Imaš petlju?

dobar

nema se tu sta previse pricati o samom filmu ako vam je dosadno pogledajte ovaj film siguran sam da necete ostati razocarani.

Lista poslednjih neostvarenih želja

Proslavljeni Rob Reiner (''Misery'', ''A Few Good Men'') privučen zanimljivim scenarijem odlučio je da režira toplu ljudsku priču koja se bavi temom o vremenu koje provodimo onako kako moramo ili onako kako bi zaista želeli. Sam Jack Nicholson podseća da "uvek žalimo za stvarima koje nismo uradili, a ne za onima koje jesmo". Polazeći od premise filma: ''Pronađi radost'', priča smeštena u današnje vreme prati ''nepristojno'' bogatog (''počeo sam da zarađujem od svoje 16'') Edwarda Colea (Jack Nicholson) i Cartera Chambersa (Morgan Freeman) mehaničara iz srednje radničke klase. Obojica u poznom životnom dobu mogu se sresti na retkim mestima. Jedno od takvih mesta je i bolnica (čiji je vlasnik pogađate već ko). Edward se zalagao za striktno poštovanje pravila ''dva pacijenta u bolesničkoj sobi, bez izuzetaka'', pa tako se sudbina poigra s njim kada za ''cimera'' dobije matorog afro-amerikanca iz srednje klase. Dva čoveka različitog temperamenta, različitog socijalnog statusa, sa dijametralno suprotnim načinom života, uspevaju da pronađu nešto zajedničko. Pošto je obojici dijagnostifikovano da je bolest dobrano uzela maha, pa im nije mnogo preostalo, možda 6 meseci, a najviše godina života, oni odlučuju da preuzmu potpunu kontrolu i prožive preostale vreme ''200 na sat, punim plućima''. Na spisku njihovih neostvarenih želja upisuju se mnoga putovanja širom sveta, ludorije o kojima su nekada samo potajno maštali, ali i sređivanje nekih ličnih (porodičnih) stvari. Obilazeći Afriku, Himalaje, Francusku, Hong Kong, skok s padobranom, utrkivanje sportskim automobilima ... stvoriće jedno neraskidivo prijateljstvo koje dva matorca nisu mogli ni da zamisle. Kad Carter premine, Edward će ostvariti još jednu želju sa spiska: pomiriće se sa svojom ćerkom Emily i upoznaće svoju unuku za koju nije ni znao da postoji (''poljubiti najlepšu devojku na svetu''). Na kraju njihove dve urne sa pepelom biće pohranjene na jednim od brojnih vrhova Himalaja (što je protivzakonito).Lokacije za snimanje filma pronađene su pored Kalifornije, još i u Francuskoj. Sa zavidnim budžetom od $45,000,000 film nije baš ''razbio'' na blagajnama širom sveta. A ono što ih je nateralo da se nasmeju do suza jeste objašnjenje koje Carter daje Edwardu u vezi tehnologije proizvodnje najskuplje kafe na svetu, znane kao ''Kopi Luwak'' (potrebne su divlje mačke, dalje ne bih objašnjavao). Solidna komedija koja ima dinamiku, kao i balans između životne drame i svega onog što može da nam život učini boljim i zanimljivijim, a što se manifestuje kroz razne oblike zabave. Vredi pogledati, ako ništa drugo, ono zbog tandema dva prekaljena filmska vuka.

imaš li svoj popis?

odličan film s odličnim glumcima koji nas podsjeća na kratkoću života, prolaznost vremena i vjerovanje u upravo ovaj trenutak. ukratko: dvojica oboljelih od raka s 6 preostalih mjeseci života odlučuju napraviti popis stvari koje žele napraviti prije smrti. kako bi izgledao vaš popis? možda bi ga trebalo napisati i početi živjeti život onako kako želimo upravo u ovom sadašnjem trenutku. jer život ne čeka nikoga.

imam petlju...

...reći da je film vrlo dobar do odličan. Ovo je drama sa mješavinom komičnih scena i dijaloga i dirljiva priča o starosti i umiranju. Iako je ovo film koji se bavi temom o umiranju ipak ne djeluje nimalo morbidno nego čak suprotno. Jack Nicholson i Morgan Freeman su odlično odradili svoj posao. Radnja počinje o njima dvojici koji su zajedno smješteni u istu sobu u bolnici. Ispočetka Jack ne prihvača Morgana ali ubrzo se sprijatelji s njim. Oboje uviđajući da su na pragu života, odlučuju napraviti sve one stvari i pothvate koje im se nisu obistinile u mladosti i tu počinje avanura popračena nizom komičnih scena i dijaloga. Kroz avanturu se trkaju sportskim automobilima, skakaju iz aviona, posječuju indijska svetišta, himalaje i egipatske piramide. Kroz te avanture postaju nerazdvojni prijatelji ali dolazi i do malih svađa. Ipak, Morgan prvi umre i tu je brzo završna scena gdje mu Jack održava pogrebni govor. Završnica filma je dirljiva ali dosta i tipična sa zadovoljavajučom vizualnom scenom, inače kroz film dosta obiluje i tih vizualno dojmljivih scena, naročito kroz fazu njihovih avanturističkih putovanja. U filma ipak ima dosta i dosadnih dijelova, i cijeli film je vrlo polaganog tempa naročito na početku. Mislim da ljubitelji urnebesnih komedija ovdje neće naići na svoje jer film naginje na stranu drame. Riječ je o filmu koji je po mom mišljenju vrlo dobar i kojemu za vrijeme gledanja treba dati strpljenja da bi lijepo sjeo. Najglavniji motiv za gledanje ovog ostvarenja leži u dva velika glumca koja su kako sam već rekao i više nego dobro odradila svoj posao.

super

film je odličan i ima sve, osobito je moćna poanta,i sad ode igrat rulet....

Bucket List

Vrlo dobra drama s ponešto „bijelog i crnog humora“ u kombinaciji s dva izvrsna glumca.

Više sam očekivao

Ovaj film sam gledao još početkom godine. Eto koliko naša kina kasne za Američkim. Od ova dva vrhunska glumca sam očekivao više, ali izgleda da godine i nedostatak dobrih ideja i scenarija polako dolazi do izražaja. Film u svakome slučaju nije nikakva komedija, nego više vuče na dramu. U nekim dijelovima je čak i dosadan, ali takva je i tema - smrt. Čisto odrađivanje posla za Nicholsona i Freemana, ali daleko od njihovih najboljih filmova (Let Iznad Kukavičjeg Gnijezda, Iskupljenje U Shawshanku, Vozeći G. Daisy....)