Domino efekt

...

reci cu samo... najbolji film koji sam dosad pogledao...!!!!

ODLIČAN FILM!

Jako zanimljiv film. Usudio bih se reći čak i jedan od najboljih koje sam gledao. Na prvi pogled sam pomislio, uh, Ashton Kutcher glumi u trileru, strava! Ali ugodno me iznenadio, i pokazao je da je sposoban za velike uloge. Uglavnom, film je odličan, i preporučio bih ga svima. Čista petica!

Ovaj film sam pogledao davno pa eto ne mogu bit opsežan sa samom kritikom, ali ću reći da je film odličan i da radi ovakvih filmova i jesam filmofil. Film koji se bavi tematikom kaosa i koja je prisutna u realnom svijetu, sve piše klikom nazad. Zbilja obožavam takve filmove koji su prožeti teorijama koje se činu nevjerovatni a to je baš ovakav film. Prepun obrata, vrlo sadržajan i slojevit. Jedino me je Ashton Kutcher malo zasmetalo u ovome filmu, nije sad da mu uloga paše 100%. Ukratko, najbolji dio u Domino Efekt trilogji. Nema se što puno reći, trk u videoteku ili dowload s neta.

domino efekat

nisam ljubitelj filmova u kojima se buducnost moze promijeniti, ali ovo je ispricano na jedan zanimljiv nacin, bez obzira sto kad sam pocinjao shvacati film sam se tesko razocarao, jer je film isao u smjeru koji jako volim (neki pisac bi mogao iskoristiti pricu domina do dijela kad prvi puta mijenja buducnost, meni je to bilo jako zanimljivo:)) ne svidja mi se kako je odglumio Ashton Kutcher jer ipak mi je falio tu malo karakterniji glumac.

izvrstan film

Ovaj se film mora gledati od poceka do kraja, jel ako propustis 15 minuta filma vise nista neces skuziti.Film je izvrstan. Nemam rjeci

Super

Kako opisati dobro ovaj film doli da nikada se nisam upitao zasto sam ga pogledao jer je sam po sebi odličan u samoj svojoj srži, a na su došli dobri glumci i bolesno zanimljiva radnja. Ovom filmu 5

komentar

film je savrsen! najbolji film u protekle 4 godine, film je jedinstven i zapanjujuc. Tolko je dobar da..jednostavno ne vjerujem...!

deterministicki kaos

ovo je definitivno film koji nije "jednostavno" gledati(citaj: uz kokice, cugu i poneki komentar). stalno vas baca s jedne strane na drugu, i na trenutak ste spremni i prestati s gledanjem. ali vrijedi "izdrzati" do kraja i odgledati ŠBBKBB (šta_bi_bilo_kad_bi_bilo) tj. kad bi se efekt leptira (ne znam zasto, ali obicno se uzima primjer leptira u pekingu :)) ima utjecaj na nasu vremensku skalu...

Evan i ekipa

Scenarij filma je odlično napisan. To je jedan od onih filmova u kojem moraš uključiti svoje moždane stanice da ga skužiš. Odabir glumaca je dobar. Film je nevjerovatno dobar.

Domino efetk (The butterfly effect)

Jedan od najboljih filmova koje sam pogledala, dobio je drugom mjesto na mojoj top listi filmova. Sa odličnim Ashtonom Kutcherom ovaj bih film preporučila svima kojima nije teško sjediti gotovo 2 sata uz film jer ga u protivnome nećete shvatiti. Malo je kompliciran, ali ako ga shvatite, oduševiti ćete se.

great

morbidno, bolesno, poremeceno, cudno, frikasto i zato je savrseno!

Životni usud

Ovaj film oduševljava tematikom koja je nova i originalna. Ostavlja vas u stalnom iščekivanju i napetosti. Pitate se može li čovjek kao biće koje ima svoju slobodnu volju, koji je kovač vlastite sreće, utjecati na svoj životni usud. Može li ga promijeniti, ako se zbilja, onako svojski trudi?Ili je on samo igračkica u rukama nekih viših sila? Sigurno smo i sami bar nekad bili svjedocima situaciji u kojoj smo učinili sve kako treba, ispravno, a rezultat je bio sasvim suprotan od očekivanog. Zašto?, pitamo se...Mislim da je prijevod naslova ovoga filma Ok, jer doista kao i pri slaganju domina, samo jedna mala nepažnja, loša odluka ili nespretnost mogu imati dalekosežne posljedice na razne aspekte naših života.

