Dan poslije sutra

<3

Aiiii! Volim ovaj film! <3 :D

Film katastrofe

iako sam ga davno gledao i ne sječam se baš radnje filma ali se sječam d ami je film bio originalan i da takav film katastrofe sam doživio kao pravi uživi događaj i baš sam se uživio film i jako mi se dopao

bla

film katastrofe izvrsno

dobar

mislim da je film ok je zaista govori o nekom mogucem događaju koji bi nas mogao zadesiti u doglednoj buducnosti ako nesto ne poduzmemo sami ce mo si iskopati jamu.ocjena4

Mnogo dobar film!

ne samo tematika (koja je više nego zanimljiva i postoji mogucnost da se obestini), nego su i glumci odglumili najbolje što su mogli. Srrzni, tuzni trenuci ispreplicu se filmom, ali kraj je (morao).... zavrsiti tako kako je zavrsio!

Proročanstvo !!!

Preuveličano,napuhano,neuvjerljivo!!..to su neki od komentara koje sam pročitao sa kojima se uopče ne slažem.Mislim da nam ovaj film može djelovati kao jedna vrsta proročanstva,što bi nam se moglo dogoditi ako ovako nastavimo se odnositi prema planeti Zemlji.Nemojte me krivo shvatiti,nisam ja neki "zeleni" koji se brine za dobrobit prirode. Ali sve ove nedavne katastrofe diljem svijeta su me ponukale da napišem nešto u korist ovoga filma.A posebice ova dva nedavna uragana,Katrina i Rita koji su poharali jedan manji dio Amerike,kao što več vjerovatno znate. Dakle sve što smo imali prilike vidjeti u ovom filmu se sada počelo zbilja događati,doduše nije bilo globalnog zamrzavanja,Još!!,ali uragani,pijavice,poplave(pa čak i kod nas nedavno)te druge vremenske nepogode su tu.Tako da ovaj film bismo trebali shvatiti kao jednu vrstu upozorenja.Ok možda neke stvari nisu realne,ali one su tu pak da nas zabave,jer ovo je prije svega popcorn film,ali bavi se jednom jako ozbiljnom temom,koju nesmijemo olako shavačati.Neki spominju potapljane New Yorka,sječate li se vi ljudi onih ogromnih cunami valova u Japanu prije nekih godinu dana koji su odnjeli na stotine života.To se zbilja dogodilo,dakle to više nije samo na filmu. Doduše bilo je filmova katastrofe i prije,sjetimo se samo Danteovog Vrha,Vulkana,Twistera,Žestokog Udara pa čak i Armagedona,ali sve su to bili manje više "nerealni" filmovi,i nijedan se nije toliko približio stvarnosti u svojim pričama kao ovaj film. Što se tiče tehničkog aspekta ovog filma,mislim da je odličan,od efekata,glume,koja nipošto nije patetična,te do Emmerichove režije,kojemu je ovo definitivno najbolji film u karijeri.Čovjek ima smisla za filmove katastrofe,a i za vizualno.Jer svi filmovi koje je do sada snimo su mu bili vizualno savršeni,ma koliko god vi pljuvali po njima. Eto,mislim da se nakon ovog filma te ponukani nedavnim događajima,zbilja moramo zapitati,dali če ljudska vrsta i planeta Zemlja uopće uspijeti izdržati još i 100-injak god!

Katastrofa je dobra

Film katastrofe, mislio sam da ce biti neki jeftini kao The Core ali ipak dosta drugacije. Efekti su dobri pa cak i odlicni. Mora se vidjeti pa cak i kupiti dvd izdanje. DVD 5, posebno zvuk.

JAKO DOBRO

Redatelj Ronald Emmerich očito ne voli New York, jer je ovo već treći puta da ga je uništio. Specijalni efekti u ovom filmu su zaista fascinantni, ali to je samo izgled filma. Problem ovog filma katastrofe je taj što je Emmerich priču o globalnom zagrijavanju stvarno jako napuhao i preuveličao tako da film baš i nije previše uvjerljiv. Što se tiče glume, ona je solidna. Dennis Quaid i Jake Gyllenhaal u stereotipnim ulogama su se dobro snašli. Ali ovdje su glumci u drugom planu, u prvom planu su specijalni efekti na kojima je najveći naglasak. Iako su specijalni efekti ti koji gledatelju prvi upadaju u oči, ovo je ipak film o ljudima koji (neuspješno) nastoje pokoriti prirodu. No priroda je ipak jača od čovječanstva. Dan poslije sutra sadrži puno dojmljivih scena. Meni se najviše urezala u pamćenje ona scena u filmu kada tornado uništava natpis 'Hollywood'. Premda neuvjerljiv, film nudi 2 sata jako solidne zabave. Ocjena filma: 4

Još jedan Emmerich

...znači: veliko, glasno, patetično, domoljubno, specijalno-efektno. Ovaj put neprijatelj su klimatske promjene. Priče nema, film treba samo vizualno doživljavati.Meni najbolje: potapanje New Yorka plimnim valom.

