Seks, piće i krvoproliće

1,2,3

1)emocijama potfutrana ne-baš-napeta pričica koja bi mogla i ganuti nekoga tko vuče bosanske korijene. 2) priča sa iznenađujućim twistom koji i nije toliko iznenađujući 3) duhovit, dinamičan, cjelovit i smislen uradak, odlično izrežiran i snimljen - razlog zašto vrijedi odgledati prve dvije priče

nuić rastura, btm i jurić šepaju

no, sve u svemu - stabilna četvorka za cjelokupni dojam. prva je priča borisa t matića i govori o ocu bosancu koji živi u zagrebu i navija za hajduk. ima sina s kojim baš to popodne ide na utakmicu, ali sin navija za dinamo.... simpa pričica s malo jeftinog bosanskog humora na koji mi hrvati uglavnom padamo (smiješni srbin bogdan diklić koji kajka:) i na trenutke topli odnos oca i sina u teškom tinejdžerskom razdoblju. druga je priča zvonimira jurića o dva frenda bivša narkomana koji idu na utakmicu i putem se svađaju jer je jedan u totalnoj paranoji od policije... koja ih na kraju i zaustavi i nastanu tri neočekivana obrata situacije, a ja bih rekla i tri greške - vidlljiva je jurićeva ljubav prema obrtanju priče i neobičniom situacijama, ali ovaj put, eksperiment mu nije u potpunosti uspio, no ipak je to ok kratkiša. nuićeva je treća priča o nekolicini BBBova koje 'tovari' prebiju pa odlaze kod jednog od njih doma gdje se razvija genijalan i energičan dijalog o nekoliko paralelnih malih, a istovremeno bitnih svakodnevnih situacija kakve svatko od nas ima u svom kvartu, a povezuje ih supruga, bivša kvartovska radodajka koja se eto za njega udala jer je ostala trudna. otvara se pitanje čije je dijete... scenarij, dramaturgija, režija, glumci - čista petica... nuiću čekamo te!