Sad je dosta

j.lo je znala

zanimljiv film o kucnom nasilju i zanimljiv ishod situacije. dobra ideja za sve zene koje se nalaze u toj situaciji. al sta je jos najzanimljivije od svega, cini se da je j.lo vec zaboravila da je snimala taj film jer kako mediji prenose, trenutno je u vrlo burnom i nasilnom braku. pa sad je vrijeme za primjenit j.lo tehniku iz filma i reci sad je dosta!

Jennifer u filmu koji nije loš!

Ovaj film je jako,jako dobar i jako mi se sviđa.Iako su mnogi filmovi u kojima je glavna glumica Jennifer Lopez bili popljuvani od strane kritičara,ali ovaj to definitivno nije zaslužio.Mislim da dosta glazbenika ne uspiju kao glumci ali isto tako ima i onih koji su bolji u glumi nego u glazbi .... iako se to ne odnosi na Jennifer Lopez pošto je njezina glazbena karijera puno bolja od njezine glumačke. U filmu se radi o konobarici Slim koja se zaljubi u,kako je mislila,čovjeka njezinih snova.Kad su se vjenčali ona je mislila da savršenije ne može biti.Život joj je postao još bolji kad mu je rodila djete(kćer).Nakon nekog vremena on postaje agresivan i počme je tuči nakon čega ona pobjegne uz pomoć svojih prijatelja.Kad je pobjegla promijenila je izgled i pobrinila se da je čovijek njezinih snova Mitch ne nađe.Ali on je to uspio,pa je pobjegla opet.Na kraju je shvatila da neće uvijek moći bježati od njega i da će se jednom morati suoćiti s njim ..... i tada je shvatila da se mora pripremiti za taj susret. Neću vam više otkrivati puno ako ga niste gledali jer sam već dosta toga napisala. Film ima dobar scenarij,u filmu nema rupa i sve ide glatko.Nema glupih scena koje ništa ne znače,svaka scena ima svoj smisao.Film nije kompliciran nego jednostavan .... što mu je možda više mana nego prednost.Moram priznati da film nije savršen ali je dosta dobar kad bi se usporedio s drugim filmovima.Film je dobar da se ubije dosada i da se skrati vrijeme.Zaintrigirat će vas i opustiti. Preporučujem ovaj film svima.

SJAJAN TRILER

Ovaj film govori o uvijek aktualnom problemu zlostavljanja žena te kako se one tome odupiru. U ovom filmu Slim (Jennifer Lopez) bježi od zlostavljača, a kada konačno skupi snagu, hrabro mu uzvrati. Jennifer je ovom ulogom dokazala da je ozbiljna i talentirana glumica koja može glumiti u svim žarnovima. Ona želi da ju ljudi shvaćaju kao glumicu, a ne samo kao pop pjevačicu. Lopez je ulogu prestrašene Slim odigrala jako uvjerljivo. Cijenjeni Michael Apted je sa ovim scenarijem mogao napraviti predvidljivu obiteljsku dramu, a na kraju je napravio jako uzbudljiv i dinamičan triler. Naša junakinja Slim u ovom filmu prolazi kroz dvije promjene. Od prestrašene žene koja nema svoj 'ja', do prave akcijske junakinje. Naime, Slim (J. Lo) je za trenutke osvete svom mužu zlostavljaču, mjesecima svladavala i učila razne borilačke vještice uz pomoć trenera. Možda će ovaj triler prestrašiti barem neke manijake koji se spremaju kukavički nasrnuti na slabije od sebe. Ovo je definitivno najbolja uloga Jennifer Lopez, a snimila je dosta filmova. Billy Campbell je vrlo uvjerljiv u ulozi zlostavljača. Enough je napet, intelignentan i poučan triler kojeg ne bi smjeli propustiti. Ocjena filma: 5