Harry Potter i zatočenik Azkabana

Odlicno

cekamo sljedeci nastavak...

Something wicked this way comes

Harry Potter odrasta, što je dobro jer je sada priča više obogaćena njegovim emocijama. Kao i svaki tinejdžer u pubertetu on je malo bijesan, malo krši pravila, malo mijenja raspoloženja a sve u cilju razvitka lika kako u ovom, tako i u sljedećim filmovima. Iza kamere u ovom, trećem dijelu se nalazi izrazito talentirani Meksikanac Cuarón ('Y tu mamá también', 'Children of Men') koji priči daje puno mračniji, opasniji i strašniji ugođaj (dolazak dementora, priča oko Serius Blacka). Tome su dodani i predivni specijalni efekti koji i dalje dočaravaju čaroliju Hogwartsa ali i cijele priče o Potteru. Mladi glumci su ostali jednaki ali opet Emma Watson glumački iskače, dok je uloga Rona (Rupert Grint) u ovom nastavku i najmanja. Standardno su dobri stariji glumci a dodak ekipi je odlični Michael Gambon koji je zamijenio pokojnog Harrisa u ulozi Dumbledora. Nova lica su također i uvijek genijalni glumci poput Oldmana, Emme Thompson i Thewlisa. Možda i najveće zamjerke idu scenariju, točnije zapletu koji ima više obrata te je dosta razvučen. No, scenarist Kloves je i dalje ostao vjeran knjizi, a sve pohvale idu naravno cijeloj filmskoj ekipi što su uspjeli još jednom ekranizirati nešto tako maštovito kao što je knjiga od Rowling. Zbog spomenutih obrata na kraju ipak mi je draži prvi dio, ali ovaj treći ima svoj prepoznatljivi vizualni identitet i komotno ga možete pogledati iako ne znate ništa o Harry Potteru. Preporučljivo!

harry potter i zatočenik azkabana

harry je napokon zagazio u odrastanje i to mi se jako sviđa. Moram primjetiti da je u 3. dijelu najlijepši do sada. Film ima hrpu specijalnih efekata iako Hogwarts dijeluje kao oronulo,drevno mjesto koje skriva tajne i skrivene zamke što po meni donosi spoj fantazije i realizma. Film je dosta mračniji i jeziviji od predhodnih filmova , pa smatram da u tome i leži sva ta neodoljiva čarolija. Svakako zaslužuje dobru ocjenu

cool film harry potter i zatočenik azkabana

Jedva čekam sljedeći !!!

Jako volim ovaj žanr.Pročitala sam četri knjige o Harry Potteru i sada čitam peti dio (Harry Potter i Red Feniksa).Svaki dio Harry Pottera je sve bolji i bolji.Najviše mi se sviđa što u svakom djelu pokazuje se neki novi aspekt Harryevog svijeta.Sviđa mi se što svaki dio Harry Pottera sve više nam približava njegov svijet i čini ga sve stvarnijim i stvarnijim.Isto tako mi je dobro što je Harrijev život vrlo sličan našem.Zato što i oni imaju pravila,formalnosti,ograničenja,zabrane,sudove,zatvore i škole.Ni oni ne smiju raditi šta ih je volja.Isto tako glavna tri lika su veoma slična nama.Tako što imamo Harry Pottera (Daniel Radcliffe) - koji nema roditelje,bogat je,poznat zbog događaja u djetinjstvu.Zatim imamo Rona Weaslya (Rupert Grint) - koji je siromašan,iz velike obitelji,vrlo labilan i strašljiv lik,ponekad zavidan Harriju zbog njegove popularnosti.I imamo Hermionu Granger (Emma Watson) - vrlo pametna,samopouzdana,odlučna,snalažljiva,a razlikuje se od Harrija i Rona zato što je mutnjakuša(nema roditelje čarobnjake).Sve te razlike imamo i u stvarnom svijetu,po kojima se možemo poistovijetiti s likovima iz Harry Pottera.Film ima jako dobre glumce,maštovitu ideju,temu.Te je jako dobro napravljen.Preporučujem ga svima zato što film nije naporan i ne zamara.Dobro čete se opustiti uz njega i zabaviti.Sve što mogu reći je da ga trebate pogledati(nečete požaliti) i da jedva čekam sljedeći dio!!! Ocijena : čista petica

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

Super

Mnogo bolja gluma,ali i radnja.Redatelj je napravio dobar posao ali i glumci još bolji.Promjenjen je i Dumbeldore zbog smrti prijašnjeg glumca,ali i ovaj obavio dobar posao.Jedva sam primjetio razliku.Nemogu reći da je bolji od prijašnjih nastavaka zato jer su prva dva bila odlična!

