Gerry

NE GLEDAJTE!!!!

Potrošila sam 15 minuta svog života na ovu ''umjetničku dramu''. Žao mi je što tom kvaziartističkom, dosadnom, nemaštovitom sranju ne mogu dati ocjenu nižu od 1!!

gerry

Dva dobra prijatelja u potrazi za planinom Prokeback,samo im fale konji i šator.

dobro staro strpljenje

Ovaj film me malo naljutio.Zasto?Postoji nekoliko vrsta rezisera.Van Sant je ono sto bih ja nazvala „interaktivni“ reziser.Onaj koji je svjestan svoje publike,onaj koji vidi ocima svoje publike i koji se voli poigravati s tim. Radi male eksperimente,kao ovaj.I kao „Elephant“.Isto smo vidjeli i u ruskom „Povratku“ na primjer,ili u opcenito ipak puno manje sporim Von Trierovim uracima.Cilj tih malih eksperimenata jest izazivanje jakih/kontradiktornih/razarajucih/eksterminih osjecaja.Tako je i ovdje,gdje nas good old Gus odluci dovesti do granice,i jos dalje. „Gerry“ je sam po sebi mali,nepretenciozan film.Kao da kaze „tu sam, takav sam,mozete me samo prihvatiti kakav jesam ili otici“.ALI!!Rezirao me On,a da to nije dovoljno scenariju su pridonijeli Damon i C.Affleck,a svi se sjecamo onog Oskara koji je sigurno u Mattovoj vitrini(a Benovog je sto posto maznula J.Lo, a?)i tako..Film ipak postane pretenciozan.Film postane nesto sto bi vam se „trebalo“ svidjeti ako ste poklonik nezavisnog (pa bilo i americkog) filma. Ali naravno ne ide to uvijek tako.Strpljenje je dobra stvar,i ako ga imate,uzivat cete u svijetlim trenucima ovog filma.Uzivat cete u dekadentnosti krajolika Death Valley,taman do one tocke kad vam je dosta i kad pocne(kratki ali spasonosni)dijalog.Uzivat cete mozda najvise,kao ja,u sceni „kruzne“ kamere sa predobrom glumom obojice i onom suzom na Caseyoj usni kao odrazom ruganja prirode covjeku koji umire od zedi.Uzivat cete i u izvrsno odglumljenim dijalozima u pocetnom dijelu filma.I sve u svemu,izaci cete iz kina ipak zadovoljni. No mislim da je vecina tog strpljenja nepotrebna,i da je eksperiment otisao malo predaleko.Da, izaci cete iz kina zadovoljni,ali puni osjecaja krivnje sto ste se ipak nasmrt dosadivali vecinu filma.Ako je Van Sant to htio,pa uspjelo mu je.Ja osobno mislim da je jedna stvar biti „nezavistan“ i „art“ a drugo nemati previse postovanja prema publici.Zato se ipak malo ljutim! :)

Tragično

... i ne pokušavajte mi reći kako je ovo ART ili neko drugo slično sranje. ovo je sranje i točka. Ugalavnom, premotavajući DVD sam surfao po webu i mislio se dokle ide glupost ovog filma. mislim da se redatelj sprda sa publikom, a pogotovo dijelom publike koji tvrdi da uživa u ovakvom filmu.

Fatamorgana

U ovoj vježbi strpljenja, Van Sant uspijeva na neobičan način natjerati gledatelja da intenzivno razmišlja o likovima, njihovim metaforičkim značenjima i situacijama u kojima se nalaze. I isto kao što će Gerry (odličan Casey Affleck) i Gerry (Matt Damon), nakon što se izgube u pustinji vidjeti stvari koje nisu ondje, i Vaš će um nakon nekoliko pretjerano dugih scena u kojima nema radnje stvarati svoje priče i tumačiti film na milijun različitih načina, i u tome leži snaga ovog filma. Ako Vam se svidio, svakako pogledajte slično stiliziranog, no nešto manje uspjelog 'Slona', također Van Santov uradak.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Katastrofa...

Ovo je zapravo jedina riječ na koju me ovaj, navodno najbolji uradak američke kinematografije u posljednjih 20 godina, nadahnjuje. Mislim, jasno mi je kako američka kinematografija nije baš nešto ekstra, ali da je ovoliko loša...?!?! To nikako...