Vjerni Danny

...:D

Super film...pre dobar je....

Li u svom najboljem izdanju

Kada sam čuo za ovaj novi film Jet Lija nisam od njega puno očekivao, jer većina njegovih flimova su slični i osrednje kvalitete. Ali vidjevši da u filmu nastupaju i B.Hoskins i M.Freeman sa zanimanjem sam ga pogledao, budući da spomenuti dvojac garantira određenu kvalitetu. I nisam se prevario; ovo je veoma dobar film, sa zanimljivom radnjom i uvjerljivo najboljim nastupom Jet Lija dosad. Film me dosta podsjetio na prijašnji Bessonov uradak ''Leon'' budući da i ovo nije klasični akcijski filmić, već je prožet toplom ljudskom pričom. Film dobro balansira između akcijskog dijela (u kojem Li najbolje demonstrira ono što najbolje zna) i dramskog (koji je prepušten starim liscima Hoskinsu i Freemanu). Vidljivo je da se Li maksimalno pripremao za ovu ulogu kako bi mogao donekle parirati Hoskinsu i Freemanu. Na tome mu treba čestitati jer uspio je ono što su prije njega pokušavali Van Damme, Lundgren i sl - pokušati i uspjeti ostvariti solidnu dramsku rolu. Možda se moglo više pažnje posvetiti ranijem životu Dannyja, odnosno tome kako je postao to što je, ali bi onda film predugo trajao. Radi se o veoma dobrom i zanimljivom filmu koji bi mogao razočarati one koji očekuju više akcije i borilačkih prizora.

Bessonov "touch"

Ovaj film je zaista simbioza akcijskih filmova kakve snima Leterrier i onog osjećajnog štiha što ga Besson dodaje svojim likovima. Vidi se da je u scenariju Besson opet dobio inspiraciju i napravio sjajnu priču o emocionalno mrtvom čovjeku koji služi kao pas svom gospodaru - za zastrašivanje. Čak i ima svoju ogrlicu. No, on u društvu slijepog popravljača klavira budi suzdržane i umrtvljene osjećaje. Jet Li glumi taman onoliko koliko je potrebno, a najbolje radi ono što zna! Ali tu su uvijek dobroćudni (pokušajte ga zamisliti u ulozi negativca - nemoguće!) Morgan Freeman i uvjerljivi Bob Hoskins. Sjajna kombinacija akcije i tople obiteljske priče, koju ćete voljeti ako volite Leona i slične filmove. Nije fenomenalno, ali je zaista dobro! Ocjena: 4

netipični jet li

Iskreno kad sam čuo za ovaj film mislio sam da će biti totalna rasturačina,početak filma je to i počeo pokazivati.Scene borbe stvarno fenomenalne i brutalne te dobra fora s ogrlicom(''ujak''mu skine ogrlicu i veli drž ga i ovaj poludi te ih sve slomi).Ali tam negdje gdje bi film trebao početi s rasturanjem režiser ubaci dugački Dannyev prijelaz u normalan život.Taman kad se pripitomi pojavi se od nekud njegov''ujak''te opet iz početka ali ovaj put Danny kaže ne...Face poput Freemana i odličnog Boba Hoskinsa su odradile posao jako dobro ,tu negdje je i mali Li.Završna borba kada se Danny bori protiv tipa u bijelom je definitivno jedna od boljih akciskih scena ikad.Ong bak je dkoaz da za akciski film netreba i neka priča več su dosta dobre scene borbe zašto to nisu napravili i ovdje?Možda su trebali?Uglavnom film svakak pogledati 4

dog

ovako danny je pas od ujaka barta za kojeg radi prljave poslove znaci prebija ubija ljude otima on ima pseciju ogrlicu oko vrata cim je ujak otkopca i kaze kill svi su najebali ali iako je on dresiran da bude takav ima u sebi osjecaje i jako mutna sjecanja pa to sve sjebe jednog dana ujaka dok svi zajedno dozive prometnu nesrecu i Danny jedini prezivi nesrecu i odlazi na jedno mjesto gdje ima klavir kod slijepca Morgana Freeman da napomenem Dannyja jako privlace melodija klavira i tako slijepac ga vodi svojoj kuci i uci ga ponasanju i jako je dobar prema njemu i Dannyju je lijepo osjeca se po prvi put kao covjek da slijepac ima cerku koja se svida Dannyju i tako jednog dana se pojavi Dannyjev ujak koji je izgleda ipak prezivio nesrecu i pokusava opet da Dannyja pretvori u Svog psa dali ce mu on to dozvoliti pogledajte sami Moja ocjena ovoga filma j 4

