Vicky Cristina Barcelona

neuobičajeno........

film je extra............POGLEDATI!!!!!

Ah .. Barcelona

Iako se brojni zale kako su likovi u filmu komplicirano i nejasno izmjesani, kako ne znaju sto zele, kako ih sve vuce na tisucu razlicitih strana, ja se pitam a kakav je zivot ustvari? Ovaj film meni odlicno docarava jednu nevjerovatno vrucu, privlacnu, nezaboravnu avanturu. Prikazuje zivot kada ga zivis samo za taj tren i ne razmisljate sto ce biti sutra. I jos uz to dodate predobru glazbu u pozadini, i naravno Barcelonu, lijepu, toplu i mediteransku samu po sebi. Za mene je o dobitna kombinacija, da ovaj film pogledate svaki put kada pozelite malo sunca, mora i ljeta. K tomu je, pored radnje i njenog smjestaja, i gluma na visokoj razini. Sto ovom filmu daje, s moje strane, jos jedan veliki plus.

Woodyev prosjek

'Vicky Cristina Barcelona' je četvrti film Woody Allena koji je snimljen u Europi. Allen, za razliku od svoja prva tri europska filma, mijenja London s Barcelonom i ona je stvarno predivno dočarana u ovom filmu. Također Allen se vraća muško-ženskim odnosima bez ubojstava koja su krasila njegove prijašnje europske uratke i tu će fanovi njegovih ranijih filmova doći na svoje. Vicky i Cristina dolaze u Barcelonu na odmor i tamo upoznaju Juan Antonia koji za obje predstavlja kaizmatičnog, nepredvidivog muškarca koji živi život punim plućima. U Vicky (tipični Wooody Allen lik) on unosi nemir jer po prvi puta preispituje osjećaje prema zaručniku Dougu. No postoji i treća žena u priči; Maria Elena. Ona je ekscentrična bivša žena Juan Antonia koja se uvijek njemu vraća i njihov odnos je daleko od normalnog. Ljubavni trokut između Cristine, Marie Elene i Juan Antonia je zanimljiv i pojava Penelope Cruz razbija monotonost filma, ali meni scenarij jednostavno nije dovoljno razrađen. Pritom mislim na kraj koji nam ništa revolucionarno ne otkriva, ništa što već nismo znali otprije (Vicky će završiti kao Judy, Maria Elena i Juan Antonio će se stalno vraćati jedno drugome do tragedije a Cristina će lutati u potrazi za onim pravim). Takav razvoj radnje ustupa mjesto mnogim dijalozima u kojima je Allen majstor, no ovoga puta ti dijalozi ne vode gotovo ničemu (ili ja ne vidim njihov smisao). Gluma Penelope Cruz je dobra, no show otima genijalna Rebecca Hall koja nažalost ni nije na posteru filma. Scarlett me opet razočarala no mora se priznati i da je njen lik najmanje razrađen. Definitvni plusevi su Allenova režija i odabir lokacija, kao i nevjerojatan seksipil koji izbija gotovo iz svih glavnih likova. Ovo je Allenov daleko najseksi film ali daleko je to od dobrog filma. Nadam se samo da Woody Allen ne popušta jer sklon sam vjerovanju da 'Match Point' nije bio posljednji dašak genijalnosti ovog kreativnog umjetnika.

onakoooo...

pa moram priznat da sam malo više očekivao od tog films s obzirom na visok prosjek...jest da je glum ai presavršena(pogotovo penelope cruz-koja je odglumila izvrsnu kurvastu luđakinju)ali sve je to nekako komplicirano i ni sami likovi zapravo ne znaju što žele...previše ljubavnih zamrzama...od početka sam bio uvjeren da će na kraju cristina završit s njim ali eto splet okolnosti je rekao drugačije..ovo je po meni samo jedna u nizu dobrih solidnih drama sa dobrom glumom ali film je zaista smao prosječan...6/10

Zabavno

Zanimljiv film od početka do kraja ,predivni glumci i dobri stari Woody ,ili ga vole ili ne ,sredine nema

VCB bzvz

Čula sam jako pozitivne komentare i očito očekivala previše. Meni je to sve skupa nedorečeno, Penelope se izderala 3 puta i dobila Oskara, Scarlett je loša, Javier je dobar, čak i izgleda dobro, ali tematika je potpuno bezveze. Ništa s ničim nema veze i na kraju kao da nismo ni trebali gledati film, kad se ništa nije dogodilo. jako loše