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

efekt leptira

Neznam zasto uvijek mi moramo izmisljat nazive filmova... Gdje se u filmu spominje "Domino"? od kuda onda Blizu Domino efekt. Nemojte izmisljati nazive filmova. Inace NE volim Blitz izdanja jer su koma. Stave reklame na DVD i onda rade kompresiju na film - ukratko uniste kvalitetu. Film je puno puno bolji od recimo slicnog Donnie Darko. Za Donnie nitko nezna sta je onda na kraju itd.. kad ja moram posjecivat web stranice da mi skuzio kraj nekog filma onda to nije to. Gledam film da ga gledam a ne da moram surfat internetom da saznam kraj... Butterfly je odlican film. mislio sam da Ashton ce biti onak neka smjesna faca sa MTV-a, ali dobro je napravio svoj posao. DVD 3, mozda bi bilo 4 da nema reklama.

uspjeli triler

Vrlo dobar triler koji vizualno i koncepcijski popaljuje neke detalje iz Mementa i Se7en te koristi ih za obradu teme o alternativnim povijestima i putovanju kroz vrijeme (koja je također i sama već obrađena u mnogim filmovima - npr. u poznatom Groundhog Day). No, ono što ovaj film čini uzbudljivim nije originalnost već način na koji je zaplet obrađen i isporučen. Bress i Gruber (trenutno u pripremnoj fazi snimanja nastavka) na vrlo spretan način prikazuju iste događaje i raznolike ishode koji iz njih slijede - tako da nam pažnja (unatoč ponavljačkoj strukturi filma) nimalo ne popušta sve do samog kraja. Iznimka je možda zadnja trećina filma kad se ritam malo razbija pa se stječe dojam da bi film i bez nekih od prikazanih alternacija mogao sasvim lijepo funkcionirati. Redateljskom dvojcu također na dušu idu i pomalo zbunjujući vremenski prijelazi pa nije iznenađujuće što postoje ljudi koji su film tek nakon drugog gledanja skužili i zavoljeli (iako je taj efekt zbunjenosti vjerojatno postignut namjerno, bez njega se sasvim uredno moglo). Ipak, Kutcher i Amy Smart odličnom glumom čak i u takvim trenucima drže film na okupu i tjeraju nas da se pitamo što slijedi, pa takvi povremeni trenuci nesuvisle režije prolaze slabo zapaženo. Uzbudljiv triler koji svakako spada u kvalitetnija ostvarenja 2004. i kojeg treba pogledati - ako zbog ničeg drugog, onda zbog toga što Kutcher dokazuje kako je sposoban i za uloge zahtjevnije od onih u kojima smo ga navikli gledati. (Usput, kritike protiv hrvatskog prijevoda naslova nisu primjerene jer prevoditeljski posao se sastoji od dprevođenja smisla, a ne doslovnog značenja. Na engleskom fraza "butterfly effect" proizlazi iz teorija o uzročno-posljedičnim vezama događaja. Na hrvatskom "efekt leptira" nema nikakvo značenje jer kod nas se ista stvar naziva "domino efekt".)

Grrr za naslov

Osim sto je film, po mojem skromnom misljenju, više nego dobar ne mogu podnijeti da su "Butterfly effect" mogli prevest u domino efekt.. ako je leptir nije domino! AMEN! i da jos nesto! Ashton me iznenadio.. mislila sam da nema pojma glumit da je samo zgodan i niš više.. ali eto... dobit će šansu ukoliko bude snimao i dalje "zanimljivije" filmove... :)

Ludnica.

Film koji jednostavno ostavlja bez daha , kad misliš da ne može biti gore, evo još je gora. Savršeno djeluje na psihu, bolji je od bilo koje filma strave. Redatelj priča priču i vraćajući nas u prošlost otkriva bezbroj drugih priča, no za razliku od takvih drugih retrospektivnih filmova, ovaj u stvari na kraju nas iznenadi kako je dobar. Što se tiče glume, ona je manje bitna, ovdje što je bitno je kako se je pisac scenarija uspio poigrati mijenjanjem prošlosti, a da uopće niti u jednom trenutku možemo reći da je to izmišljeno. Sve pohvale, jer ne samo da je teško napraviti takav scenarij, već je puno teže napraviti takava tip filma,koji ostavlja takav dobar dojam.

ludnica

ovo se zove film! Ideja je neobicna scenarij jos bolji, cak je se kutcher dobro uhvatio u kostac s ulogom gdje kreveljenje nije pozeljan oblik glume. mali ima potencijala! posebno mi je savrsen kraj, kada prolaze jedno pored drugog, samo se pogledaju i nastave dalje. mozda bi film bio jos bolji da je zavrsio kao otac svezan u ludnici, ali znate hollywood, barem neki privid happy enda je pozeljan. u svakom slucaju jedno odlicno djelo kojem je ipak malo nedostajalo da bude novi donnie darko.

