Transformeri

Kada je Bay kontroliran... :)

U ljeto 2007. gledali smo mnoštvo skupih razočaranja i loših filmova (treći Spidey, Shrek, Pirati...), ali osim Pixarovog Ratatoullieja i odličnog Bourneovog Ultimatuma, sezona je bila spašena zahvaljujući ovoj besmislenoj obiteljskoj zabavi u Spielbergovoj produkciji, koja će zbog mnogo čega biti zapisana u hollywoodskoj povjesti (primjetite sarkazam). Iako je to teško priznati, prvi TF najbolji je film Michaela Bayja, mediokriteta čijoj se videospotovskoj redateljskoj estetici i naivnim scenarijima smiju i najmlađi gledatelji. Ovdje je bio pod strogom kontrolom producenata, pa je iz tog razloga uspio pogoditi dobar omjer između akcije, efekata, eksplozija i, hm, akcije. Jedna od ''vrlina'' filma jest da je snimljen za ''SAMO'' 150 milijuna $, iako djeluje za još barem 50 milja skuplje. U poluvremenu nanizano je malo bedastog cheesy humora kako bi naslovne junake i glavne ljudske likove načinio simpatičnima, ali ipak film je obilježen nečim drugim. Bay, inače nekadašnji autor Playboyjevih photo-sessiona, odgovoran je za nadahnjujuća uprizorenja Megan Fox kojoj je ovo bilo odskočna daska u Hollywoodu. Sve ostalo moglo bi se opisati kao 'Fast & Furious' formula na Spielbergov način - s jedne strane tu su nedostižne auto-licence, Megan kao glavni komad (i nema ih previše :) i odgovarajući soundtrack (Linkin Park itd.), a sa druge tu je tona patetike, motiv običnog klinca u nemogućoj situaciji, tlapnje o važnosti obitelji i prijateljstva kao i ultraljigava orkestracija u Zimmerovoj produkciji. Realno, što bi više htjeli? Htjeli smo nastavak (veće-bolje-skuplje), ali nažalost Revenge of the Fallen vrijedi pogledati samo zbog... ne da mi je se više spominjati.

megan fox je preje...

pogleda sam ovaj film samo zbog onih slika megan fox koje sam viđa po internetu. mala je predobra. ugl da se vratim na film. imaju dvi stvari koje bi pohvalia a to su: prvo - megan, drugo - specijalni efekti. film čisto za obožavatelje stripa i dječicu. al opet su me se neke scene recimo megan fox kad ide onom liku popravit auto i tako to. ugl svaka scena sa njom.

jebenica

A ok je film ocekiva san neki shit za djecu , ali nije uopce lose

ah

sto da kazem! za uzraste ispod 15 godina ocjena:2

Popcorn zabava za opuštanje sivih stanica

Obično zaobilazim ovakvu vrstu filmova jer nisam teen ali sam ga ipak odlučio pogledati na High Definition DVD-u i moram priznat da se iznenadio pozitivno. Film je napravljem sa smislom da zabavi publiku i u tome je u potpunosti uspio. Mislim svi znamo da ne trebamo očekivati nekakav duboki film za upošljavanje mozga, ovaj film je rađen da opusti sive stanice. Obično ne volim ovakvu vrstu filmova ali sam se spustio na njegov nivo i vrlo me zabavio. Nije niti malo naporan, ima mrvicu humora, specijalni efekti oduzimaju dah, kamera je virtuozna i non-stop u pokretu. Radnja je naravno otrcana i plitkasta ali takva i treba da bude da bi pristajala uz ovaj film. Momku se sviđa neka cura sponzoruša, on kasnije postaje heroj i tako dobije simpatije od nje. Mogli su barem zaobići taj dio radnje. Neki dijalozi su glupavi i patetični ali treba sve shvatiti uz smislu zabave jer samo tako funkcionira gledanje ovog zabavnog filma. Shia Labeouf se vrlo dobro snašao u ulozi klinca koji spašava svijet, ali je prepotentan i malo nametljiv.

Iznenađujuće

Kada sam išao ovaj film gledati u kino, išao sam s bredođbom da je bezveze ali sam se iznenadio. Film ima ok pricu vrlo je napet,smjesan i zabavan, kada sam ga gledao uopce mi niti u jednom trenutku bio naporan.Savrsen film za opustiti se i zabaviti. Moram napomenuti 2 zgodne tetkice. ps jedva cekam nastavak u ljeto 2009.