Vjerni Danny

Ja filmu moram dati 5 iako kao i večina filmova koji se meni sviđaju, niti ovaj nije za oscara :) Nemam nikakvih zamjerki jer sam dobio što sam došao vidjeti, plus još malo ugodnih iznenađenja. Tijekom filma ni na sekundu se nisam dosađivao unatoč dosta (mogu reči dobrih) dramskih scena koje su «novost» za ovakav film posvečen šoranju, niti sam pomislio na riječ «glupo» kada bi vidio nešto što nije izvedeno baš kako meni paše. Sve je nekako dobro povezano i odglumljeno, a te dramske scene nisu pre duge pa nema zijevanja. Izleda da su se satovi glume isplatili Jet Liu, a za Morgana Freemana i Boba Hoskinsa nisam niti sumnjao da će super odraditi svoje. Tučnjave su za pamčenje. Totalno okrutne i brze, sa po meni jako velikom dozom napetosti. Možda sam to tako dozivio zbog konstantnog i brzog mijenjanja pogleda kamera za vrijeme tučnjava. Uglavnom, za svaki slučaj nemojte tijekom filma držati čašu u ruci da ne bi bilo prolijevanja po majici :)

četvorka u startu

zašto odmah u startu... pa simpl, jer toliko i zaista zaslužuje... film je zaista nešto neuobičajeno za ono što smo navikli vidjeti od Jet Lee-a. Malo dramske glume, malo fajta, a sve u dobroj mješavini. Radnja filma, koliko vidim već je naširoko poznata pa o tome neću. Meni se film subjektivno svidio, ali nabrijanima na akciju vjerovatno neće, jer te akcije nedostaje, izuzev u par spektakularnih navrata...

Good Dog !!!

Film prije svega funkcionira kao odlična drama u kojoj se je Jet Li iznenađujuče odlično snašao.Izgleda da mu se pohađnje satova glume ipak isplatilo. Ovo je najskuplji film iz francuske produkcije u povijesti,a iza svega stoji naravno francuski filmski mogul Luc Besson,kao scenarist i producent. No oko scenarija mu je ipak pomogao i scenarist Robert Mark Kamen,kojemu je ovo četverta suradnaj sa Besonom nakon njihove uspješne suradnje na Petom Elementu,Transporteru i Zmajevom Poljubcu.Radi se sve redom o boljim filmovima iz Bessonove produkcije. A ujedno ovaj film označava i drugu suradnju Bessona i Jet Lia nakon več spomenutog odličnog Zmajevog Poljubca,po mom mišljnju vjerovatno najboljeg Lijevog filma do sada izvan matične zemlje u karijeri. Besson si je ovoga puta dao više truda oko priče,razrade i karakterizacije likova,te unio malo "duše" u cijeli priću tako da ovo nije njegov još jedan bezvezni i glupi akcić bez priče(poput Michel Vaillanta,Fanfan la tulipea ili Taxija). U priči o robu s mozgom djeteta kojeg njegov "ujak" tretira kao psa uspio je savršeno izbalansirati spoj drame i akcije,baš kao i u svom Leonu. Kao što sam več spomenuo Li je za svoje mogučnosti odlično odglumio mentalno zapostavljenog i povučenog Dannya,a posebne pohvale s moje strane idu Bob Hoskinsu u ulozi Dannyevog opakog,lažljivog i nezahvalnog "ujaka",te naravno uvijek odličnom Morgan Freeman u pomalo neobičnoj ulozi za njega. Odnosi između Lija,Fremana i njegove kćerke Victorije koju glumi mlada i relativno nepoznata Kerry Condon je ljep razrađen i prepun suosječanja od strane publike. Tučnjave su brutalne,krvave i spektakularne,pa skoro kao i u Tajlandskom ratniku,svaka čast Liju,a bome i redatelju Louis Leterrier koji je to sve ljepo snimio i izrežirao. Danny je daleko bolji film od večine Lijevih filmova poput Romeo Mora umrijeti ili djetinjastog Od Koljevke Pa do Groba,i ako ne najbolji onda svakako najozbiljniji u karijeri do sada. odlična akc.i glumačka ostvarenja.

