U 3:10 za Yumu

3:10 to Yuma

Ja sam oduševljena ovim filmom i sigurno ću ga gledati ponovo da si još jednom priuštim to zadovoljstvo da uživam u savršenim kadrovima, fotografiji, u svim sitnim detaljima koji čine ovaj film dobrim zajedno sa odličnom glumom Bale-a, Crow-a i Bena Fostera koji, čim se pojavi u kadru, prosto zasjeni sve ostale. Odlično!

dobar vestern

U današnjem holywoodu westernu su vrlo zapostavljeni i pravo je osvježenje vidjeti jedan vestern koji je kvalitetan. Kada u vesternu još dodate velika glumačka imena sigurno je da se radi o kvalitetnom uradku. Pričao govori o Christianu Baleu, koji za još nekoliko ljudi,odvodi na voz u 3:0 za Yumu, odmetnutog bandita, Russella Croweu, ili u filmu Bena Wadea. Christian je upušta u avanturu zbog novca koji mu nedostaje za farmu, i tu je on odlično odglumio siromašnog ali sposobnog farmera, koji se kroz putovanje pretvara u kauboja. Russel Crowe je prilčno rezerviran u ulozi zloglasnom bandita,kroz film se čini nezainteresiran i smiren, što je netipično za tu ulogu. Ali zadnja scena u kojoj se samovoljno predaje, pokaziva da je umoran od ubijanja i pljačkanja. Vrlo dobar remake, nije dosadan, ali je radnja linearna, što je tipično za vesterne. Nema se što zamjerati, u današnje vrijeme ne viđa se ovakvih filmova puno i zbog toga mu treba progledavati kroz prste. Režija je na mjestu, ima zbilja odličnih scena i scenografija je dobra. Christian Bale se savršeno uklopio u ovu ulogu, a Russela Crowea smo već viđali u vesternima i prije. Mislim, da se u ovome filmu mogao pojaviti ili Ed Harris ili Gene Hackman. U svakome slučaju, radi se o jednome od boljih vesterna zadnjih godina, jedino mu fali inovativnosti i dublje radnje. 9/10

meko kuhano

ubili oni i j.jamesa i ovaj film svojom mekoćom koje na divljem zapadu nije bilo.morali bi malo vidjet kako clint eastwood hoda po pijesku,bez milosti i vec po ulasku u grad narucuje broj ljesova.dajte malo primitivizma,a ne becku skolu na kaubojskom stolu

western nam se vratio

Bale je vec dugi niz godina jedan od glumaca koji film čine velikim, u ovom filmu je to više nego dovoljno. samo zašto se mjenjala izvorna prica u kojoj Evans preživi, ne znam koju bi poruku film trebao donjeti ovakav: dobri umiru prvi ?!

odlican...

odlican western ijako sam ga gledao na divxu jedva ceka da dode u videoteke gleda se u komadu bez daha...

3:10 za Yumu

jedan od boljih westerna u posljednje vrijeme. ali ovaj film je mogao vishe. radnja filma je ok, zanimljiva. pogotovo zaplet kad ostaje sa beskrupuloznim razbojnikom Ben Wadeom sam u sobi, taj me zaplet malo podsjetio na "tacno u podne" i bas kad ocekujes da se desi "booom" ben do tada strah i trepet divljeg zapada se pretvara u curicu, i ostatak filma se pretvara u izlijeve lazne patetike i SF akcionih scena...

Iznenađujuće dobar

Inače nisam fan vesterna,čak ih nisam popgledao puno (naravno cijenim Eastwoodov Unforgiven),ali Yuma me oduševila.Film vrhunski prikazuje Ameriku u svom nastajanju-prljavu dvoličnu i zlu.Kvalitetno odglumljeni likovi nisu crno-bijeli,oni su sivi i nitko nije bez grijeha.Bale je stvarno kao i uvijek impresivan u ulozi požrtvovnog i nadasve moralnog oca koji čak niti u krajnjem beznađu ne odustaje od svojih principa.Croweova katarza na kraju filma je savršena i na mjestu...

