Amarcord

nezaboravno

kad mi netko spomene ovaj film odmah pomislim na soundtrack, film je odličan, ali ta muzika... lijepa uspomena iz djetinjstva i podsjetnik na vlastito odrastanje

Jednostavno nezaboravno

Prije nego što sam pogledala ovaj film, cula sam samo najbolje o njemu. Inace to ne volim, jer se uvijek bojim da mi se film nece svidjeti nakon toliko hvalospjeva. Ipak, u ovom sam se slucaju definitivno prevarila. Fellini je maestralno uspio prikazati život tipicnih Talijana u jednom primoskom gradicu. Njihovi životi se cine bezbrižnima, nesmetanima kao da ni ne slute da ce uskoro biti umiješani u ratni vihor. Uz odlicne glumacke uloge i samu režiju, ovaj je film posveta jednom posebnom vremenu koje je izgubljeno u nepovrat. Ocjena: Obavezna filmska lektira-5

Umjetnost sjećanja

Amarcord - fonetski ispis izraza "Mi ricordo" (Sjećam se) sa govornog područja Fellinijeva rodnog kraja. I to kakvo sjećanje. Ozbiljnost života 30ih, a pregršt zanimljivih likova, izvanrednih situacija bez središnje radnje. Iskren, duhovit, oštrouman i sentimentalan film. Fantastična muzika, izvrsna fotografija. Prava poezija!

REMEK DJELO SVJETSKOG FILMA

Što reći nego - remek djelo. Ne samo Fellinijevo već svjetske kinematografije. Zapanjujuće je koliko je bilo epigona koji su na temeljima Amarcorda nastojali snimiti film (čak i u našoj kinematografiji), a nisu mu se približili ni za milimetar. Jedan od desetak filmova koji predstavljaju obaveznu filmsku "lektiru".

Remek djelo

Po mom mišljenju ovo je remek djelo filmske umjetnosti. Jedan od pet najboljih filmova do sada. Likovi su perfektno obrađeni. Blicevi radnje, pojednie epizode unutar filma sve to čini jednu cjelinu koju je iznimno lako gledati. Kao što sam rekao odličan film koji svatko treba imati u svojoj kolekciji i pogledati ga svaki puta kada smo neraspoloženi.

Fellinijevo remek-djelo

Pretpostavljam da je ovo jedan od onih filmova koje ili volite, ili mrzite, ovisno o tome je li vam pogodio 'zicu'. Ako zelite akciju i zaplet, drzite se podalje. Ako mozete uzivati u samoj vizualnoj ljepoti i atmosferi, ovo je poslastica. Rijec je zapravo o Fellinijevim sjecanjima na djetinjstvo u Italiji izmedju dva rata, a sastoji se od vise ili manje povezanih vinjeta s vrlo razlicitim, ekstravagantnim i pomalo ekscentricnim likovima. I tuzan i smijesan, film je pravi prolazak kroz sjecanja. Ja ga obozavam i uvijek mogu ponovo pogledati.

Filmska lektira...

Mjesecima sam se mučila nebi li uspjela doći do nečije kućne snimke ovog kultnog filma. I kada sam konačno uspjela nimalo mi nije bilo žao utrošenog truda. Snaga Fellinijeve umjetnosti svrstava ovaj film u sami vrh osnovne filmske lektire za sve koji se smatraju i koji su se ikada smatrali filmofilima...

Ocjena recenzije: 2.29 Tvoja ocjena: -

:)))!!!

film kojeg bi gledala 5 miljuna puta i nikad mi ne bi dosadio:)!

hmmm

zaista sam puno očekivao od ovoga hvaljenog flma kad sam ga prvi put gledao. nije se lako suočiti sa filmom koji slovi kao jedan od najboljih, aKO NE I NAJBOLJI SVIH VREMENA. sam uvod filma bio mi je zanimljiv. lepršavo, zanimljivo, intrigantno. zanimljivi likovi, radnja itd. što je film tekao dalje sve je postajao ofucaniji i dosadniji. ima naravno dobrih scena, dapače genijalnih, ali bijesno nagomilavanje kratkih "sličica" mi je prenaporno. nije mi lako izgovarati ovako teške riječi, ali ja ovaj film smatram jednostavno prosječnim.

Ocjena recenzije: 1.88 Tvoja ocjena: -