NAJBOLJI DIO DO SAD!

OVAJ FILM JE SUUUPEEER! DOBRO, IMA PAR MANA. NPR. MNOGO TOGA JE IZBAČENO IZ KNJIGE. NO MISLIM DA JE OVO NAJBOLJI GILM DO SADA, UZ PRVI DIO. NE KAŽEM DA JE DRUGI DIO LOŠ, NO OVAJ JE SUUPEER! I NEMOJTE REĆI DA NIJE! SVI TO GLEDAJU! FILM JE ZAKON, BAR ZA MENE, A IMAJTE NA UMU DA JE MENE TEŠKO ZADOVOLJITI FILMOM. ON JE SADRŽAJEM I HUMOROM PRILAGOÐEN DJECI, ALI I SADRŽAJEM JE PRILAGOÐEN I ODRASLIMA! A GLUMCI! SJAJNO SU SE SNAŠLE PRIDOŠLICE UZ STARU, DOBRU POSTAVU. DAKLE, ŠTO JOŠ MOGU REĆI, OSIM: FILM "HARRY POTTER I ZATOČENIK AZKABANA" JE O.K. SUUPER!

Potter smrdi

Makar sam fan knjiga o HP,nikako se ne mogu oteti dojmu da su taj film a i 2 prije njega pogledala mala djeca koja ne znaju pisati a kamoli čitati.Zato vode roditlje sa sobom da im čitaju pošto nije sinkronizirano... Ostali koji gledaju su fanovi kao ja koji sami sebi ne mogu priznati da film ne valja.Loš je.Gori od lošeg.

Ocjena recenzije: 1.4 Tvoja ocjena: -

Tko to gleda?

Uopće mi nije jasno kako to netko može gledati? I otkud im samo takve ideje?

Ocjena recenzije: 0.88 Tvoja ocjena: -

kriv je redatelj

treći dio jednog od mojih najdražih filmskih likaova Harrya Pottera nije me baš oduševio. Alfonso Cuaron nije čovjek za to. Chris Columbus puno je bolji redatelj za takve stvari nego Cuaron koji snjima porniće. specijalni efekti su naravno odlični , ali svejedno treći dio nije tako dobar kao prva dva.

Ocjena recenzije: 1.83 Tvoja ocjena: -

FILM HARRY POTER 3

FILM JE EXSTRA NEMAM NIKAKVE ŽALBE NA NJEGA I IMAM JEDNO PITANJE KADA DOLAZI HARRY POTTER 4

dobar

kao veliki fan,film mi je genijalan,ali objektivno onome koji nije gledao prva dva nastavka,nece biti nista narociti..odlicni efekti..gluma tako tako..moglo bi i bolje!kao i uvijek film nas odvede u svijet magije i carobiranja ,i mislimda mu je to primarni zadatak kod vecine fanova i smatra da je u tome uspio!

