8 žena

Solidna komedija...

'8 žena' je sasvim solidna komedija , no postoji mogućnost kako se muškarcima neće svidjeti. Film se dosta bavi ženskom psihologijom otkuda i proizlazi njegova duhovitost. Možda zbog toga nekom 'neupućenom gledatelju' (Šalim se...) može biti dosadan... Ali meni je baš bio ok, a posebno mi se svidio kraj... Bolji nije mogao biti... (O.K. kako za koga)

Jako dobar film

Film je jako dobar i od mene ima pohvale. Slažem se sa predhodnom recenzijom ovog filma. Pjesme u filmu su odlične, i jako dobri preokreti. Film je zanimljiv. Ni sama nisam mogla predpostaviti šta će se desiti na kraju i bilo je iznenađenje. Šta je to, otkrit ćete sami kada pogledate ovaj film koji od mene dobiva peticu!

Psihologija žene

Ovaj film je nekoliko filmova u jednom! Na prvom mjestu - to je sjajna psihološka analiza žena! Svih osam su drugačije, idu iz krajnosti u krajnost, i na kraju je svaki tip žene barem na tren zastupljen u filmu! Film koji bi emancipirane žene trebale obožavati! Drugo, film je krimić! Ali ne bilo kakav. To je humorni krimić u kojemu svakih pet minuta dolazi do preokreta gdje se cijela situacija mijenja! Možda vam se to čini zamorno poput američkih filmova u kojemu imamo barem 5 velikih preokreta, no ovdje je to napravljeno nimalo naporno, dapače, veoma zabavno. Treće, film je mjuzikl! Da, dobro ste pročitali! Ima nekoliko glazbenih brojeva, i moram priznati da su pjesme zaista odlične! Moram nabaviti soundtrack! Film je stilsko remek -djelo, izgled glavnih junakinja, njihova odjeća, kuća opkoljena snijegom, mala srna u dvorištu, svaka haljina druge boje! Festival za oči! Ukratko, film odlične ideje i još bolje realizacije! Zaslužuje sve pohvale i vrijedi ga pogledati! Nešto slično definitivno još niste! Ocjena: 5