Roboti

Kornijevim korakom

Crtići danas stvarno nisu kao što su nekad bili...Mislim...Nakad je bio Korni Kornajača sa njegovim glupim prijateljem i imali su zadatak da svaku epizodu kažu 3 puta "kornijevim korakom" i to je to!!Danas,gledajuči ovaj crtani shvačam da su današnji klici jako privilegerini jer je ovo mrak!! Iako sam odrastao na japanskim mangama pa su mi oni neka polazna točka za kvalitetu crtiča ovaj je rame uz rame sa njima!!! Užasno zabavno!!!!!!!!!

Za sve uzraste! Ludo napravljeno!

E' već se dulje vrijeme nešto slićno nije vidjelo sa takvom tematikom. Ludnica za pogledati. Štoseva ko u priči, kao i ideje. Takav crtić nismo dulje vrijeme vidjeli. Zato sam i napisao da je za sve uzraste. Smijeha i zapravo nikad dosta ljudima. Tako i treba biti. Super!

Robots

Neobičan spoj dijelova strojeva koji su posluzili za nastanak Robota. Priča prati Rodneya kroz njegovo odrastanje, željom za uspjehom, nevoljama koje ga prate, kroz prijateljstva, pomaganje robotima u nevolji... Naravno opet se javlja neizbježna borba dobra i zla, ovaj put protiv velike korporacije koja želi uništiti male sirote robote (ukidanje rezervnih djelova - mogućnost dogradnje novim skupim djelovima za koje oni nemaju potrebnih sredstava), protiv stvaranja čiste rase - bogatih robota. Crtic gledljiv (bar za mene) isključivo samo na originalnom jeziku, jer ne mogu podnijeti našu sinhronizaciju u kojoj šačica ljudi drži monopol, tako da se neki put zna dogoditi i da za mušku i žensku ulogu čujete isti glas, što je neprihvatljivo i nadasve iritantno.

Fun = commence; now

Joj što volim crtiće! Nije baš da je u rangu Ice Age-a, jer su mala dlakava stvorenja uvijek smješnija, ali je svejedno zabavan i poprilično smiješan. Naravno, hrpa poznatih glumaca je posudila glas glavnim likovima, što nije nimalo čudno. Inače, film sam gledao na DivX-u, jer ne podnosim hrvatsku sinhronizaciju. "Bok, Štefek, Imaš vijak viška?" I don't think so. Ewan McGregor je svoj posao i više nego dobro odradio. Pogledajte.

nije loše, al moglo i bolje

Roboti su zabavan i zanimljiv film, al moglo je iti puno bolje. Priča nije najjača strana, pogotovo mi negativci nisu baš najuvjerljiviji. Jasna je poruka filma o komercijalizaciji današnjeg svijeta i stalnim marketingom koji "tjera" da se stalno kupuje novo, bolje... Ali mislim da su morali napraviti negativce da budu više zli, pa da bude napetije. Nisu baš do kraja iskoristili potencijale recimo Robina Williamsa, puno mi je bolji njegov liki duha u Aladdinu. Najbolja fora filma je parodija Britney Spears :-) i još ima dosta sličnih odličnih momenata, ali i dosta praznog hoda. Odličan dio filma mi je kad glavni junak putuje javnim prijevozom po gradu. Jako zanimljivo i originalno su to zamislili. Trebali bi nešto slično napraviti u Zagrebu pa da nema takvih prometnih gužvi ;-) Uglavnom, Roboti su svakako za preporučiti, al lošiji od Izbavitelja. Na razini Shreka 2.

zabavno

film ima pameti, ali je, očito je, rađen prvobitno za zabavu što je uostalom i najveća kritika sličnom Shreku 2. no roboti se ne gube u forama iako su poneke bez smisla kao recimo početak koji se ne uklapa u cjelinu filma,a li govoriti na onakav način o rođenju djeteta nepažljivo postavlja u pitanje stvarno pitanje oplodnje u kojem se djeca mogu naručiti po vlastitim željama. ima i jedna fora u kojoj robot prolazi kroz senzore za metal, a budući da je sav od metala nailazi na nesavladive poteškoće. potpuno bez zdravog razuma, ali zabavno. na djelove nelogičan ali opet funkcionia jako dobro. priča se može ubrojiti u prave klasike i stati uz bok najvrednijim disneyevim ostvarenjima. animacije su odlične, iako su crtani drugim tehnikama, likovi se doimaju stvarnijima od onih u Izbaviteljima puni sjena hrđe, mrlja od ulja. svaka čast. film je, za razliku od svojeg starijeg brata Ledenog doba, jedan od onih koji se svakakao trebaju pogledati jer ćete inače biti uskraćeni za jedan novi klasik u kojem sve funkcionira onako kako i treba, bez rušenja tradicije: dobri uvijek pobjeđuju i s lijepom upečatljivom poukom.

Roboti

Kao što sam već rekao u recenziji Izbavitelja, crtići su očito jedini žanr vrijedan ulaganja i gledanja, jer su uvijek dobri , rado gledani, ukratko hitovi.Ništa drugačije nije ni sa Robotima, odličan i zabavan crtić.OK, možda nije tako dobar kao Izbavitelji ili Ice Age istog tog studija, ali ima odličnu ideju i nekoliko unikatnih štoseva npr(sklapanje bebe, parodiranje "pjevajmo na kiši2 ili meni najdraži štos, koji me je najviše nasmijao parodiranje Britney Spears.No očito je da im je na mjestima manjkalo ideja, pa je na mjestima film malo dosadan, ali sasvim malo, skoro neprimjetno.Dizajn likova je odličan, jedino što mi smeta je to što je sve tako šareno i puno nekih malih detalja.Sama animacija je odlična, bez prigovora.No unatoč tim malim manama ili greškicama, nazovite ih kako hočete, Roboti su opet boli od večine filmskih naslova koji igraju u kinima.Svakako pogledati, zabavit će te se.(preporuka: gledajte orginalnu verziju, nitko nemože nadmašiti Robin Williamsa)