pusten s lanca

dugoocekivani film (pod naslovom Danny The Dog najavljen jos prije cetiri godine, ako se dobro sjecam) nije ni tako los kako sam ocekivao. kao postovatelj Lijevog rada s producentskim divom Tsuijem Harkom, dosadasnji Lijevi izleti na zapad bili su redom razocaranja. a onda najava ovog filma po Lijevoj ideji (tko se sjeca njegovog srecom jedinog izleta u reziju, kod nas poznatog pod nazivom Born To Defence, zna da bi mu bolje bilo da se drzi glume, pardon, mlacenja). producent Luc Besson, zlocinac koji je uspio unistiti i ono malo ugleda 'umjetnicke' kinematografije koji je prije njega i slicnih mu krasio francuski film. sve je nagovjestavalo jos jedan (rijecima Darka Macana) francuski film koji djeluje kao da je napisan u Hollywoodu a snimljen u Hong Kongu. film i izgleda kao da je napisan u Hollywoodu, ali niposto ne djeluje kao da je snimljen u Hong Kongu. stovise, djeluje kao da je snimljen BAS u Francuskoj! mozda su neke scene za moj ukus previse ekspresivno snimljene, ali tradicija je definitivno Godard i francuski novi val. kadrovi se prekidaju i spajaju namjerno ruseci 'neprekinuti kadar' (po Turkovicu najvazniji dio filmske carolije - sic!), kamera cas sminkerski klizi, cas je nepomicna, a cas nosena u ruci. ma vrlo, vrlo ugodno iznenadjenje. u prici manje. standard. sasvim je pristojno oblikovana, i ako je 'Djevojka od milijun dolara' tako postovan i cijenjen film, nema razloga da se sad netko uhvati kritiziranja patetike Dannya... kolicina iste je podnosljiva. gluma, necete vjerovati, je vrlo solidna. Liju nikako ne pasu uloge gdje treba bas glumiti (umjesto biti uzviseno i nepomicno lice Wong Fei Honga), ali ovdje je podnosljiv. drugi su vrlo dobri. petica za izbor Freemanove sticenice koja nije ni pretjerano lijepa ni neprirodna. za mene zasluzena cetvorka.

Ocjena recenzije: 3.43 Tvoja ocjena: -

Danny the Dog iliti Unleashed

Moram priznati da sam očekivala puno više od ovog filma. Navikla sam na filmove prepoznatljivog mu stila. No nakon početnog razočaranja, svidjela mi se radnja filma koja ide ovako: Radi se o Dannyu koji oko vrata ima pseću ogrlicu i sve dok ju ima je totalno nezainteresiran za okolinu (milsleći pritom na ljude). Kad mu "Ujak" skine tu ogrlicu i naredi mu da sredi tipove (ujak se bavi naplaćivanjem dugova)Danny poludi i napada, on obično goloruk, a ljudi ko ljudi pokušavaju sa svačime. Dannyu polako pažnja počinje popuštati i počinju ga zanimati i druge stvari, osim njegovog života u kavezu i povremenog izlaska u samo "poslovne" svrhe. Toatalno izgubi pažnju na jednom poslu gdje mu "ujaka" skoro ubiju, jer se on zagledao u klavir kojega je slijepi ugađivač popravljao i pričao sa njim. U jednom naplaćivanju Dannya spazi čovac koji se bavi ilegalnim borbama koje ponekad završavaju i smrću, s kojim "ujak" ulazi u posao jer mu se to više isplati nego dosadašnji posao. I tako Danny nastupa u borbama. Nakon nesreće u kojoj je "ujak" skoro poginuo, Danny odlazi do zgrade s klavirima iz koje ga spasi ugađivač klavira i tako mu postaje obitelj, zajedno sa kćerkom. Danny se polako počinje prisjećati svoje majke.... I tu vam tek počinje prava priča. Ali ćete ostatak morati pogledati sami. Isplati se. Glumačka ekipa je solidna.