Dobri momci

Čista petica

Nisam ljubitelj filmova o talijanskim mafijašima ali ovaj film je izvrstan. Robert De Niro je maestralan u ulozi Jimmya Conwaya. Ako slučajno postoji netko tko nije pogledao Dobre momke a voli filmove onda ga mora pogledati.

kum? ili momci?

moj izbor su dobri momci.priča,glumci,sve 5. bez mane

dobri momci

film je veoma dobar posebno mi se svidelo sto je robert de niro jedan od glavnih u loga

Najbolji mafijaški film.

Scorsese,De Niro,Pesci,Liotta,Bracco je sastojak za remek djelo i najbolji mafijaski film ikad snimljen.

Oh my god, my son is a gangster

od uvodne rečenice tj uvodnog govora naratora i glavnog lika raya liote do posljedje scene filma sa netipičnim happy endom ovom filmu nisam našao manu. Scorses je genije i kad se uhvati dobre priče stvarno može napravit masterpice.od odlično profiliranog glavnog lika, preko prebrutalnog pescia i corleonskog sorvina do briljantne bracconice...da ne spominjem soundtrack Iako film traje više od 2 sata i nakon 5-6 gledanja uvijek mi bude žao što je film gotov jer ovo je jedna od naboljih priča ikad ekraniziranih

okkkkkkkkkkkkkkkk

dobra akcija malo humora wil smith = dobar film

Nakon Kuma, broj 1

Ovo je vecini ljudi pa tako i meni nakon Kuma, najbolji mafijaški film. Mislim da to potvrđuje i sama nagrada AFI (American Film Institute) koja mu je dodjeljena i samim tim uvrstila ga među 100 najboljih filmova svih vremena. Briljantno ostvarenje jednog od najvecih redatelja svih vremena, po mom misljenju njegov najbolji film. Suvisno je pisati radnju ovog filma jer mislim da su rijetki oni koji posjećuju ovaj portal, a da nisu gledali film. Najbolje ostvarenje Ray Liotte i Joe Pescia i ponajbolje Robert De Nira. Film se jednako gleda i danas i sutra, film za sva vremena. Sto reci za kraj, nego, jednom rijecju remek-dijelo.

Film za svako doba dana

Ukoliko ne uključujemo Kuma jer je trilogija, GoodFellas je, uz naravno Scarface-a, najbolji mafijaški film. Uz opakog De Nira, spaljenog Pescyja i flegma Liotte film je prepun legendarnih scena,tipa kad De Niro ugleda sljedečeg mrtvaca i počne Claptonov Sunshine Of Your Love...ili kad Pescy upuca konobara u nogu zato što je prespor,pa mu dobaci da za njega izvede par plesnih koraka. Film je napravljen prema istinitim događajima. Baš me zanima da li je Henry Hill još živ ili ga Jimmy Conway i ekipa love po čitavom svijetu.

Jedan od Scorsesejevih najboljih

Ovo je definitivno jedan od najboljih Scorsesejevih filmova. Ako ne i najbolji. Nažalost, Oscara mu opet netko drugi grabi pred nosom - ovaj puta je to bio Kevin Costner sa svojim Plesom s vukovima, ali mislim da je ovaj ipak Martin zaslužio jer se stvarno radi o jednom od najboljih mafijaških filmova poslijednjeg desetljeća. Mislim da tako dobar nije snimljen još od Leoneovog Bilo jednom u Americi. Sjajna priča, o kriminalnom miljeu koja se provlači kroz razdoblje od nekoliko desetaka godina i uz sve to ima naravno sjajan soundtrack. A gluma je zaista maestralna - ne zna se tko je bolji - De Niro u svojoj najboljoj mafijaškoj ulozi, Liotta sjajan, Bracco odlična, Paul Sorvino kao glavni šef. Ali najbolji od svih je definitivno Joe Pesci koji je stvorio jedan od najodvratnijih i najsmješnijih mafijaških likova. Lak na okidaču, brz najeziku, spor u razmišljanju, jednostavno preuzima glavnu rolu u ovom filmu. Ovaj film nije kao Coppolina trilogija, ovdje se pokazuje sva ona crna strana mafijaškog života, i ovdje su likovi kojima je samo stalo do vlastite guzice i zarade, nema obiteljske časti. Ovdje likovi izdaju jedni druge, propadaju u raznim ovisnostima, na kraju se i međusobno ubijaju. Film pun legendarnih scena kao što je kada Liotta ulazi u noćni klub i upoznaje se sa članovima "obitelji" uz odlične cinične komentare, zatim scena konačne likvidacije najvećih faca uz zvukove CLaptonove Layla (drugog dijela pjesme), ponovno iskopavanje leša nakon nekoliko godina, itd. Odličan film, odličan soundtrack, odlična gluma i iznad svega fenomenalan redatelj. Film je jedan od najboljih izdanaka sedme umjetnosti 90-ih godina. Ocjena: Je li upće upitna?

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -