Tim Amerika: Svjetska policija

Najbolji filmec IKAD ^^

Ajme majko. Smijanje od početka do kraja. Ima tolko izrugivanja, ironije i sprdanja da to nije istina. Sve šta može bit iskarikirano JE iskarikirano, a kako je film još lutkarski smijurija je još veća...neću sad navodit primjere, al znat ćete ako pogledate...=) Radnja je isto jako komična, pogodna za smijuriju i tak =D Pogledajte ga svakako, jednostavan je i baš za opustit se i zabavit jer nema nekih kompliciranih zapleta.. ;)

Obavezno pogledati!!!

Tvorci popularne serije "South Park" (koja je meni jedna od boljih) nisu mogli napraviti smiješniji film. Isparodirali su sve moguće u filmu. Hollywoodske filmove, propale glumce, američku vladu i situaciju sa talibanima... Zapravo sve vezano uz amere. Odlična režija i presmiješna priča je baš ono što svaki čovijek mora pogledati, a zaista je nevjerojatno što se od lutaka sve može napraviti od akcijskih urnebesnih scena pa sve do eksplicitnog seksa. Obavezno pogledati!!! Za jednu od najsmiješnijih scena u povijeti bi izdvojio bljuvanje, pjesmu posvečenu Ben "Assflecku" i Pearl Harboru. Neću previše otkrivati. ocjena filma: 5

hahahahahahahahaha

HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAH HAHAHAHAHAHAAHAHHHHH HHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA - nasmijah se vala pošteno! Ne znam kako prije ne pogledah ovo! Ludnica!

o-d-l-i-č-n-o-o-o-o-o-ooo

Nikad nisam mislila da lutkice mogu biti tako zabavne! Sjajno!

Ludo i dobro!

Ideja je odlična, kao i snimljeno. Duhovito i za svaku preporuku. Svemirske loptice također.....

barbike u krvi

Pusti i jadni su komentari o kritici američke politike i sl. Film kao film je bijedan i jadan. On je dobar samo kvazi borcima za demokraciju i kritičarima koji ionako nikad ne bi znali suvislo napraviti ni 5 minutni film. Morate biti stvarno otkačeni i reći da je to dobro. Loše je, bljutavo, negledljivo i bolesno.

ko zna, zna!

a šta reć, pisme su jebena klasika, film kicks arse! od prve do zadnje minute. pa kakav drukčiji i može bit kad tip stavi u usta genitalije drugog muškarca da bi spasija svoje prijatelje. ma od parker/stone tima ni ne može bit normalno. samo šta se sve nekako svede na to da ko ih voli i kuži, voli i kuži i film, a ostalima je sranje. pa njima mogu reć samo: shut your fuckin face unclefucka! jedino negativno je šta kad si fa pola likova zvuči ka mr. garrison. ali da se preć preko toga. svaka čast!

Ocjena recenzije: 0.5 Tvoja ocjena: -

Team America - pravi mrak film

Preporuka za pogledati, uz uvjet da vam se svida South Park, a pogotovo engleski tip humora. Osim super odradene animacije i maketa, izvrsno su iskritizirani svi politicki angazirani glumci Hollywooda pa je i samo to dovoljan razlog za gledanje. Prava, nezavisna, zafrkancija na americku sveprisutnost i borbu protiv terorizma, ali i na velike blockbustere. Definitivno - vrijedi 29 kn + kokice ! I naravno,ovi stihovi govore sve: PEARL HARBOR I miss you more then Michael Bay missed the mark When he made Pearl Harbor I miss you more than that movie missed the point And that's an awful lot girl And now, now you've gone away And all I'm trying to say is Pearl Harbor sucked, and I miss you I need u like Ben Affleck needs acting school He was terrible in that film I need u like Cuba Gooding needed a bigger part He's way better than Ben Affleck And now all I can think about is your smile and that shitty movie too Pearl Harbor sucked and I miss you Why does Michael Bay get to keep on making movies? I guess Pearl Harbor sucked Just a little bit more than I miss you Mrak...

Ajmo svi " America Fuck, Yeah"

Odlična zafrkancija na račun američke politike.Parodiranje svih dosadašnjih američkih akcića.Humor možda nije za svakoga ali oni koji su uživali u south parku, uživat će i u ovom filmu.Kao što foršpan kaže:"Bush, Moore, Alec Baldwin id. će popizdit kad vide ovaj film...upravo tako! ocjena:5

Team America - Moderno remek djelo

Jedno je sigurno, Trey Parker i Matt Stone su definitivno talentirani do ibera, makar se to ne bi reklo iz njihovog nacina humora. Covjek bi pomislio kako zapravo njima samima poput lutkica u "Teamu America" upravljaju producenti. Vrlo je zanimljivo kako je cijeli film stvaran, sve osim nekoliko sitnica (za sto je koristen CG) je napravljeno rucno. Ovo mozda nista ne znaci kada je napisano ovdje no kada pogledate film shvatiti cete kako je ovo zapravo pravo moderno remek-djelo u stilu dobrih starih "Thunderbirdsa". Team america prolazi kroz vjerovatno svaki klisej jednog prosjecnog akcijskog filma sto se vidi i u samoj prici filma. TEAM AMERICA: WORLD POLICE je team ljudi koji spasavaju svijet od terorizma. (Wau koja prica) NO kako ne bi bas svaki dio price bio klisej za sebe, u istu je dodana totalna mentalna retardacija likova tako da sve sto probaju spasiti - to doslovno i uniste, slome ili naprave generalnu stetu. Osim toga, u prici je i tipican Matt Stone i Trey Parker osvrt na Republikantsku zavjeru koja se zapravo ostvaruje pred nasim ocima. Tako da u filmu postoji F.A.G. (Film Actors Guild) u kojem su (izmedju ostalih): Alec Baldwin, George Clooney, Susan Sarandon, Tim Robbins, Matt Damon, Sean Penn, Michael Moore.. itd itd.. Uglavnom, svi pokrepavaju at the end.

Save the motherfucking day! Yeah!

Parker i Stone nisu normalni. Otkud im ideja da snime nešto ovako originalno i bolesno? Iako mi je film bio više zabavan nego smiješan preporučio bih ga svima koji vole South Park i nemaju metlu u guzici.

Ocjena recenzije: 2.14 Tvoja ocjena: -

Diplomski rad

Stone i Parker su ovaj put zaista nadmašili sami sebe. Zahodski humor i jak politički angažman koji su godinama brusili u South Parku u ovom su filmu doveli do savršenstva. A svi oni koji misle da ovo djelo nije vrijedno gledanja nek se zapitaju: koliko je truda, energije i volje potrebno da se naopravi film u lutkarskoj tehnici, a još se i k tomu ispriča najizravnija kritika prizemnog mentaliteta holivudskog filmskog establishmenta? Čast Mooreu, ali ovim filmom je osjetio barem djelić onoga što godinama opravdano čini Bushu. Southparkovci, čestitam, diplomirali ste s odličnim !

opako

film je puno bolji od south park filma (sa serijom nema smisla uspoređivati, tv je drugi medij). opako dobro, prepuno detalja koji zahtijevaju drugo gledanje, a to fanovima ionako neće teško pasti. lutke su upravo ingeniozne. priznajem da prije početka filma nisam bila sigurna da će to biti gledljivo više od 15ak min, ali toliko je jokeova (i) na račun lutki da vam ne preostaje drugo nego neobuzdano vrištati od smijeha. very good!!!

LUUUUUUUUDO!!!

ak se hoćete dobro nasmijati idite gledat Tim Ameriku! Film nije smiješan, nego je za umrijet od smijeha. Iako su nekoliko roditelja došla sa svojom djecom misleći da je ovo dječji film. Djeca su se nakon 15 minuta zgrozila i zamalo počela plakat... Parker I Stone ismijali su Busha i velike filmske 'celebritiye' u Americi na najbolji mogući način. Nemojte propustiti!

Za Zabavu pogledati bilo koji South Park...

Zbilja nisko napisati ....od tvoraca south parka.... nije im nitit od koljena. mozda tvorci south parka prolaze kroz kreativnu krizu, ali nekako sumnjam u to. cini se kao da je iz ekipe south parka sudjelovao samo montazer svjetla!

genijalno, veliko i turbo zabavno

puno se najavljivao, a kada je premijerno prikazan kod braće preko oceana - nikom ništa, neke bezveze kritike i vijesti o potpunom flopu... ma daj... pri odlasku u kino sam nekako brijala da cu se zabaviti, ali ovako i na ovaj nacin OU YEAH!!!!! parker i stone su ga sprašili genijalno!!! najobičniji, najdefault scenarij milijun najglupljih američkih akcionih filmova pretvorili su u šatro ozbiljnu lutkarsku predstavu tehnički, vizualno i scenaristički dotjeranu do maxa! svi klišeji koje poznajete - tu su! ismijani na njihov karakterističan način. svi vi koji volite starship tropperse (mnjam!!!) ovo je film za vas. bit ću bahata i toplo sugerirati vama ostalima da se suzdržite od gledanja, a samim tim i glupog komentiranja! da ne bi bilo da niste upozoreni:)

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -