Stealth: Nevidljivi ratnik

Akcić za ubiti vrijeme

Još jedan uradak koji je prepun eksplozija, brzine i specijalnih efekat i osim toga ne nudi ništa drugo. Još kada se vidi da iza svega stoji Rob Cohen (redatelj filmova poput ''XXX'' i ''Brzi i žestoki'') gledatelj može znati kakav ga film oćekuje i prije nego što ga pogleda. Upravo sam sa takvim predodžbama i pristupio gledanju ovog filma, ne očekujući neko veliko filmsko djelo, nego solidnu razbibrigu za ubiti vrijeme. Radnja filma nije ništa posebno, a na trenutke (pogotovo krajem filma) mi djeluje i pomalo smiješno, jer priča o ''pametnom'' ratnom zrakoplovu mi i ne djeluje previše uvjerljivo. Najbolji primjer tome su završne scene u kojima se zrakoplov preobrati u ''good-guya'' i žrtvuje za našeg glavnog junaka. Glumačka ekipa je rutinsko odradila svoj posao (ukoliko je i moguće drugačije u ovakvom tipu filma gdje se od njih i ne traži nešto specijalno). Jedino me iznenadilo pojavljivanje Sheparda u ovakvom tipu filma kada se zna da je on tip glumca koji ne robuje velikim holivudskim ''spektaklima'', te sporedna uloga oskarovca Foxxa, kojeg sam očekivao u glavnoj ulozi. Ako odlučite pogledati ovaj film, pristupite mu bez velikih očekivanja i dobit ćete dva sata solidne akcije za ubiti vrijeme kada nemate nešto drugo u planu.

dokle?????

dokle ćemo biti bombardirani ovim sranjem američkih ratnih imperijalista???.u redu blokbaster je ne očekjem da će mi otkriti smisao života ali jebote daj malo drame akcije,NEČEGA.. priča: ona je na steriodima ali iza te vanjštine se krije ugodno sunašce koje just wants a hug, on je sveamerički junak plavih očiju poput oceana, on savija pravila ali sve u službi domovine, on je token (sveti south park) crnac faca koja kara sve što diše ako ima pi%&% među nogama, pogine na sredini filma..on su talenti, imaju strogog zapovjednika koji je vidio sve to god damn it, on SVAKI dan razmišlja o američkim majkama koje šalju svoju djecu na oltar domovine ili šta već, on poludi donekle i angažira yuppie programera da mu napravi pakleni device koji će kasnije našem plavookom anđelu pomoći da ubije te zločeste zločeste sjeverno korejance i spasi svoju mrs steroid..naravno ne zaboravimo pravednog crnca zapovjednika koji sve to ispravi..jedina i ponavljam jedina dobra stvar u filmu je kad ramboledi kaže bluajsu "say you love me, don't be a pussy!"

EDI

Ajme filma. Koma, naiva, jadna gluma, tema već viđena... Ne znam šta se s time filmom htjelo postići. Ok, efekti su super, eksplozije gud kod kreneš, dobra glumačka ekipa... Ali tema, pa zar to nije već isfurano. Radi se o probnom radu najnovijeg borbenog bezpilotnog aviončića na terenu u formaciji sa 3 najbolja pilota. U vraćanju sa jedne takve probe, dolazi do udara groma u kojem se Edi-ju sve pomuti, pa ga popravljaju, ali s tim udarom groma on dobiva čovječnost, mogućnost bržeg učenja i bla, bla. Sve bi bilo dobro da sva ta priča nije toliko otegnuta i predvidljiva, tako da smo nas 4 koliko nas je gledalo film počeli raspravljati o koječemu, pogađati šta će se dogoditi i naravno uspjeli u tome. Za visokobuđetni film, potpuna predvidivost nije pohvalna. Film uspijete pogledati jednom i to je to. Razočaranje.

EDI-Extreme Deep Invader

Čovječe,ovoliko eksplozija nisam vidio još od Ramba 3!Rob Coen je digao u zrak sve što je dići mogao,nije ni čudo što je buđet filma 130 mil $,a zaradio je jedva 30 mil $. Ovako krenimo redom,iako se radi o običnom nabrijanom akcijaneru sa naivnom i predvidljivom pričom(jedino što me je iznenadilo jest pogibija jednog od glavnih likova usred filma,ali vam neču reči kojeg),ipak film nije loš.Radi se o sasvim gledljivom visokooktanskom akcijaneru,i kao takav funkcionira savršeno.Pričica je jadni spoj Top Guna i Terminatora,gluma je tek prosječna,jer se ovdje radi o kvalitetnim glumcima za koje se zna da mogu i bolje,a to su več i dokazali(Foxx-Ray,Lucas-Hulk,Biel-Teksaški masakr...). no Coenova režija je odlična,posebice kad je akcija u pitanju,film je prije svega odlično snimljen,kamera hvata svaki pokret aviona,i upravo ti dijelovi u zraku su najbolje snimljeni,kamera djeluje kao da je iz ruke.Rob Coen se je do sada dokazao kao dobar redatelj akcića,kako u ovom filmu tako i u svojim prijašnjim uradcima,XXX,Brzi i Žestoki,Svjetlost Dana,Zmajevo Srce...Poštujem to što nije koristio famozni Bullettime efekt koji je več rutina u ovakvoj vrsti filmova,možda malo slowmotiona,ali to nije ništa novo. Svakako treba spomenuti odlične specijalne efekte,jako dobro iskorišteni,moram priznati.Ok možda ih ima mlo previše,a ucjelini i cjeli film možda traje malo predugo(121 min)te je mogao biti malo kraći,za barem 20-ak min,ali ok nema veze,vrjeme vam brzo proleti. Dakle ako volite dobru i nabrijanu akciju,koja je čak onak malo starinski napravljena,sigurno čete uživati u ovom filmu je upravo to vam i nudi,hrpu eksplozija,akcije i sexy Jessicu Biel u bikiniju.Nemojte očekivati pametne dijaloge i priču,ali opet neče vam se ni dizat želudac od toga.Film definitivno nije smeče,kao što če neki sigurno reči,ali nije ni remek dijelo,zabavan akcić. Preporuka,isključite mozak prije ulaska u kino dvoranu i uživajte u vizualnom segmentu filma,jer treba i to s vremena na vrijeme pogledat