AMBICIOZNO

Nikad nisam Ashtona Kutchera zamišljao u trileru. Očito je shvatio da ne smisla cijeli život glumiti u priglupim komedijama, kao što su 'Čovječe, gdje mi je auto'. On je svoj posao u ovom filmu odradio vrlo dobro. Ono što je mene najviše dojmilo u ovom filmu je uznemirujuća režija i nepredvidiv kraj. Nije horor ali ima nešto jezivo u njemu. Pametno smišljen i još pametnije napravljen. Ocjena filma: 5

Ocjena recenzije: 2.4 Tvoja ocjena: -

Teorija kaosa

Nadasve zanimljiv i moram priznati orginalan film što se tiče priče.Ja osobno obožavam flmove sa temom prošlost-sadašnjost i što bi bilo kad bi bilo?U kojima jedino glavni lik i publika znaju što se zbiva dok ga svi ostali gledaju zbunjeno, poput filmova (legendarna trilogija)Povratak u Budučnost ili Vremenski Policajac.No kad malo bolje razmislimo o tim pričama sve one imaju velikih rupa, tako i ova priča.Naime u prvom dijelu filma vidimo Evana kao klinca koji povremeno gubi pamčenje i nemože se sjetiti tih trenutaka, a onda u drugom dijelu filma, kad je on več odrastao saznajemo da se u tim trenucima kad je gubio pamčenje kao klinac, zapravo se vračao u prošlost u svoje tijelo i mijenjao prošlost, što bi zančilo da je u tim trenucima on trebao napraviti sve ono što vidimo u drugom dijelu filma, tako da se ti događaji vrte u nedogled i drugi dio filma nema smisla.Znam da zvuči malo zbunjujuče, ali razmislite malo o tome i vidjet čete da ova teorija ima smisla.No o tome i onako nemate vremena razmišljati gledajuči film.Ali takva stvar je problem u svim filmovima sa takvom tematikom, kao što sam več rekao.Dakle zanemarimo to,režija dobra, glumačka ekipa isto.Amy Smart je dala največi doprinos filmu, jer njezin lik prolazi nekoliko različitih karaktera, kao se mjenja prošlost tako i njezin karakter.Posebna pohvala "malim" glumcima,Koji su igrali glavne likove u djetinstvu.A što se tiče Ashtona Kutchera, ovo mu je vjerovatno najbolja uloga u karijeri do sad, bilo mi je malo čudno ga gledati u ovakvoj ulozi nakon svih onih blesvih komedijica u kojima je glumio blesave likove čiji se je humor svodio na glupo kreveljenje i WC humor.Samo sam čekao kad će se počet kreveljit, u nekoliko navrata je tako i izgledao, no u cjelini nije odradio loš posao.Dakle, gledajuči sve u cjelini i bez obzira,što kad razmislimo priča ne drži vodu, i što glavnu ulogu ima Ashton Kucher,nije loše, dapače, vrlo dobro,čak ni taj kraj nije loš, naime nije happy and, u onom pravom smislu a opet je.

Ajoj

Sjajna polazna ideja, realizacija potpuno promašena angažiranjem Ashtona Kutchera koji bi se trebao držati uloga "simpatično" nespretnog mladca jer zapravo ne zna glumiti. Šteta za ovaj film.

Domino efekt

Film je po meni originalan.Još nisam vidio neki film sličan ovome i zato mi je tako dobar.Film zna biti pomalo zbunjujuć kao što je rekla moja kolegica ketyxxx.Dobra radnja i velika napetost krase ovaj film i jednostavno ga morate pogledati.

Butterfly effect

Film mi se sviđa,zato što je zanimljiv,napet i uzbudljiv.Tema je odlična i zanimljiva.Malo je čudno gledati Ashtona u toj ulozi nakon njegovih prijašnjih filmova u kojima glumi budalu.Uglavnom film je dobar,ali zna u nekim dijelovima biti zbunjujuć,ali ga definitivno treba pogledati zato što je drukčiji od drugih.

savrseno!!!!

Lepet leptirovih krila na jednoj strani svijeta moze prouzrociti potres na drugoj!!!

Pet (a moglo je puno bolje)

