo mi je do miksanja slova, što mi se kod normalnih filmova ne dešava. Nisam znao da bi trebao nositi leće za ovakvu projekciju, jer naočale na naočale ne mogu staviti. Mislim da sam film po sebi nije nešto. U prvih 5 minuta neka ženska trči, dahče, nešto je razrezana itd, itd. Uobičajena novohollywodska radnja. Najzanimljivije u filmu je u prvih pet minuta stavljanje željeza u pupak jednoj ženskoj osobi, što je još dodatno rezultiralo mom dosada rekordnom i najbržem odlasku iz kina. Inače, film neću ocijeniti, ali mislim da mu je pomogla činjenica što sam na projekciji bio ćorav bez naočala na naočalama. Gledatelji sa dioptrijom bi mogli imati problema kod gledanja 3D filmova.

NE GLEDATI!

isuse, ovo sam jučer gledo u kinu i to je nešto najgluplje što sam ikad pogledao u životu. glumci su toliko jadni, ko je ubojica skužite u trećoj minuti, a od straha u filmu nema ni s. scenarij izgleda ko da ga je pisalo dijete. u filmu je stalno noć, nema ulične rasvjete, a glumci hodaju po kući u mraku, bježe iz zatvora bez problema, trče po groblju ko debili, a scene ubijanja nalikuju na hostel, ali su toliko jadne da ih se jedva gleda. da skratim, ovo je JAKO LOŠE, za -1! jedino kaj valja je taj 3D, ali ako već želite to iskusiti, bolje tih 37 kn iskoristite na gledanje dinosaura ili morskih pasa, šta god već igra. 0% na rottentomatoes.com potpuno opisuje ovaj film. ekipa u kinu nije mogla vjerovat koje je ovo sranje. svakako zaobići!!!!