Prekosutra

Prepun specijalnih efekata,ovaj film spada u najbolje filmove Rolanda Emmericha,redatelja "Dana Nezavisnosti" i "Godzille".Dobra je radnja,a i lekcija ljudima što onečišćavaju okoliš svojim "nezgodama",a redatelj nam pokazuje moguće posljedice.Film definitivno morate pogledati!

Nije loše

Solidan film. Osim nekih tipičnih Emmerichovih gluposti tipa "Pazi dolazi plimni val! Ali onoj dragoj gospođi što ne razmije engleski je ostala putovnica u taksiju, moram joj pomoći." i glupavih dijaloga, film pruža sasvim solidnu dozu zabave. Vrhunac filma- nakon ogromne najezde Amerikanaca, meksičke vlasti zatvaraju granicu i jadni amerikanci moraju ilegalno prelaziti Rio Grande. Ironično do boli!

nadam se da cemo se opametit

dobra izvedba za spas zemlje ..nadam se da ce glavonje u svijetu poduzet neke mjere nakon ovog filma .

Jeli ovo moguće ! ! !

Film koji pokazuje šta bi se moglo dogoditi kad bi nastavili ovako.Ideja je originalna.Glumci su odlični i film vas drži napetim cijelo vrijeme.Ovaj film će tražiti od vas da malo promislite dali je ovo moguće! Dok gledate film imate čudan osijećaj u želudcu i mislite da se sve ovo stvarno događa.Ali najbolji je kad izađete iz kina i vidite da je sve kako treba biti i onda osijetite olakšanje. Film koji treba pogledati i kojeg če te željeti vidjeti više puta.

zanimljivo

Nakon Titanica, najbolji film katastrofe. Ali, Ameri opet izazivaju vraga...Vrlo je moguce da se sve ovo iz filma dogodi, ali tek za kojih 100-tinjak godina

Iznenađujuče dobro

Prvo što trebate znati o ovom filmu jest da je njegov redatelj Roland Emmerich. Zadnji film koji je on napravio (Patriot) je najgadljivije američo patriotsko sranje koje sam ikad gledao dok ni Dan nezavisnosti ne zaostaje puno ali je višestruko zabavniji od Patriota. Sa tom činjenicom u ne pameti sam i počeo gledati ovaj film i očekivao standardnu ljigavu akcionu dramu o amerikancima i o njihovom pobjedničkom duhu ovaj put protiv majčice prirode. Odgledajuči ovaj film shvatio sam da nisam mogao biti više u krvi, jer ovaj film je potpuna suprotnost mojih očekivanja.Vrlo dobar film sa odličnim glumcima i vrlo dobro isprofiliranim likovima a ponajviše ogromna kritika amerikanaca i njihovog licemjernog stava prema ostatku svijetskog stanovnišva i pljuska Bushu. Što se kraja tiče i ja sam se nadao da ovaj film neče završiti sa happyendom ali to bi ipak bilo previše,ali ono šta mi se sviđa jest da nam kraj ipak ostavlja nadu da koliko god se mi trudili da uništimo naš planet i sav život na njemu da priroda ipak ima obrandbeni sustav protiv nas samih.

što bi bilo kad bi bilo...

... a možda će i biti? za one koji imaju imalo sluha za ekološke probleme. Prava vrijednost ovog filma leži u pokušaju da se probudi ekološka savjest gledatelja i informira neupućene u mogući scenarij onoga što je donekle izvjesno da bi se moglo dogoditi ovoj planeti. Nakon uvida u činjenice koje donosi film osjećaj nije niti malo ugodan. Prije svega zato što je uložen veliki trud da se specijalnim i CGI efektima dočara katastrofa. Meni je osobno bilo doslovno hladno dok sam gledala film :) Ovisno o tome što očekujete od filma i koji su razlozi iz kojih ga gledate, više ili manje će te primjetiti relativo prosječnu glumu, naivne "akcione" scene, uobičajenu patetiku i "napore amerikanaca da OPET spase svijet". Pogledati radi informiranja o jednom od mogućih scenarija. Nažalost nije dovoljno "jak" da vas natjerata da po svaku cijenu kupite auto na solarni pogon ili barem počnete reciklirati.

Dan poslije sutra

Iako je film prepun dobrih specijalnih efekata, kraj mi je katastrofa .Mislila sam da bar ovaj film neće slijediti sve ostale filmove katastrofe s happy endom, ali razočarala sam se. Film uopće nije ostavio dojam na mene i osim efekata ni po čemu ne odskače od ostalih filmova ovog žanra.

dan poslije ...

katastrofa ... vjecna inspiracija. wolfgang petersen koji je nakon "das boot" postao sinonim za spektakle i megalomansku produkciju ovdje je u vrlo dobroj formi u prici nad kojom bi se trebali zamisliti.