LEPTIR-DOMINO Ovaj film uopće ne dodiruje dilemu postavljenu u opisu "Da shvatite da možete još jednom proživjeti svoj život na potpuno drugačiji način, biste li to napravili?". Pitanje je da ga pokušate mijenjati, da li biste dobili stanje bolje prethodnom ili potpuni kaos. Zato mi i ne odgovara hrvatski naziv za film "Domino efekt" jer mislim da se ovdje ne ističe skladni niz posljedica i uzroka u našem životu (poput domina), nego upravo ističe kaotičnost koja je slikovito prikazana kao leptir s jedne strane i uragan s druge. Jer koliko god on (Evan) mijenjao svoj život, nikako nije mogao sa sigurnošću naći trenutak kad je sve krenulo nizbrdo. +: ideja filma koja postaje uistinu zabavna nakon polovice filma, odlična tema za razmišljanje, osmominutni komentar nekih znanstvenika (tako nešto) -: mogao je biti puuuno bolji jer sama priča ima puno veći potencijal +\-: kaj se tiče Kutchera, mogao bi on i bolje glumiti (pretpostavljam), no s druge strane nemam u vidu niti jednog drugog glumca koji bi se bolje uklopio u ovu priču Ističem komentar iz dokumentarca: "Treba prihvatiti stanje kakvo jest, a ne razbijati glavu razmišljanjima kako bi moglo biti."

Ugodno iznenađenje

Pošto nisam baš ljubitelj Ashtona Kutchera dugo sam razmišljao da li da uopće posudim taj film. Ipak nakon što sam ga pogledao mogu reći da me je jako lijepo iznanadio (u pozitivnom smislu naravno). Film ima jako jako dobru priču koja je u detalje razrađena. Glumci su odradili dobro svoj posao, iako mislim da su pojedini mogli i bolje. Sve u svemu puno bolje od prosječnog filma...

nedorečeno šminkerski

Iako scenarij definitivno ima svojih potencijala, način na koji je režiran ostavlja mi dojam da se radi filmu koji bi trebao služiti kao "žvaka za mozak" za američke teenagere. U rukama iskusnijeg režisera film bi imalo smisla više cijeniti. Više šminkerski nego maštovito, sa Kutcherom u gl. ulozi u svakom smislu shvaćanja te činjenice (sve, ali SVE se vrti oko njega)... Nedostaje prave glume,atmosfere. Činjenice i događaji natrpani su jedan za drugim bez osjećaja prave povezanosti. Ima boljih načina da se potroše 2 sata.

Ocjena recenzije: 3.29 Tvoja ocjena: -

Priča je dobra...

Nisam imao pojma o kojem je žanru riječ kad ga je raja zavrtila na DIVX-u. Meni se film s početka učinio glupavim - Ashton Kutcner u nečemu što vuče na horror, ali nakon 10 minuta priča me je uvukla. Da, sam scenarij je dobar, nekome se možda čini nepovezanim, al' to je vjerovatno više zbog toga što Kutchnera nisu oštrigali na ćelavo, jer zapravo cijeli doživljaj filma i uništava to što domino-effect doživljavamo kao razne nove verzije usklika: "you're punked!", kojeg i očekujemo u potaji od glavnog glumca. Zanimljiva priča, ali je gluma prosječna...

nije loše

čisto sam se iznenadio, nije nešto posebno, ali vrijedi pogledati. Prije nego sam ga na silu (s društvom) pogledao, zbog Ashtona sam kontao da je loše, ali eto svaka mu čast.

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

Skroz ok,a možda i više od toga

Isprve nisam htjela pogledati ovaj film jer mi se Ashton Kutcher nikako ne uklapa u ozbiljan film,jer mi je poznat kao komedijant i ništa više,no iznenadila sam se: taj čovjek može ispasti i "normalan glumac"!Sve u svemu: jako dobar film sa zanimljivom i originalnom tematikom-vrijedno pogledati!

Film za ubit dvi ure

Vrhunski uvod u film moga se rasplest na puno bolje načina. Ovako se samo čeka kada će nesretni i neuvjerljivi Ashton složiti cijeli univerzum kako njemu odgovara. Kraj u kojem bi on završio na psihijatriji bio bi puno bolji i realniji. Dobra kamera, solidni sporedni glumci, ali očajni Ashton. Vrijedno gledanja, ali neće ući u povijest.

naivac ili glumac?

OK, Ešton Kučer je ofucan u MTVijevskim lošim punked forama. No, čak ni to ne smeta filmu da vas dobro zabavi, drži u neizvjesnosti, iščekivanju i budnim cijelo vrijeme trajanja. Nije remek djelo, ali je vrijedno gledanja u kinu.

Ocjena recenzije: 1.89 Tvoja ocjena: -

najtužniji happy end ever

Film je skroz ok-prica je zanimljiva, a iscekivanje konacnog kraja je pomalo frustrirajuce....no to se moglo i ocekivati od ove teme.

hmmm

na prvi pogled na recenziju ovu činilo mi se sasvim ok. dok sam gledao film, došlo mi je nekako: pa gdje je tu realnost??? priča je zanimljiva, ali nije nikako ispričana. totalno je nepovezano. a još usto i dva sata preglumljavanja astona kutchera koji zaista, ali zaista ne zna glumiti. ne znam, ispričavam se esvima kojima se film svidio, ali je smeće ocjena 1

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -