Molim te premotaj

Odličan

Lagan i lijep film za nostalgičare za starim filmovima, vhs-ovima i ljubiteljima jazza.

Molim te pogledaj

Prijašnji recenzenti kao da nisu shvatili poantu ovog filma i kao da nemaju pojma tko je Michael Gondry. Gondry je pred 5 godina režirao 'Eternal Sunshine of the Spotless Mind'(jeste li to gledali, da li ste ga razumijeli?) te od njega možemo očekivati upravo ovakve filmove. 'Be Kind Rewind' je predivan hommage zaboravljenim videotekama s VHS formatom pod naletom novih tehnologija. Gondry čak i radnju smješta u gradić u kojem kao da je vrijeme stalo pa još i postoje ljudi koji posuđuju filmove na kazetama te ne idu u onu ogromnu videoteku s DVD-ima na kraju ulice. Gondry tako slavi prošla vremena, kada se nije moglo za par minuta skinuti film kojeg su tvorci radili nekoliko mjeseci pa i godina, stavljajući u fokus radnje 2 kreativna prijatelja koji su prisiljeni napraviti remake svakog filma kojeg mušterija traži (zbog slijeda nesretnih događaja). Na izrazito simpatičan i uvjerljiv način i Black i Mos ali i ostatak poznate glumačke ekipe prikazuju i pokazuju umjetnost snimanja filma te iako je borba za njihovu vidoteku bila izgubljena cijelo susjedstvo je pogledalo film kojeg su oni stvorili. To je pobjeda filma kao sedme umjetnosti, svojevrsna kritika novim vremenima te prisjećanje na kazete. Tarantino je servirao 'Inglourious Basterds' u kojem kritizira multiplekse u kojima se gubi artizam pojedinog filma dok se Gondry u ovom filmu možda i bori sa vjetrenjačama ali zasigurno daje najbolji i najoriginalniji hommage VHS formatu na kojem su odrasle mnoge generacije pa tako i ja. Film za svaku pohvalu!

Ovo vam nije trebalo

Mislim da se netko od tvoraca filma odlučio poigrati sa gledateljstvom. Film je, naime, toliko loš da mislim da je to namjerno napravljeno, možda neki hommage filmovima ''žnj'' produkcije iz 80 - ih, koje smo slučajno ili namjerno znali posuditi u tadašnjim videotekama na VHS- formatu (piraze, naravno).

Jadno, jadnije, UŽASNO!!!!!!!!

Uvodna špica filma je počela u glazbenom stilu, točnije Jazz, te s obzirom da glavnu ulogu tumači Jack Black, pomislio sam kako će ovo biti „glazbeno i komično“ u njegovom stilu, no nažalost gadno sam se prevario. Naime Jack Black na magnetiziran ( nakon što ga strese struja) ulazi u frendovu videoteku te samim time briše sve sa kazeta (koji SF majko mila), te nakon toga odluči da zajedno sa frendom ponovno snime te sve filmove i tako ih prodavati, naravno to se svima svidi. To je sve ujedno tako jadno, besmisleno da mi je sve bilo neugodno gledati. E sad pazite zaplet filma; nakon što cijela četvrt poludi za „njihovim“ filmovima, distributeri im prijete tužbom te moraju sve obustaviti…. E tada se oni sjete da bi mogli napraviti dokumentarac o slavnom jazz liku koji se prije xy vremena rodio i živio u toj videoteci…. To su se ujedno tvorci ovog filma sjetili 20min prije završetka filma (a film traje 1h i 40min). U tom trenutku sam im opsovao cijelu familiju i izvadio film iz dvd-a. Nešto dosadnije, jadnije, besmislenije nisam još imao prilike gledati ove godine (2008), stvarno šteta jer osim Jacka Blacka u filmu glume još i bolji glumci od njega: Mos Def, Danny Glover, Mia Farrow. I na kraju ovaj film ne mogu ocijeniti sa ocjenom 1 jer bi to bilo izrazito ponižavajuće prema onima koje sam tako ocijenio.

Tulav FIlm

Film osim što ima par fora, ne predstavlja ništa posebno . Jedna od lošijih komedija Jack Blacka.