najgluplji film godine

po?ao sam tako večeras u kino nadajući se, ako ničemu, makar nevinoj zabavi i razonodi, ali ne?to ovako glupo nisam mogao zamisliti. ponovo se suočavamo s boljkom većine ekranizacija - samom pričom, koja u 92,45 % slučajeva nema veze s knjigom. dobro, zanemarimo to. tra?i se dojam filma. gluma je jedan od najslabijih aduta filma. onaj klinac koji glumi harryja uopće ne zna glumiti. molim lijepo. tip ne zna ni vrisak odglumiti realistično. a tek plač???!!! trebalo bi ga zatvoriti u zatvor za lo?e glumce. a kad se sjetim svih pohvala koje je dobio. nadalje, re?ija. film uopće nema karakter. imam blagi osjećaj da je redatelj htio opona?ati burtona, a to mu nimalo nije uspjelo. sporedne uloge su ne?to i ok, ali većina scena je toliko naivna da film postaje lakrdija. odnosi u filmu između pojedinih likova uopće nisu razja?njeni, tako da prosječan gledalac, koji nije pročitao knjigu, stekne dojam da tu ne?to nedostaje. a nedostaje mnogo toga. aduti filma su odlični specijalni efekti (tko bi rekao!!!) i glazba. navikao sam pomalo da svi filmovi koji imaju očaravajuće efekte ne vrijede ni?ta (naravno, čast iznimkama kao ?to je Beetlejuice). mo?da sam malo opsjednut burtonom, ali me glazba nevjerojatno podsjećala na Dannyja Elfmana (zapravo ne znam tko je napisao soundtrack). vis a vis svega, film je očajan. nema poruku (ako zanemarimo gluposti tipa "mora? vjerovati u sebe", koje su kli?ejske za svaki ovakav film), karakterizacija je nikakva, film nije zabavan, umalo sam umro od dosade u kino stolici, koja inače nije kod mene nimalo udobna. movie sucks. nadalje, spominjala se nešto mračnost filma. pa, naše ulice su više zastrašujuće od atmosfere ovoga smeća. zaboga. upropastio sam još dva sata života. ocjena 2/10

Ocjena recenzije: 1.4 Tvoja ocjena: -

harry pothead i zatvorenik asskabana

Najbolji od sad. Izvrsna režija. Neloša gluma. Dobri efekti. Krasna glazba. Jedino, kakav je ono Hogwarts? Izgleda kao da su ga snimali na totalno drugoj lokaciji. Zbunj. Svejedno, jako dobar film, a pošto mi je četvrta najbolja knjiga, jedva jedva jedva čekam nastavak.

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

Harry

Film je dobar,efekti i cjelokupan dojam su na razini,ali onaj tko je čitao knjigu biti će poprilično razočaran (kao ja). Nekoliko bitnih stvari koje su nužne za shvaćanje filma izbačene su tako da pitanja poput postanka karte, prošlosti Harrijevog oca koji je uz Lupina i Siriusa također bio animagus,te zašto je Harrijev Patronus bio jelen...ostaju neodgovorena i film sa tog stajališta uopće nema smisla. Dajem četvorku jer je gledljiv i poprilično zanimljiv ljudima koji nisu imali doticaj ni sa jednom kjigom o Harryju.

Harry po treći put

U kinu nas je bilo malo što me začudilo. Film je potpuno drukčiji od knjige. Makar su glumci drukčiji film je čista petica.

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban

Gledajući ovaj film neovisno o knjigama, zanemarivši sve što kao ludi fan znam o Harry-ju ,a gledajući samo prethodna dva filma, mogu reći da je Alfonso Cuaron napravio solidan posao, ali nikako bolji od prva dva filma. Ovo je definitivno najnebulozniji film (zasada) iz serijala. Jedino što nadmašuje prva dva dijela su specijalni efekti i završnica koja ovaj put zaista i daje satisfakciju. Priča ima puno praznoga hoda, osjeća se da nedostaje ogroman dio priče, a likovi su mnogo plošniji čak i od onih Columbusovih (ako je to moguće). No gledajući kao ovaj film kao fan, kao samo malu nadopunu knjiga, ovaj film je najbolji (zasada) iz serijala. Sam dopunjujući dijelove priče i shvaćajući postupke likova ovaj dio predstavlja najbolju nadopunu Harry-jevog svijeta. Dajući vizualizaciju, hajdemo reći, najbitnijih dijelova i stapajući se s maštom gledatelja koji poznaju priču, Alfonso ovim filmom je postigao ono što mu je Warner Bros. i zadao: da zadovolji fanove. Međutim nikako ne mogu oprostiti nerazjašnjenje tvoraca Mape za haranje, animagusa (Sirus, Pettigrew i James Potter, Harry-jev otac), zašto je Harry mislio da je vidio oca na jezeru kako ga spašava i još mnogih elemenata, jer bitno je da svi iz kina izađu zadovoljni a ne samo klinci dok roditeljima i drugima priča nema nimalo smisla. Na kraju kakvu ocjenu dati? Kao obožavatelj dajem 5, ali objektivno zaslužuje 3.

