28 tjedana kasnije

Ne razočarava previše

Nastavak kultnog 28 Dana Kasnije samo je produciran od Dannyja Boylea i scenarista Alexa Garlanda, ali bez obzira na to, radi se o nastavku koji je, ako ne bolji, onda barem dostojan svoga utjecajnog prijethodnika. Kao i u 'Danima', i u 'Tjednima' je naglasak stavljen na realnost, likovi su realni, njihovi postupci su opravdani a okruženje je uvjerljivo. Ipak, problem je to što u drugoj polovici, kada kreće izuzetno krvavi show, iskrsnu poneke sitne logičke neuvjerljivosti i scenarističke rupe, ali može se podnijeti. Zanimljive su i reference na američko šerifovanje i odnose (čitaj: nemar) u zonama nestabilnosti, što osobito dolazi do izražaja u najnapetijim trenucima u sredini. Bez obzira što se određene poznate scene iz prvoga filma ponavljaju ne mora biti problem, jer redatelj Fresnadillo (koji stoji iza izvrsnog horora Intacto) vrlo maštovito, kvalitetno i dinamično vodi film. Ovoga puta više je strave i nasilja da bi vam neke scene mogle smučiti život, a začudo i akcije je mnogo, pa ako ste željni prizora u kojima helikopter siječe ''zombije'' po polju ili možda bombardiranje Londona svakako dajte filmu šansu. A i glumci su vrlo solidni, s naglaskom na dobrog starog Roberta Carlylea (ne brinite se, jest da ovdje u početku igra pozitivca ali kasnije svakako poprima mračne psihotične crte po kojima je poznat :). Uglavnom, zabavno, napeto i spektakularno. Ako zanemarimo sitne mane, zaista se radi o vrlo dobrom nastavku i pred nama je očito impresivan horor serijal, čiji će treći nastavak najavljen za 2011. radnju dići na globalnu razinu (što je jasno najavljeno na kraju ovog filma).

Horror

Iako je prvi dio bio mnogo neizvjesniji, ovaj ga je u potpunosti nadmašio. Film završava pomalo razočaravajuće nakon što je zaraženi dječak prevezen u Europu i možemo pretpostavit da se zaraza proširila po cijelom svijetu...

28 sati kasnije....ću zaboravit taj film

Razočaravajuće.Baš onakav kako ga je ocijenio Brian Tallerico u kritikama,bez ideje ,poante,dubine,samo dreka i klanje uz neko preseravanje oko kukavičluka i naplate,fresnadillo je uspio zajebat stvar i ocrnit kultni 28 dana kasnije sa svojim holivudskim receptom,više krvi,klanja,oružja i efekata,par fora kao elisa helikoptera kao kosilica i zarasli wembley ne popravljaju dojam da je moglo bolje,puno bolje,da je neki iskusniji tip režirao vjerojatno bi i bilo bolje.Nadam se da će Danny Boyle spasit svoju tvorevinu od pretvaranja u osrednji serijal i popravit dojam trojkom

Pokušaj nemogućeg

Još jedan pokušaj da se prožvaka već ofucana tematika, i to na engleski način koji se po drugi put pokazao kao promašaj. Uglavnom film je nekako tmuran, bez neke posebne radnje i odnosa likova, tu i tamo poneki "stravičan" prizor "zombija" i glupi završetak. Imam dojam da su i u prvom i u drugom djelu željeli pristupiti filmu kao nekoj alternativi američkim komercijaliziranim obradama, ali na kraju je ispalo loše, neshvaćeno.

Slabašno

Virusi koji poharaju planet u svijetu filma danas nisu više ništa posebno. Ovaj mi je film djelovao malo dosadan, ako ga mogu usporediti sa novim Resident Evilom: Istrebljenjem gdje ima mnoštvo akcijskih scena i specijalnih efekata. Nisam baš zadovoljan "28 tjedni kasnije"

28 dana-tjedana part 3

neloš nastavak prvog dijela,za razliku od pšrvog sa puno više akcije i napetosti i naravno odlična podloga za snimanje trećeg dijela!!!!!!

dont shoot

moglo je bolje,no nije lose.oni s slabijim zivcima odstupite,razina straha prevelika.moglo je bolje,a da to sam vec napisao,al ima vremena ipak je to samo rola filma

Ništa posebno

Radi se o još jednom filmu kojemu je najjači adut uspješni prethodnik, no dok je original bio sasvim solidan žanrovski film o zombijima, nastavak nudi malo tog novog osim možda impresivnijih panorama snimanih iz zraka. 28 Tjedana je manje klaustrofobičan i manje tjeskoban od 28 Dana. Uz to, dok je original imao šarm manje financijski potkožene produkcije, 28 Tjedana vrlo očito cilja na status blockbustera, sa svim prilozima koji idu uz to - imamo napalm bombardiranje, urbano ratovanje, američku vojsku - zapravo film izgled kao spoj Black Hawk Down i 28 Dana kasnije. Karakterizacije likova nešto su lošije odrađene nego u prvom dijelu, kao što se opet ponavlja motiv avanture spašavanja djece (koja simboliziraju opstanak čovječanstva) u postapokaliptičnom svijetu. Već viđeno i jasno pokradeno od Children of Men. Carlyle je dobro odradio ulogu oca kojeg muči grižnja savjesti, no da se radi o dobrom glumcu znamo još od Trainspottinga. Ostali baš posebno ne briljiraju, no to ne smeta previše jer od njihovih likova gledatelji ionako neće previše očekivati. Scenarij ima svojih rupa i nelogičnosti, no ni to neće zasmetati ljubiteljima britanskih zombija. Sve skupa slabiji nastavak prvog dijela koji je od ovog i originalniji i složeniji i uzbudljiviji. Jedino što nastavku ide u prilog mogao bi biti vizualni dojam, ali osim toga - ništa posebno. Ako želite britanski postapokaliptični triler, bolji izbor bi bili Children of Men ili 28 Dana kasnije. Pravi film kojeg treba gledati s mozgom na paši i kokicama u krilu.

Na tragu...

Film na tragu prethodnika, mada bih se usudio reći da je original nešto bolji od ovog nastavka. Nekoliko nelogičnosti kvari dojam ovog fima. Zaraženi su postali zamalo pa intelektualci što se najbolje vidi na primjeru glavnog lika Dona koji kada postane zaražen, može koristiti sva svoja znanja koja je imao dok je bio zdrav. U prvom djelu su zaraženi bezumne životinje koje su čak nesposobne piti vodu kada su žedne (zato su i izumrli u roku nekoliko tjedana). Također s takvom lakoćom eliminiraju profesionalne vojnike, dok je u prvom djelu mala britanska postrojba praktički masakrirala zaražene. No tko je volio prvi dio, voliti će i ovaj. U svakom slučaju prst gore.