Prekosutra#

Meni samo nije jasno zašto je The Day After Tomorrow preveden kao Dan poslije sutra, pored predivne hrvatske riječi "prekosutra" :) Inače, nemam većih zamjerki na film - impresivan spektakl koji je grijeh ne pogledati u kino dvorani.

Fali nam SF-a definitivno

Iako nije SPACE tematika dobrog SF-a u zadnje vrijeme jednostavno nema... Mozda poradi Afganistan sheme proizvode se veseli filmovi kako bi se malo vratili na "american dream" hmmm, stvar za debatu... Uglavnom film ima nekoliko: "how stupid you have to be to do xxx" No prolazi i gledao sam ga u kinu :)

day after tomorow

Kad sam tek čula naslov, prvo mi je pao na pamet Bond,James Bond, ali hvala Bogu brzo sam saznala da je to nešto drugo. Tu su odjednom nekakve ledene mega-oluje u kojima Dennis Quaid spašava sina Gyllenhaala koji zavodi tamo neku malu...pravo američki, malo nerealno, malo patetično i poprilično domoljubno ali na to smo sve navikli već. Zanimljivo je da kad gledaju meteorološke karte tih mega-oluja centar jedne je točni iznad nas! pa kud na nas jadne.. Film se isplati pogledati jer su efekti genijalni scene zaleđenog New Yorka i tornada u Los Angelesu su prava ludnica, a i mali Jake je sladak.. ;)

neocekivano

da,neocekivano dobar mi je ovaj film..ocekivao sam samo gomilu spec. efekata,a dobio sam i odlicnu glumu quaida i topli film i cak zanimljivu pricu sa poukom...stvarno film koji se mora pogledati!

pola filma dobro

Prirodna katastrofa koja nam daje misliti da li bi se stvarno mogla dogoditi, pa možda bi i moglo doći do toga. Prvi dio filma je super, pokazuje kako, zašto i gdje se događaju poslejdice našeg zagađenja prirode. Naptost raste, dolazi do novog ledenog doba i šta onda ameri naprave ubace sladunjavu obiteljsku melodramu.

pa eto...

u kino kod mene, film se prikazao tek sinoć, i u "društvu" "zavidnoga" broja gledatelja na premijeri filma (bilop nas je čak 8), izgubio sam dva sata života bez razloga. budući da ja ne volim filmove kojima je teža na radnji, a ne na profilu likova (ajde, neka iznimka je na Big fish, ali...) ni ovaj film nije me impresionirao. savršena animacija, specijalni efekti, malo patetike, romance u ledu,... nikakva karakterizacija, redatelja uopće nisu trebali,... ocjena 4/10

Dan poslije sutra

Moram priznati da je lijep osjećaj poći u kino ne očekujući ništa osim vizualnog doživljaja, čak i kad je u pitanju neklimatizirano šibensko kino. Od Rolanda Emmericha odavno ne očekujem apsolutno ništa, nakon u svakom pogledu trivijalnog "Dana nezavisnosti", tek mjestimice zabavnih, ali u globalu strašno razočaravajućih "Zvjezdanih vrata" ili apsolutno nepotrebne "Godzile". Osvrnuvši se tako unatrag, mogu zaključiti da je "Dan poslije sutra" njegov najbolji film. Možda upravo zbog izrazito niskih očekivanja. Možda baš zato što je konačno izbalansirao vizualnu raskoš i stereotipe kojih se ne može riješiti. "Dan poslije sutra" upravo je hrpetina stereotipa, sa doslovce svakim preslikanim segmentom školski definiranog filma katastrofe. Ali, posrijedi je zabavno djelce, istovremeno i uznemirujuće (mada ne toliko da bi se uzelo preozbiljno) u svojoj tematici, koja je vizualnom raspašoju dodala ono što je falilo ispraznim "Danu nezavisnosti" ili "Godzili". Usto, u svjetlu – ili, možda točnije, mraku – aktualne fašistički bezobzirne službene američke politike, Emmerichov se blockbuster čini čak i umjereno drskim protubuševskim komentarom, za što, koliko god mekan bio, može dobiti samo palac gore.