Optimus

Prema očekivanju film je dao ono što smo očekivali akciju, transformiranje i realnu borbu strojeva.

u 80-ima je sve bilo bolje

Moje prvo upoznavanje s autobotima bilo je preko tv reklama na satelitskoj televiziji kada sam samo mogla gledati kako se mali manekeni prenemažu sa svojim uber-cool igračkama koje su jedan čas autić, a već drugi nevjerojatni robot. Moja jedina mana bila je što sam žensko, a to je značilo da Transformere totalno ignoriram ičekam reklamu za Barbie ili one odvratne lutke nalik na bebu, što proizvode „mokraću“ kada ih „nahraniš“. Desetak godina kasnije, bebe još uvijek nisu snimile film o svojim pothvatima, Barbie se nije maknula dalje od animiranih DVD- izdanja, a Transformeri su dogurali do Hollywooda. I tako, iako nikada njihov fan, odlučila sam riskirati i pogledati o čemu se to radi. Naime, do sada ih još nisam viđala na pogon koji ne uključuje ljudsku ruku i zoom-woosh specijalne zvučne efekte koje ne proizvode zaigrana djeca. Prvi dio filma, s štreberkastim glavnim junakom i njegovom tajnom simpatijom nalikovao mi je više na neki teen movie, što u ovom slučaju i nije tako loše, barem je bilo humoristično, iako predvidljivo. U trenutku kada su strojevi progovorili, shvatila sam da ovo nije film za mene. A baš nisam od onih koji mrze akciće, štoviše, volim pogledati i jurnjavu i pucnjavu i vjerujem u svakakva izmišljena bića, ali auto-roboti koji su još k tome i izvanzemaljci jednostavno su previše čak i za mene. Zovite me glupom, ali ja ne shvaćam što oni zapravo hoće. Ok, Decepticoni su zli i cilj im je pokoriti svijet, ali Optimus Prime i njegova ekipa!?! Pa zar su oni sišli s uma (ako pretpostavimo da ga uopće imaju)? Neka mi netko objasni zašto žele pomoći ljudima i spasiti ih, pod cijenu žrtvovanja sebe. Trebali su se prikloniti Megatronu i jednostavno lišiti Zemlju ljudi i učiniti ju svojim novim staništem. A ne nam prodavati one ljigave poruke na kraju. S toliko se ljigavštine nisam susrela još od Dana nezavisnosti. A da ne govorimo o tome da je Voight slika i preslika tipičnog američkog državnika koji se pojavljuje u SVAKOM filmu koji uključuje predsje

Otkinuo sam za filmom!

Posto sam bio (i sada sam) veliki fan crtanog filma, pojurio sam pogledati i verziju na velikom platnu i nisam se razocarao uopste! Efekti su, po meni extra dobri tj. fenomenalni, prica je primerena filmu i ne kvari prvobitnu ideju Transformersa, glumci(mada pomalo nepoznati) bili su na visini zadatka! za reziju cu samo reci Michael Bay! Sve u sta Spielberg umesa prste(citaj lovu) ne moze biti lose! Prosto fantastican film! jedva cekam nastavak!

Transformers

Prije nego što sam pogledao film mislio sam da je ''Transformers'' još jedan od onih filmova koji bivaju razvikani na sve strane, ostvare vrlo dobru zaradu, te budu popljuvani od kritike, a često i od publike. No, unatoč nedoumici, posegnuo sam i za ovim novim dvd izdanjem. Nakon što sam odgledao film, shvatio sam da je među najboljim ostvarenjima u svom žanru ove 2007. godine (spoj akcije i zf namijenjen širolikoj publici). Savršeno je spojena akcija (vrhunski specijalni efekti koji su ovaj put plus filmu, a ne kao u većini slučaja minus), priča i tematika (radnja je kvalitetno postavljena, te se kroz film cijelo vrijeme nadograđuje i ne postaje dosadna), humor (umjereno, ne pretjerano), te vrlo dobro odabrana glumačka ekipa (sve više prisutan Shia LaBeouf,i dosad meni nepoznata Megan Fox koja ima potencijala). Redatelj Michael Bay je još jednom pokazao kako može napraviti blockbuster koji ne pršti idiotizmom i čistom akcijom bez ikakve radnje. Ako niste raspoloženi za dubokoumne filmove prožete skrivenim porukama, ''Transformeri'' su pravi izbor jer u nešto od više dva sata trajanja nude pravu zabavu. Drugi nastavak najavljen je za 2009., nadam se da ga neće zahvatiti ''kriza drugog nastavka''. Dok dođe drugi nastavak, zabavite se uz prvi ;) ocijena: 3 (gledano općenito, a ne samo u krugu ovog žanra)

KRALJEVSKA TROJKA

NE ZASLUŽUJE U POTPUNOSTI PETICU. IMA SVU POTREBNU RADNJU, DOBRE ŽENE, BRZINU,AKCIJU ALI ME NIJE ZAINTERESIRAO TOLIKO DA PRVI PUT KAD SAM GA GLEDAO NE ZASPEM. NEŠTO MU FALI...

Baš kako treba

Sa svojih 25 godina ostala sam u čudu jer iskreno nisam mogla ni pomisliti da će mi se ovaj film toliko svidjeti. Ima svega i to u pravoj mjeri tako da sam na momente rikavala od smijeha, a na momente, sramotno al me nije briga, plakala (kad su uhvatili Bumbleebeeja-znam da nije živo biće!). Kako god, već podulje vrijeme nisam vidjela ovako zabavan filmm budući su svi zadnji preforsirani bilo glumcima bilo težnjom da nas začude nekakvom novom glupošću a samim time film "zaboravi što je mislio reći". Mrak

konacno film

kapa dolje,palac gore,evo šapa,sve pohvale.ljudi znaju posao i to je ovaj film.zaboravite sadasnjost,malo iluzije i sve je moguce.

