Tajni prozor

johnny

simpa filmich.. nista posebno, prosjecan triler.. najzanimljivije je zadnjih pola sata a do tad je prespora i cak dosadna radnja.. jedino sto je odlicno je johnny :))

Depp horror

Film po knjizi Stephana Kinga,svakom ljubitelju horora več od toga idu sline a u gl.ulozi odlični Johnny Depp što vam više treba.No krajni rezultat je malo razočaravajuči,tu knjigu sam čital i nisu je pratili kak spada recimo do sredine.Skrenuli su od horror teme i upustili su se u temu dvostrukih ličnosti.Film prat pisca koji nakon duge pauze napokon počne pisati dobru knjigu,tada mu na vrata pokuca neki čudak i veli da je on tu istu knjigu napisal prije 2 god.i ako ne dokaže suprotno biti će svaša...i tako dalje.Film je ok ali je najgore dok puno očekivaš a onda na kraju nisi zadovoljan s rezultatom.Johhy Depp i john Torturro su odlični,film za 3+ i više

Minus 4

Filmu se na zanimljivosti ne može prigovoriti. Opravdava i sve karakteristike napetog psihološkog trilera. No, cijela priča mi nekako ne sjeda obzirom da je sve već viđeno; minimalno originalno a i jedino što baš mogu izdvojiti je odlična Deppova gluma. No, i ne vjerujem da je previše mogao promašiti tom ulogom obzirom da je lik vrlo detaljno razrađen. Tako da se gluma, scenarij, režija i vizualni efekti (pogledati dodatke) mogu pohvaliti, no manjak interesa na kraju i bezuspješna igra riječima koja krije svu tematiku filma kvari cjelokupni dojam. Definitivno preporučujem ljubiteljima žanra; a ostalima samo ako imaju jaku želju.

PARANOIČNO

Sve što Johnny Depp dotakne, pretvori se u super film. Taj je glumac naprosto genijalan. On je u stanju uspješno glumiti u svim žarnovima. Nije samo Depp sjajan u ovom filmu, tu je i John Turturro koji je odlično odigrao negativca. Maria Bello je ok. David Koepp je izjavio da ga je uvijek zanimala zatvorenost i paranoja, time se i film bavi. Film je tjeskoban, napet i interesantan. Prava filmska poslastica za sve ljubitelje trilera. Ocjena filma: 5

Gledljivo, no ništa novoga...

Snimljen prema još jednoj priči Stephena Kinga, s i inače pouzdanim Johnnyjem Deppom i ne tako lošem no ni posebno originalnom scenariju. Gledljivo, ali ne naročito pamtljivo.

tajni?prozor?

od tako velikog pisca i od prilično dobre glumačke ekipe, čovjek bi i više očekivao. a kad ono, radnja nikakva, za jedan horror straha nigdje. jedino šta je cijelo vrijeme zanimljivo je deppova frizura. njemu je moralo bit jedinom zanimljivo na snimanju tog filma dok su mu tapirali i tapirali tu kosu da mu kao stoji raščupano. pomalo razočaravajuće iskustvo.

i ne baš tajni prozor

Nije mi baš jasno po čemu bi ovaj film trebao biti horor, jer je to najnormalniji film o jednom čovjeku kojem se odjednom cijeli život sruši kada ga žena ostavi a i prate ga neke neriješene stvari iz prošlosti...krađa priče za knjigu...pa sve to skupa dovodi do laganog živčanog sloma i rađanja nove osobe za koju saznajemo da je ustvari postojala samo u glavi glavnog lika. mrzim kad se u sred filma moram pitati od kuda mi je to poznato...a činjenica je da priča ovog filma sliči Identitetu, samo što je Identitet bolji i tajanstveniji film, sa puno boljim obrtima radnje! ono što je odlično u ovom filmu je sjajni John Turturro, kojeg zbilja ne bih, ovako ludo smirenog, voljela sresti u mraku i Depp koji je sjajno odglumio ovog zbunjenog pisca...osim toga...nema nikakvog drugog tajnog prozora u ovom filmu...

tajni prozor-pogledajte

Tipicno King. Nije predvidiv samo tipicna Kingova prica. Ko ne kuzi, ko mu kriv. Ne znam sto ste ocekivali!Svaki Kingov "fan" ce ga ionako pogledati. Mozda se mogla bolje obradtit knjiga, ali ko nije lijen neka uzme knjigu pa procita. Dont trash King!

