Dobar, loš, zao

najbolji

najbolji vestern svih vremena

najbolji

vjerovatno najbolji vestern film svih vremena uz čovjeka s harmonikom, al ovaj je opet za kić bolji. Od predobrih glumaca na čelu s Clintom(čovjek je car), od glazbe koja daje dimenziju više, sveopćeg ugođaja. Vestern filmovi s John Waynom su crtići nasprem filmova Sergia Leonea. Jednom riječju KLASIK.

TAKO STAR A TAKO DOBAR

S onakim opakim Clint Eastwoodom film mora valjati.

Il buono, il brutto, il cattivo

Najbolji vestern svih vremena. Najbolji Leoneon film. Jedan od najboljih filmova svih vremena. KULTNI KLASIK. Najutjecajniji film ikada. KULTNI KLASIK. Jedno od najvećih djela umjetnosti. KULTNI KLASIK. Jako dobar film. KULTNI KLASIK.

NAJBOLJI FILM IKADA

Na mojoj top 10 listi možete vidjeti da ja mislim da je dobar loš i zao najbolji film ikada. To je zato što i je najbolji film ikada. Svaki kadar svaki dialog svaki lik koji se pojavi je NEVJEROJATNO DOBRO osmišljen i FASCINANTAN. Sve od prve scene u gradu duhova do bitke za most i na kraju glasoviti obračun između trojice na groblju je toliko dobro snimljeno da nemogu to riječima opisati. Glazba je također najbolja ikada i to ne samo legendarna uvodna tema nego i svaka glazba koja se čuje u filmu. I sad mi glazba iz D L i Z svira u glavi. Clint i Eli Wallach su odlični ali onaj koji stvarno oduzima svaki kadar u kojemu se pojavi je definitivno Lee Van Cleef. On je rođen za ulogu Angel Eyesa i to mu je najbolja uloga u karijeri. Ne želim više blebetati pogledajte film i uvjerite se da je ovakav film zaista moguče snimiti. Od ocjene 5 dajem 10.

Poteži, stranče! I uživaj u legendi od filma!

Legendarni, treći dio tzv. dolarske trilogije donosi nam vrhunac Leoneovog stvaralaštva i vrhunac špageti-vesterna. Izvrsni glumci, izvrsna glazba, i najbolja režija koju sam ikada vidio čine ovaj film jednim od najvećih, po meni i najveći film svih vremena. Dakle, o čemu se radi? Tri revolveraša: Blondie (Eastwood), Angeleyes (Van Cleef) i Tuco (Wallach) se spletom raznih okolnosti (koje vam ne bih sada pričao, da ne upropastim užitak gledanja) nastoje doći do 200 000 dolara u zlatu. Problem je taj što svaki od njih zna samo dio puta, a to znači da ovi samotnjaci morati surađivati da bi došli do cilja. I tu kreće akcija. Iako film u novoj, obnovljenoj verziji traje odokativno 3 sata, to još uvijek nije cijeli film koji je snimljen i pušten u originalnu distribuciju u Europu. Daklem, špageti-vesterni su jedna vrsta vesterna. Ono po čemu se razlikuju od američkih je barokni (al' sam pametan) prikaz radnje. To znači da sve ono što vidite u američkim vesternima, ovdje je još uveličano. Ovaj film je najbolji primjer tzv. Leone stila. Što to znači? Leone stil je podstil špageti-vesterna, a on je takav da to što špageti-vesterni uveličavaju od američkih, Leone još više uveličava. Tako ovdje likovi nam se čine ogromni, zauzimajući gotovo cijeli ekran. Njihovi pištolji nam se čine poput topova kada opale, čini nam se da su u potezanju pištolja brži od vlastite sjene. Uvijek kažem da je film odličan kada u sebi sadrži i faktor zabave i faktor promišljanja. Ovaj film, iako je prvenstveno užasno zabavan, gledatelju natukne i određene smjernice za razmišljanje, kao što su: besmislica rata, vjernost obitelji, prijateljstvu, partnerstvu, bla bla bla... Što reć o glumcima? Jednom riječju, izvrsni! Sva trojica su takve face da je to nevjerojatno, Clint Eastwood sa svojim škiljavim pogledom i jeftinim cigarama, Van Cleef sa prstom, a Tuco je Tuco. Odličan film prati i odlična glazba za koju je zaslužan legendarni Ennio Morricone. Ukratko, film je najbolji

Što si stao,sviraj!!

Briljantno,briljantno,briljantno...Odakle početi?Sve je sjajno!!Ma sve!!Naj vestern ikad i među naj filmovima uopće.Scena u samostanu između Tuca i brata,pa onda kad Tuca tuku,dok vojni bend svira,pa kad Blondie sruši most...ma mogao bih unedogled o fantaziji ovog filma.

Najvestern ikada

Duge scene s legendarnom glazbom bez dijaloga, krupne scene izraza lica veoma doprinose napetosti. Najviše me dojmila scena za koju mislim da nikad nije upotrebljena u vestern filmovima, a to je na početku kad Angel eye (loš)upuca lika 4 puta u glavu kroz jastuk iz blizine, brutalno. Kroz tu scenu Leone je baš prikazao tog lika jako lošim i negativnim, što je zapravo bilo dobro za film.

DOBAR,LOS,ZAO

Leoneova dva i pol sata i danas se gledaju u jednom dahu;Clint Eastwood,Lee Van Cleef i Elli Wallach u finisu krvolocne potrage za blagom na vojnom groblju dio su bolje proslosti i nesumnjivo bitan dio cjelokupne western antologije.Remek-djelo.

svaka čast

što drugo reći nego Clint Eastwood!!!! LEGENDA

mrak

gotovo naj vestern ikad snimljen uz rio bravo!odlican film,odlicni glumci...dobar primjer stare skole glume koju ovi danas klinci nikad nece nauciti.filmski klasik koji se gotovo rijecima ne moze opisati ..same pohvale

dobar!

Ovo je zasigurno jedan od najboljih westerna ikad snimljen. Gotovo svaka scena i dijalozi i monolozi glumaca postali su kultni i nezaobilazni za svakog tko je gledao film. Radnja je vrlo dinamična, mnogo dinamičnija nego u većini ostalih Leoneovih dijela, no svejedno su tu njegove dugačke scene te dugi kadrovi lica revolveraša ili reljefa, koji nose dio odgovornosti za kultni status filma. Ovaj film postao je dio opće kulture, čak se i glazba iz njega i danas vrlo često upotrebljava u drugim filmovima i prepoznatljiva je svakom uhu. O Leoneovom utjecaju na kasnije filmove da ne govorim. U naizgled ne toliko inovativnu priču, Leone je uspio ubaciti mnoge moralne poruke i pouke, poput one o besmislu i ironiji rata, te o jednostavnim i primitivnim odnosima ljudi tadašnjeg vremena. Za ovaj film imam samo riječi hvale jer to je jedno od onih kultnih dijela čiji se utjecaj itekako osjeća i danas, i koje je, kad ga se danas gleda, potpuno aktualno u svom specifičnom stilu i atmosferi.