kauboji opet jašu

Pripadam onoj generaciji koja je odrasla uz western filmove i Johna Wayna, uz knjige Karla Maya i Zane Greya. Originalni "U 3:10 za Yumu" gledala sam nekad davno, i moram priznati da se ne sjećam pojedinosti, tako da ne mogu napraviti dobru usporedbu. Ali film je odličan come back westerna (za razliku od nekih drugih prethodnih pokušaja). Likovi su izvrsno karakterno razrađeni i odglumljeni. Pokazuje se sva surovost života na Divljem zapadu, poštivanje hrabrosti i časti, morala i zakona. Ben Wade, koji je okrutni ubojica, na kraju pokazuje svoju dobru stranu: održava svoju riječ. A Dan je čovjek koji isto drži svoju riječ i obećanja, zato se razbojnik i pošten čovjek nađu na istoj strani: strani pravde. Ujedno je prikazano i sazrijevanje 14-godišnjeg dječaka, koji se priključuje grupi, i kroz tu krvavu i opasnu epizodu u svom životu prisiljen je ponašati se kao zreli muškarac. Cijeli film je prethodnica konačnom obračunu na željezničkoj stanici. Film je snimljen na atraktivnim lokacijama i sadrži "klasičnu" western glazbu. Western, happy come back.

bang bang

solidan western sa dobrom glumačkom ekipom. Samo za zadnjih pola sata vrijedi pogledati dva sata dijaloga i prepucavanja Russell Crowe-a i Christian Bale-a,

3 10 TO YUMA

Iako nisam neki fan vesterna ovaj me je odusevio, iako traje 2 sata gleda se u jednom dahu i sve vrijeme vas drzi napetim. Zaista, u posljednje vrijeme malo je ovako dobrih filmova. Sjajna gluma Russela i Balea, istina meni se vise svidja lik Ben Wadea, okrutnog revolverasa i ubice koji od jednom postaje pozitivac. Sam kraj filma je potpuno neocekivan i to je jedna od njegovih vrlina. Film ima izuzetnu moralnu vrijednost, jednostavno posle filma se osjetite moralno jaki. A sta tek reci za muziku Marca Beltramia? Svaka cast! OCJENA 5+

ovo je film

od pocetka do kraja, film je fenomenalan! pogotovo zadnjih pola sata koji su vrhunac, ali razrada cijele price, odmjerenost i tempo su briljantni.odavno neviđeno.preporucam svim uzrastima, ukusima i spolnim preferencijama.film je fantastican!

Nemilosrdni i Biblija

Previše emotivnih scena a malo akcije. Stariju veziju nisam pogledao, a od ove nove očekivao sam puno više, naime od Christiana Balea. Posljednji okršaj trebao je izgledati u najmanju ruku kao u Equiilibriumu. Nadao sam se da će Bale učiniti rasplet i kraj kako On to doista zna, ali ništa od toga.. Wayat Earph sa Kevinom Costnerom i com. puno mi je bolji film od ovoga, dok 3:10 to Yuma krasi bogati THX zvuk i moderne kamere. Moja osjena 3

petica za yumu!

moram se složiti da je ovo jedan vrhunski vestern! izbor glumaca me oduševio...definitivno jedna ogromna petica za ovaj film! i da, ennio morricone ponovno rastura sa svojom glazbom!

ODLIČNO!

Ma nema se tu šta puno dodati ( mislim na ostale komentatore ). Film je jednostavno: odličan, a koliko su likovi dobro karakterizirani možemo govoriti i o povijesnoj drami. I još jedna stvarčica: odlična glazbena tema!

Vrhunski Western i više od toga

Poslije Nepomirljivih ovo je najvjerojatnije najbolji Western u zadnjih desetak godina. Russell Crowe i Christian Bale ostvarili su vjerojatno svoje ponajbolje uloge. Film je ustvari više od samoga westerna jer prikazuje ljude kojima je nekada čast bila ispred svega. Čak su nekada i okorjeli kriminalci imali trunku morala u sebi. Zadnjih dvadesetak minuta filma je naprosto savršeno u kojem Russell Crowe briljira. Obavezno pogledati.

best 5 za yumu

iako je remake film je više nego odličan i zasjenio je puno razvikanije filmove i zaslužio je puno veću tiražu.

odlican