Tajni prozor Stephena Kinga

Prije svega htio bih zaskočiti onu uhodanu tezu o velikom piscu Stephenu Kingu kojeg, jadnička maloga, jako loše ekraniziraju holivudski neotesanci jedni. Pa se on sam uhvati režije i snimi najlošiju ekranizaciju sebe samoga ("Maximum Overdrive") ili pak pravednički krene, nezadovoljan Kubrickovim pristupom, u "pravu" realizaciju "Isijavanja", pa dobijemo očajno dosadnu i suhoparnu TV-pilanu. Malo sam skrenuo sa zacrtanoga... Stephen King je prilično ograničen (mislim i tematski i stilski) pisac koji je (svaka čast!) natukao milijune na žanrovskoj odanosti publike i s punim uvjerenjem mogu reći da sam mogao pročitati i jedan njegov roman i reći da kao da sam pročitao sve (uz izuzetak nekoliko nežanrovskih izleta). Ekraniziran je uistinu mnogo, a uistinu samo u nekoliko navrata i kvalitetno ("Isijavanje" Stanleya Kubricka, "Carrie" Briana De Palme, "Ostani uz mene" Roba Reinera i "Iskupljenje u Shawshanku" Franka Darabonta). "Tajni prozor" svakako ne spada u tu skupinu pogodaka i čak je školski primjer lošeg filma. Čak ni tematski intrigantan (već isuviše izlizana tematika podvojenosti ličnosti, čak i unutar samog Kingova opusa), šarlatanski realiziran, gotovo posve cijepljen od napetosti, predvidljiv i proziran, Koeppov se film odlikuje tek dosta dobrim kreacijama Johna Torturra i Johnnyja Deppa. Nisam čitao dotični predložak, ali pretpostavljam da se mnogo bolji film i nije mogao izvući iz ovoga. I, tek da kažem i to, iako nema mnogo veze sa svim ovim – Clive Barker je za koplje jača faca od toliko razvikanog Kinga, pa makar ovome prezime u prijevodu znači Kralj!

Teško mi je biti objektivna kad...

Teško mi je biti objektivna kada je riječ o filmu napravljenom po knjizi S. Kinga, kojeg obožavam i u kojem je glavna uloga dodijeljena mom omiljenom glumcu. Johnny Deppu. Film kao film i nije nešto posebno. Predvidljiv je i monoton, kao što je rekao Kju. Tu se slažemo. Depp je još jednom pokazao da glumi neopisivo lako i vjerno pokazuje podvojenost njegova lika. Zavrijedio je Oscara za životno djelo još onda kada je snimio Edwarda :)

Jedva dovoljan...

...je ocjena koju možemo dati "Tajnom prozoru". Zašto? Zato što je sve, zapravo, već viđeno, a rasplet je idiotski da gori ne može biti (iako cijeli film ukazuje da bi moglo tako završiti). Gledajući film cijelo sam vrijeme osjećao da "nešto fali", no nisam mogao dokučiti što, budući da sam toliko umirao od dosade, da sam umalo zaspao. Režija je, što bi se reklo, ziheraški odrađena, a i gluma je na istom nivou. Da je kraj drukčije riješen još bi i dobio veću ocjenu, ovako, ...previše me podsjeća na rasplet "Identiteta" (jednako glupavo), pa je i ocjena skromnih 2!

Predvidljivo i monotono

Naslov govori sve- redatelju očito nije uspilo od vrhunskog Kingovog romana napraviti gledljivi horror thriller. dobra kamera, solidni Johnny Depp, ali šupalj scenarij do boli.