Alamo

Jako dobar film

Film me oduševio. S obzirom na film sa John Wayneom koji je staromodni i patetičan, ovaj je film pravo osvježenje. Dajem mu čistu peticu.

Američka Povijest

Alamo je još jedna od mnogobrojnih remakeova koji su se pojavili u posljednje vrijeme.Baš kao i Monte Cristo,priča o padu Alama je također imala mnogobrojne ekranizacije na filmskom platnu tijekom proteklih godina,a lik Davya Crocketta je vjerovatno najpoznatiji lik iz Američke povijesti.Najpamtljivija je vjerovatno verzija iz 1960-e sa John Wayneom u ulozi Davy Crocketta,zanimljivo je da je ona taj film i režirao.Ta verzija mi je ostala u sijećanju kao harcore western,dok je novi Alamo tek blaga i razvodnjena drama (pre)sporog ritma,to posebice dolazi do izražaja jer film traje 131 min,pa je na momente fakat dosadan.Redatelj John Lee Hancock je zamislio ovaj Alamo kao grandiozni povijesni spektakl,u kojem je pad Alama prikazan s povijesnog i realnog stajališta,sa stvarnim i životnim likovima,no on se jednostavno nije snašao u svemu tome.Ovo mu je drugi film sa Dennisom Quaido,prije ovog su udruženim snagama snimili sportsku dramu o bejzbolu Rookie.Hancock je ujedno i jedan od trojice scenarista,druga dvojica su Leslie Bohem i Stephen Gaghan.Hancockova režija je dosta staložena i smirena,polagana,čak i scene borbe na kraju ne režira sa nekom energičnošću,uglavnom starinski način snimanja.Koristi lagane pokrete kamere,relativno malo kratkih i brzih rezova,te mnogo širokih kadrova,tako da nam u cjelini ne pruža ništa spektakularno i primamljivo.A i dramatuški je radnja dosta zbrčkno ispričana.Iako glumačku ekipu čine zvučna imena poput Dennisa Quaida,Billy Bob Thorntona i Jasona Patricka,film se nemože pohvaliti nekim velikim izvedbama,Quaidov general Huston na momente graniči sa nekakvom karikaturom, a i lik Davy Crocketta je napravljen drugačije nego li u prijašnjim ekranitzacijama, prikazan kao običan čovjek a ne mit,bez svoje prepoznatljive uniforme i kapice.U cjelini cijela priča je dosta naivna,ali Ameri su poznati po veličanju i uveličavanju svoje povijesti,tako da ovaj film za njih ima vjerovatno veče značenje negoli za ostatak svijeta.Nažalost,tek osrednje.

cini mi se

da postoji vrlo malo shema po kojima se snimaju filmovi bez obzira na zarn, stil ili sta ja znam ta terminologija zna izmorit, ma dajem izmorenu ocjenu, koja je navucena ali sta cu kad ima toliko gorih filmova moram sacuvat jedinice, joj da su bar samo jedinice i petice u igri svijet bi bio ljepsi