9 Zatočenih

ocjena 7 od 10

film kao da iziskuje nastavak ..

Neloše

Poprilično dosadno, uopće nije strašno... Predobar kraj: žena s vrećom punom novca "izlazi" iz te kuće, a zapravo ulazi u novu kuću koja je izgledom identična prethodnoj i tamo nalazi osmero ljudi koji drže svaki svoju vreću s novcem... I igra ponovno započinje... Preporuka: i da i ne Ocjena: 3

nije loše

Film neodoljivo podsjeća na kultni film Cube(kocka), i čini se da je rađen po uzoru na taj film. Uglavnom podsjetio me na još jedan film Red Eye, koji usput i nije baš nešto, čak i lošiji od ovoga filma. Ipak, 9 zatočenih se ne može mjeriti sa 'Kockom', naročito po atmosferi. Ovdje imamo 9-oro likova različitih karaktera, među kojima se ističe Dennis Hopper u ulozi svečenika. Sve ostale uloge su prosječne i film je stalno prožet međusobnim napetim odnosima tako da gledatelj pozorno prati tko će tu nastradati i ostati živ. Moja želja bila je da svečenik ostane živ, što je nekako i logično, ali redatelj nije igrao na tu kartu. Iako se uloga jedna spasi, ubrzo dolazi do neočekivanog saznanja koje je zbilja depresivno. Ali valja naglasiti da je film lišen standarnog 'happyenda', što i nije neoubičajeno za ovakve vrste trilera. Ipak, film nije holivudski nego britanski, pa valjda to dosta govori šta film ne korača putevima holivuda. Neloš film koji će se svidjeti ljubiteljima Kocke i Saw serijala.

Moje mišljenje

Ovaj film sam gledala sa prijateljicom u njenoj kući, naveče i bile smo same. Koliko samo ubistava, kakav prostor wow. Film završava ok, mada žalosno i za tu djevojku bez izlaza. Ubistva su užasna, ali film je ok!