Uvjeti predaje

Jedinstveni vestern

Clint Eastwoodov THE UNGORGIVEN je nazivan "zadnjim velikim vesternom",a kritičari uporno tvrde da je vestern postao zaboravljeni žanr.Ja se,nažalost,sa tim tvrdnjama ne mogu složiti.Naime,pogledajmo neke vesterne koji su izasli tokom proslog desetljeca...TRUE GRIT braće Coen,UBOJSTVO JESSEJA JAMESA,U 3:10 ZA YUMU i UVJETI PREDAJE...Navedeni su filmovi redom remek djela koja ponosno mogu stajati uz klasike poput TOČNO U PODNE ili DOBAR,LOŠ,ZAO.Sada već kultni The Unforgiven je označio veliku prekretnicu u žanru jer je radnja postala mračnija,nasilnija i kompleksnija...Kao i likovi.Tako glavnu ulogu vise nemaju heroji a la John Wayne već antiheroji za koje često ne možemo odrediti na kojoj su strani.Uvjeti Predaje je uistinu drugačiji vestern.Smješten je u prašnjavim i užarelim bespućima Australije,toliko drugačijim,a opet sličnim mjestom radnje od američkog Divljeg zapada.Film nije za svakoga.Tempo je vrlo spor,djeluje kao mješavina art filma i vesterna...Nema tu klasičnih revolveraških obračuna i nešto previše akcije,a emocije likova uglavnom doživljavamo vizualnim putem te gotovo poetičnim dijalozima.Nasilje je prikazano vrlo realistično i brutalno no nema ga toliko puno koliko je razvikano.Vrijeme i mjesto radnje je savršeno prikazano,brutalno i realno kakvo je zbilja i bilo.Glumačke izvedbe sviju su besprijekorne,sa naglaskom na Raya Winestonea i Dannya Hustona.Stoga,toplo preporučam Uvjete Predaje jer je riječ o jedinstvenom primjerku žanra...Ovo nije film za ljubitelje vesterna u stilu Johna Waynea već za zahtjevniju publiku koja prvenstveno cijeni kvalitetu i želi vidjeti nešto drugačije.

Proposition

Ne poznam rad nijednog rock autora ni približno kao što je to slučaj s Nickom Caveom. I zato mirno mogu reći da je savršeno logično što je scenarij napisao za vestern. I to smješten u rodnoj mu Australiji, prljav i krvav kao što su to njegove pjesme. The Proposition je jako dobar film; nasilan i sirov, prašnjavo usporen i britak, posložen baš kao Caveove pjesme. Distanciranost, baš kao i istovremena nevjerojatna bliskost sa svim svojim likovima, čak i onim najbeskrupuloznijim, pletu oko tih istih likova magičnu malu priču o rađanju civilizacije, procesu koji nikad ne može biti do kraja proveden jer jer korijenje isuviše nesavršeno, da ne kažem trulo.

Siledžije

Vidm da posljednjih nekoliko godina western filmova ima jako , jako malo. Uvjeti predaje na daleko su se pročuli kao najbolji western poslije Nepomirljivh Clinta Eastwooda. Opuštajuće iznajmio sam DVD čim se pojavio u videoteci da vidim o čemu je riječ. Australija i kaubojski siledžije. Mlitav triler, na početku i na kraju nešto pucnjave i klanja što me baš nije razveselilo, dok je polovica sadržaja djelovala čim prije da prođe. Nažalost, originalno DVD izdanje sa lošom slikom i više nego lošim zvukom, mogu svrstati među najlošija DVD izdanja. Sad vidim "First Look Studios". Možda sam distributer i nije kriv

bravo

super si to recenzira damirooo. ocjena recenzije ti je za 5----predaj se i ti!!!!!