Efekti,akcija,hum..

Stvarno dobro napravljeno,svaka preporuka....:)

solidna četvorka

ok filmic.

ok

vrijedi pogledati

Da li je to auto? Avion? Ne, to je Transformer!

Moram priznati da ne pripadam onoj starijoj publici koja je odrasla sa transformersima. OK, kao klinac imao sam igračku transformera, i možda sam pogledao dvije epizode crtića, ali to nije imalo preveliki utjecaj na mene. Upravo zbog toga nisam imao neka svoja očekivanja za film koja sigurnno ne bi bila ispunjena. Kada vidim da se ime Steven Spielberg (moj najdraži redatelj) spominje u nekom filmu odmah jurim u kino da ga pogledam, a pogotovo kada je isti napravljen uz pomoć ekipe iz ILM-a. Tako je bilo i za ovaj film. Dao sam mu ocjenu 5 jer me je od prvih scena uspio prikovati za rub stolice. Akcijske scene krenu u prvih 5 minuta filma i praktički traju do samoga kraja. Kada nema akcije nasmijat će vas štosevi koji možda nekima i izgledaju već viđeni ali mene je uspio sve i jedan nasmijati. Neki djelovi ,(kao što je netko već napomenuo) djeluju dječje, ali mislim da se zbog same priče to nije dalo izbječi. Upravo te dijelove filma neki drugi filmaši bi odradili daleko lošije, a budući da su prošarani akcijom i humorom, tu negativnu stranu brzo previdite. Možda da film nisam gledao u kinu već na DVD-u dojmovi bi bili drugaćiji. Sve u svemu topla preporuka za sve one koji se žele dobro zabaviti, jer ovaj film će vas natjerati da u određenom trenutku ustanete sa stolice i počnete vikati "Pobij te alienske gadove".

Ocjena recenzije: 3.83 Tvoja ocjena: -

zabavno

Nije ovo nista posebno,prica je supljikava do bola,ali film je gledljiv i zabavan,opustit cete se uz njega i necete se pretjerano umoriti,a ponekad ni to nije lose.Ne ocekivati puno bit ce to dobro.

Mozak na pašu....

Dobar filmic, vrijedi ga pogledat... zabavan, smijesan, dobre cure.. sta jos ocekivati od filma ;) Film bi bio jos bolji da neka klinka koja je sjedila iza mene nije konstantno udarala u moju stolicu. Nije pomoglo ni upućivanje mog ultra prijekog pogleda.. heh.. klinci danas...

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

totalka cool akcija, vrijedi pogledati

film je akcija akcija i akcija, naravno sve sa puno smijeha. ako ste generacija transformersa, ako ste odrasli uz njih, obožavat čete ovaj film, vrat če vas u djetinjstvo. od svih filmova u zadnje vrijeme jedino su me ovi formersitrans uspjeli držati totalka fokusiranog i zainteresiranog tokom cijelog filma u kinu. znam da se nekima neče svidjeti, priča je mlaka, nema fenci glumaca, neki dejavu filing da ste večinu fora vidjeli.... ali sve je ljepo ukomponirano. možda zadnja polovica filma nije na razini početka... svakako pogledajte sa društvom u kinu, smijeh je zagarantiran, neke fore su urnebesne. ocjena: subjektivno 8.5/10 objektivno 7/10

Katastrofa

Što drugo reći nego čista katastrofa. Predlažem kada ovaj film izađe na DVD-u da na omotu piše: 1. prijedlog 140 minuta čistog kretenizma i debilizma (npr. Roger Ebert) 2. prijedlog Film koji će definitivno oštetiti vaše moždane stanice (npr. Hercule Poirot, HTV 2) 3. prijedlog Meni je ovo jako crveno svijetlo (npr. Nenad Polimac, Vrtoglavica Part II) Što reći o filmu. Puno specijalnih efekata (koji posebno iritiraju na kraju filma), 2 sponzoruše (crnokosa i plavokosa), malo humora (Shia LaBeouf i John Turturro). I to bi bilo to. Uglavnom malo bolje od Pirata s Kariba Part III, što je još uvijek jako loše. I meni je ovo jako crveno svijetlo.

Djetinjasto baš za mene :-)

Meni je film super, puno eksplozija i brza radnja. Iako film traje cca 2 i pol sata, vrijeme mi je prošlo jako brzo. Ukratko, mislim da bi se film mogao svidjeti svim ljubiteljima filmova tipa "Dan nezavisnosti" i sl. Tematika je skoro potpuno ista, alieni (u ovom slučaju zli roboti) napadju Zemlju i žele istrijebiti čovječanstvo. Puno patetike, tipa "čast", "hrabrost" i "pravo na budućnost" i sl. kojom često obiluju američki filmovi tog tipa. U srednjem dijelu fima dolazi do usporenja radnje i ista postaje malo "dječja" no i to se nekako pregrmi. Mislim da će se film svidjeti svima koji se osjećaju mlado/djetinjasto ako ne tijelom onda barem u duši :-)