Djevojka s bisernom naušnicom

Djevojka sa bisernom naušnicom

Svaka slika ima svoju priču pa tako i Djevojka sa bisernom naušnicom. Malo činjanica, malo mašte i eto nam storije o djelu koje živi stoljećima nakon što njegov tvorac više nije na ovom svijetu. Ovaj film jeste melankoličan, pomalo usporen, prečedan ali u umjetničkom smislu je savršen. U centru pažnje su umjetnikov rad i djelo, a likovu su tu samo da nam na to ukažu. Ne govore previše, ne dramatizuju previše, ćute, mješaju boje, hvataju svjetlo i stvaraju , svako na svoj način, ljepotu kojoj se divimo. Sasvim suprotno njihovoj idili i miru vidimo haos koji vlada na ulici, na pijaci ili samo sprat niže. Simpatije između slikara i Grit rastu ali se ne realizuju jer to nije bit filma. Da jeste likovi bi vjerovatno bili bolje razrađeni. To bi zasigurno umanjilo šarm i umjetnički dojam koji ovaj film ostavlja.

Biserna naušnica

Najiskrenije, film me nije dojmio ali mislim da je stanje u to doba dobro prikazao a pod to smatram način života, odijevanje i ponašanje. Scarlet je dobro odigrala neuku, lijepu, poslušnu i punu straha sluškinju a Colin Firth je u glumu unio dozu neustrašivosti i ozbiljnosti, što mi se sviđalo. Ali sam film mi je bio dosta jednoličan, ali to je samo moje mišljenje. Same slike su mi bile najljepši dio filma. Još mi je jedan dio uništio film, a to je izgreban DVD-e zbog čega je svako malo film preskakao. Slažem se da je sama umjetnost u filmu dobro ispala ali da je sam film mogao biti bolji.

Djevojka sa bisernom nausnicom

Film je zbilja zasluzeno dobio nominacije za Oskara, jer je fotografija i scenografija prekrasna...izbor glumaca savrsen, a sama tema iako fiktivna navodi nas na razmisljanje...hemija izmedju Griet i Vermeera je opipljiva i ostavlja nas bez daha ocjena 10

Lijepo

Vizualno prekrasan film, fotografija je uistinu fantastična, tih, miran, ali doista se uvuče pod kožu. Pokušava odgovoriti na pitanje kako je i u kojim uvjetima nastala jedna od najpoznatijih Vermeerovih slika stvarajući priču o mladoj služavci koja privlači pažnju slavnog slikara koji stvara remek-djela u kaotičnom kućanstvu punom dječje graje, s ljubomornom ženom koja ne shvaća njegov genij i realnom punicom bez koje bi se sve raspalo. Svakako pogledati.

Colin Firth je zakon!!!!!!!!!!

Ovaj film može zadovoljavati određene kriterije, ali činjenica je da će više gledanosti dobiti zbog glumca Colina Firth-a nego zbog njegove umjetničke vrijednosti koja nije ni tako loša. Zapravo je umjetnost u ovom film dosta dobro prikazana, ali cijeli film je mogao ispasti puno bolje.