Špijunska veza

SOLIDAN ŠPIJUNSKI TRILER

I ništa više

Belluci/Cassel po peti put....

Francuski špijunski triler sa vjerovatno najpoznatijim francuskim glumačkim i bračnim parom,Vincent Casselom i Monicom Bellucci,kad malo bolje razmislim,zapravo ni neznam ni jedan drugi franc.glumački i bračni par osim njih. Ovo im je ujedno peta zajednička suradnja a ujedno i najslabija nakon odličnog Vučjeg Bratstva,Nepovratnog,Dobermana i Apartmana. I upravo zbog glumačkih imena i zanimljive šijunske priče očekivao sam jako dobar i zanimljiv film,no moram priznati da je film pomalo dosadan za jedan špijunski triler.Fali mu uzbuđenja,tajanstvenosti i ponjaviše akcije,zapravo tek pred sam kraj filma imamo jednu koliko toliko pamtljivu akcijsku sekvencu na autocesti.I zapravo osim glavnih glumaca film nam ne nudi ništa zanimljivo. No glumci su zbilja ok,kemija između njih je vidljiva i funkcionira,ali je nedovoljna da zaineresira publiku za film. A i radnja je dramaturški dosta nejasna.Razlog za manjak uzbuđenja je u tome što je redatelj i scenarist Frédéric Schoendoerffer drugačije pristupio obradi ovakve priče,negoli kako smo mi navikli na to kod ovakve vrste filma(npr Nemoguća Misija 1).Redatelj se više oslanja na živote tajnih agenata,njihov posao i što on nosi sa sobom,umjesto na akciju i specijalne efekte,što je čak i pohvalno,ali ipak i razočaravajuče. A nebi bilo na odmet da je film i malo kraći s obzirom da nema previše uzbuđenja,traje naime 120 min,možda bi na takav način barem malo dobio na dinamici,koje očito fali. Šteta za dobra glumačka imena i zanimljivu priču.Redatelju je ovo inače drugi film u karijeri nakon kriminalističkog trilera Crime Scenes Svakako vam preporučam,da ako se več odlučite pogledati ovaj film,ne činite to u večernjim satima,jer bi ste mogli zaspati ispred televizora,jer čak ni prekrasna Monica ne uspijeva zadržati pažnju gledatelja.Pa čak i veliki obožavatelji Monice Bellucci,kao što sam i ja sam će ostati razočarani. Ako več želite gledati glumački par Cassel/Bellucci rađe vam preporučam Dobermana ili Vučje bratstvo.

Totalno neobična priča

Možda se ljudima neće svidjeti ovaj film jer je totalno neobičan. Nije tipična priča o špijunima. Ne zna se tko je s kim i tko će koga izdati ili ubiti. Naravno grupa agenata obavi sve svoje poslove, ali i štite jedni druge kako bi izigrali nalogodavce koji ih pokušavaju srediti. Ako imate dosta vremena pogledajte ga. Sasvim je solidan ako ne volite tipične špijunske filmove.

nikako ne gledati...

...jer ako ga ne dao bog pogledate, pitat cete se:zasto je ovaj film uopce snimljen?tako ravan, tako nezanimljiv film nisam vec dugo pogledala!covjek si misli,ajde, monica belucci je tu, nece valjda biti lose.pa i vincent cassel.ali neeeee.radnja je spora, nezanimljiva, nenapeta i uopce nepotrebna. isto kao i likovi.valjda je redatelj htio reci da je zivot spijuna tezak.nemaju nikog.ni prijatelja.ni ljubavi.ni sebe.pa je takav i cijeli film.nema nicega.ni akcija nije napeta.jer njima kao da je svejedno.pa kako ce se onda gledatelj uzivjeti u bilosto? "glupi" ameri bar naprave neku napetost,stalo ti je hoce li glavni lik prezivjeti.barem to.ne,nema toga.i hrpa bezrazlozno mrtvih.ni to covjeka ne dirne.nista.ovaj film je ravna crta.a bome ga ne spasava ni prekrasna monica belucci.uzas

agents segret

Monica je jedna od glumica cije filmove obavezno gledam, tu je jos jet li i Jim carrey. eventualno adam sandler i jos neki koje ne treba sad spominjati. buduci da je na mojoj listi omiljenih kako mogu reci da mi se film u kojem ona glumi, ne svida. svida mi se film. zbog monice bellucci. inace, her nisam ljubitelj agentskog posla, film mi je bio pomalo dosada. da bi ovo bila dobra recenzija trebao bih reci i zasto, ali cu se suzdrzati. film pocinje, za moj ukus, obecavajuce. prvih deset minuta, bez ijedne rijeci, valjda su se natjecali tko ce duze sutjeti, povezujemo slike i shvacamo da smo u sredistu neke agentske akcije koja, kako mi se cini, nije upoce bitna za ostatak filma. pohvaljujem prijevod hrvatskog naslova jer izrice ono cime se film uspio najbolje pozabaviti, bracnom vezom izmedu spijuna i medusobnim vezama spijuna u igri gdje se svi, i fbi, i kriminalci, i svi igraju spijuna. svejdeno, ako volite monicu barem upola koliko i ja pgldajte film barem da je vidite kao dadilju, kako pada s nebodera, u zatvorskoj odjeci i nakratko u kupacem kostimu. postovanje