Ocjena recenzije: 3.64 Tvoja ocjena: -

Hello, Harry :)

Film za velike i male, ali više za one velike...Uvući će vas u svoj svijet i osjećat ćete se kao da opet imate 7-8 godina i uživate u pustolovinama Pet prijatelja...bar sam se ja tako osjećala. Pet prijatelja uz primjesu magije...Harry, kao i njegovi prijatelji, više nije mali dječak, muče ga neki ozbiljniji problemi...pokušava pronaći sebe, kao uostalom i svaki tinejdžer. Odlične uloge su ostvarili Alan Rickman kao profesor Snape, i Emma Thompson kao pomalo otkačena profesorica proricanja budućnosti... Film je svakako 'mračniji' od prva dva, ali nikako nije premračan... Jedina zamjerka ide samom kraju filma, radnja je previše zapletena i baš je zbog toga ovaj film možda pogodniji za odrasle nego za djecu... Ako vas je drugi nastavak razočarao, pogledajte ovaj, uvući će vas u čarobni svijet Hogwartsa i neće vas pustiti van... ocjena filma: 4

Ocjena recenzije: 3.17 Tvoja ocjena: -

Tamna strana Harrya Pottera

Zapravo pitanje jest, može li Harry Potter uopće imati tamnu stranu. Preuređivanje ovog predloška u mračan film nezahvalna je zadaća i zato će talentirani Cuaron i apstinirati od daljnjeg rada na Potteru. Ambiciozan početak filma daje nam nadu da ipak gledamo nešto drugo, a ne dječju Chris Columbus sagu. Zanimljivo je kritičar "Nacionala" Damir Radić primjetio da sve bajke imaju "subplot", koji se često povezuje s psihoanalizom, međutim ovdje se taj subplot izgubio. Očekivao sam da će, nakon što se grubo razišao s skrbnicima, Harry otkriti tamnu stranu svoje ličnosti kroz razrješenje odnosa sa Siriousom Blackom, ali taj je odnos ostao neiskorišten. Sukob Siriousa Blacka i prof. Lupina također ostaje mutan i promašen. Filmu tako manjka oštrica, što je razumljivo jer je ipak namjenjen dječjoj publici. Glavni glumci ulaze u pubertet i njihovo bi odrastanje trebalo pratiti odrastanje likova koje predstavljaju. Tako bi serijal dobio poseban smisao i postao priča o kaljenju engleskog "gentlemana". Radić je u "Nacionalu" pronašao i elemenat ljubavnog trokuta između Harrya, Hermione i Rona. Moram priznati da postoji, teško ga je definirati, ali rekao bih da će s vremenom Ron povaliti Hermione, a Harry biti zabavljen drugim, egzistencijalno važnijim stvarima. Ako to ne pobudi njegovu mračnu stranu, ništa neće. Ima li išta opakije od ljubomore? Valjalo bi primjetiti i da je hrpa stvari popaljena iz druge literature i filmova, ali valjda je takav predložak. Čak mi se učinilo i da vidim onog jelena, duha šume iz Miyazakijeve "Princeze Mononoke", ali ipak mi se samo činilo. Dementori, čuvari Azakabala, strahovito podsjećaju na Nazgule, čak i dišu "black breath". Dobar je Cuaron, nadam se da se Columbus više neće vraćati u serijal, film zaista drugačije izgleda. Smijemo li uopće razmišljati kako bi izgledalo da se Tim Burton nađe na projektu? Problem književnog predloška je čisto "alkemijski", kako od govna napraviti zlato. Možda bi u Hogwartsu imali neku formulu.

Ocjena recenzije: 3.7 Tvoja ocjena: -

treci put

nakon razocaranja s nastavcima matrix-a nisam puno ocekivala od treceg harry-a i iz kina sam izasla i vise nego zadovoljna. na trenutke mi se radnja ucinila prespora, ali to je vjerojtano jer sam sve knjige davno procitala. u svakom slucaju meksicki redatelj (i tvoju mamu takodjer je odlican) je opet napravio dobar posao.

Ocjena recenzije: 2.78 Tvoja ocjena: -

Harry

u kinu nas je bilo oko 15-ak .tako da sam mogao u miru pogledati film , ali moram priznati da sam ocekivao vise ... naravono , ne moze svaki film biti savrsen...velika cetvoraka za Harrya