Dobra ekipica

Prava je šteta što je Woody potrošio takvu ekipu na jedan prosječan film jer ekipica je super. Penelope je uvjerljiva do jaja, Javier privlačniji nego inače, a Scarlett malo neuvjerljivija. Izbor ambijenta i konteksta su vrlo dobri i za to se Woodyju nema što zamjeriti iako se ima na naraciji samog filma. Često puta sam se zapitao kuda ovo vodi, a na kraju tako i završava. Odnosi među likovima su često neuvjerljivi, iako u nekim dijelovima Penelope diže stvar. Za nju samo pohvale. Španjolska je ponovno prikazana kao mjesto koje bi svatko trebao posjetiti, a da li bi ovaj film trebalo posjetiti u kinu? Kao što sam pročitao u nekoj ranijoj recenziji: za nezahtjevne gledatelje ovaj film bit će ugodna zabava, a vi ostali ne očekujte novu Annie Hall.

vicky cristina bacelona

odlična gluma, sjećanje na barelonu, dobar film tko voli allena. sve u svemu vrijedi pogledati.

vicky cristina bacelona

Ugodna zabava i ništa više

VCB je sasvim ugodna zabava za neko nedjeljno popodne u obližnjem multiplexu uz pivo i kokice. Daleko, daleko ispod Allenovih najboljih ostvarenja. Kada je doista dobar, Woody Allen je duhovit, nasmijava do suza i od gledatelja izvlači osjećaj "da, to sam baš ja u ovoj nemogućoj situaciji". U VCB nema baš puno identifikacije, i tek nešto humora, ali sve u svemu površno i nepamtljivo. Savjet: pogledati, bez prevelikih očekivanja, a ako se i propusti nije neka tragedija.

½procitala sam je u jednom dahu½

ovaj film je kao zenski roman procitan u jednom dahu, toliko napet emocijama, iscekivanjima i onda nekako sve zavrsi potpuno trezveno i kao sve sto se dogodilo ostaje samo jedna mala avantura u zivotu!:) kao sto sam i u naslovu spomenula, to je kao knjiga koju furas na more i citas je na plazi dok te sunce przi...

Barcelona

Solidan film... nista pre napeto i ekstra zanimljivo, a opet ne previse dosadno. Ta mjesavina spanjolskog i engeskog i engleskog sa spanjolskim naglaskom mi je odlicna, posto inace obozavam spanjolski jezik. A i bilo je zanimljivo gledati sve te djelove Barcelone, posto sam pred mjesec dana bila tamo, pa sam se uz ovaj film prisjecala putovanja. I Penelope mi je bila sjajna u ovoj ulozi, bas sam se nasmijala kad bi ona bila u kadru. Dakle, uzsve ve 'spanjolske' detalje, jedna dobra trojka za film.

Javier Penelope Scarlett

Dakle, Javier, Scarlett i Penelope - mljac!!! Woody Allen konačno nas je poštedio svog prisustva u filmu, i prepustio casting privlačnim, seksi ljudima. Naravno, ovo je tipičan alenovski film, atmosfera, dugi, neurotični dijalozi, apsurdne situacije itd. Ako volite Woody Allena, idite pogledati film.

VIKI SIKI MIKI DIKI ŽNJIKI

Problem svih filmova Woody Allena je jednostavan. Previše likova koji izazivaju košmar. Tako je i sa ovim filmom. Likovi su nedefinirani, nezanimljivi i dosadni, nedorečeni. Izuzev Penelope Cruz u ovome filmu svi su redom podbacili. To rezultira tome da većina ljudi u kinu koristi mobitele i piše porukice za vrijeme trajanja filma. Još jedna stvar. Narator koji nas vodi u priču je čista katastrofa, a njegov glas pridodaje bezličnosti samoga filma. Jedno od zadnjih ostvarenja Woody Allena 'Završni Udarac' bilo je jako ugodno iznenađenje, ali obično se kaže 'I ĆORAVA KOKA PONEKAD SNESE JAJE.'Naravno da se većina kritičara neće složiti sa mnom, jer im je psihopat Woody omiljeni filmaš.

Ocjena recenzije: 1.71 Tvoja ocjena: -

dobro

Život i ljubav mogu biti ovakvi ili onakvi, zavisi kako ih gledate. Dobri stari Woody ponuditi će Vam uvijek teme za razmišljnje, ovaj put upakirane u predivnu razglednicu Barcelone.