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

Ugodna popodnevna razbibriga

Od filma nisam očekivala ništa, a dobila sam 2 sata dobre zabave...no to ne znači i pametne zabave...Uz nekoliko većih i manjih nelogičnosti, i malo patetike (navikli smo na puno veće količine patetike u ovoj vrsti filmova) ako se opustite, i odbacite ideju da svaku scenu pomno analizirate film će vam se svidjeti... Kao i svaki film katastrofe, osnovne postavke priče su zacrtane, tu je glavni, hrabri, junak koji prije svih shvaća nadolazeću katastrofu, nekoliko njegovih dobrih kolega koji ga prate, pa makar ih to stajalo glave, hrpica zločestih svemoćnih ljudi, zbunjeni, nesretno zaljubljeni mladić koji na kraju osvaja odabranicu svoga srca...itd... Ali priča je zanimljiva, nema puno praznog hoda, glumci ok, a efekti odlični... U svakom slučaju, ako nemate pametnijeg posla dobro će vam doći ovakvo osvježenje, a i rashladit će vas u ovim vrućim ljetnim danima... Ocjena filma: 3

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -

priroda i društvo

Frend mi je rekao da nakon 20 minuta filma slobodno mogu izaći van. Možda i bih da 30 minuta nisu trajali foršpani!! I onda, ako još ako imate sreće kao i ja, nekulturna stoka koja cijelo vrijeme priča, šuška, žvače sjedi pored vas - katastrofa, ali prava! No o filmu. Preporučujem svima da ostave "zdravi" razum ispred kino dvorane, jer će tek tada uživati u njemu. Mislim halllooo! Nemoguće, nemoguće da netko propješači 65 km u dva sata po oluji stoljeća, da stoljeća - ere!! I da se dogodi ledeno doba, nitko, ali nitko ne bi preživio temperaturu od minus sto i nesto stupnjeva - NITKO, a kamoli šačica ljudi koji se griju vatricom iz kamina. Svi koji žive na sjeveru Zemlje su naje..., a prema karti u filmu, lijepo se vidimo u ledu. Znači ajmo svi na jug. Prema tome svi u Irak!!! Ne piše nam se dobro ni u kojem slučaju. Ma koga briga za ostatak svijeta, samo spašavajte ljude u New Yorku. Amerikanci ko Amerikanci. Samo me čudi što nisu vojskom, odnosno raketama počeli gađati oluju. Normalno, vizualno je film dobar, efekti odlični (pogotovo su mi se svidjela tornada), ajde dobro i glumac (Gyllenhaal), ali to je samo moje mišljenje. Najjača fora u filmu je kada US predsjednik oprosti južnoamerički dug da Meksikanci puste izbjeglice u svoju zemlju. ha ha ha koje nebuloze!!!!! Film pogledati samo ako isključite mozak. No, dobro ionako smatram da je "funkcija" filmova da nas zabave, pa eto dobru zabavu.

Ocjena recenzije: 3.17 Tvoja ocjena: -

na americki ALI...

Film katastrofe na američki način, ALI... Ipak, ovaj film ima jednu divnu novost na koju nismo navikli u takvim americkim filmovima. Negativno prikazan lik predsjednika - dobro to su izveli tako da pravi pogiba pa ga zamjenjuje losi podpredsjednik, al svejedno.. (sugestivno prikazan jaz prema predsjeniku Bushu) Zatim, ono najbitnije - priznanje da su SAD neposredno odgovorne za globalno zatopljenje. Ovaj film je zapravo namijenjen osvjestivanju amer. javnosti o ekoloskoj katastrofi kojoj ce doprinjeti njihova ekonomska politika. Iz tog razloga - Bravo za budjenje svijesti!

Ocjena recenzije: 3.6 Tvoja ocjena: -

Dan poslije sutra

Film nisam gledala, ali sudeći po svim komentarima, recenzijama, najavama itd., mislim da je dobar i da ću ga svakako pogledati!

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -

The Day After Tommorow

Dobar film katastrofe. Ono što me u ovom filmu iznenadilo je odlična gluma Jake Gyllenhaal-a. Tip ima jako puno šanse i mislim da će daleko dogurati... Film upozorava na ekološke probleme. No na kraju ipak jedan astronaut iz svemira kaže: "Da li si ikada vidio tako čist zrak?" Ljudi su u filmu dobili šansu da se pametnije počnu odnositi prema planeti... No to ne znači da će stvarno biti tako i ako se isto nama dogodi...

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

oli66

Mislim da je film dobar,pomalo naivan ali pun neocekivanih dogadjaja.

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

Dan poslije sutra (by subosak)

Nakon mnogih filmova katastrofe,evo jednog zanimljivog.Specijalni efekti su prilično uvjerljivi,za razliku od ostalih sličnih filmova na temu.Film je odličan, vrijedi odvojiti malo vremena i pogledati ga.

Dan poslije sutra

Naizgled dobar film no zar nije ovakvih filmova katastrofe bilo već dosta. S druge strane nas upozorava da nastavimo li ovakvim tempom i ovakvom nebrigom za svijet oko sebe, vrlo brzo biti suoćeni s posljedicama. Sve u svemu film koji se svakako isplati pogledati.

Ocjena recenzije: 3.43 Tvoja ocjena: -