Kajmak i marmelada

miki miška :)

hehe, jako dobar moram priznati. iako ga ne bih skroz svrstala u komediju već u drama/komedija kategoriju, film ima nekoliko jako dobrih fora, baš onak za nasmijati se. đuro dobar kao i uvjek, bjelogrlić također...ako volite ovakve filmove i navedene glumce, svakako pogledati!

užas

prijatelji su me nagovorili da to gledam. kao ono, ma super ti je komedija, puknut ćeš od smijeha. moš mislit, da pukneš od dosade i od užasa. film prikazuje bosance i slovence s najtipičnijim i generaliziranim osobinama. ono, bosanci su lijeni, glupi i muljatori, a slovenci su dosadni, pametni i škrti. ma da. ako to i je tako, to meni nije smiješno, i film je prilično jadno napravljen. najjača scena-kad ružna plavuša pokaže sise. svašta. neznam šta im je to trebalo. uglavnom, film je dosadan, ni najmanje smiješan i definitivno pun predrasuda.

SloBiH

Branko Djurić, za raju Djura, posve sigurno više nije samo šaljivi kuhar čije su nas čarolije uveseljavale krajem osamdesetih u nezaboravnim nadrealistima. Djura je odlaskom iz rodne Bosne postao ozbiljan glumac i, čini se, rasan redatelj. Njegov «Kajmak i marmelada» najbolji je, da budemo precizni, film snimljen u Sloveniji, još tamo od Autsajdera (još jedan sjajan spoj slovenskih i bosanskih kreativnih snaga). Djuric je Božo, tipični južnjak na privremenom ljenčarenju u Sloveniji. Dane provodi buljeći u televizor i čekajući svoju Špelu (Brankova stvarna i filmska životna partnerica Tanja Ribič) da se vrati s posla i «prinese kak denar». Kad Špeli prekipi svaki dan kušati neukusan spoj marmelade i kajmaka izbaci Božu iz stana uz jednostavan ultimatum – nađi posao, bitango! Ðuri ne preostaje drugo doli sjesti na stari bicikl i krenuti u avanturu. Zaplet upotpunjuje južnjak-krimos u interpretaciji neizbježnog Dragana Bjeloglića koji naivnog Božu uvodi u svijet human trafficking-a, nove vrlo isplative igrarije balkanske mafije. No, Božo će uz pregršt sjajnih, dobrim humorom ispunjenih, scena pronaći krivudavi put do Špelinog zagrljaja. Film se nemilosrdno poigrava brojnim stereotipima kako o Slovencima («kdo dela samomore» i hojlarijaha u birtiji) tako i o južnjacima (u ulozi jednog od Bjelogrlićevog pobočnika javlja se i naš Rene Bitorajac, ne odveć uvjerljivo doduše). Cameo je zabilježio i svestrani slovenski zabavljač Magnifico koji i sam gradi karijeru Slovenca s južnjačkim odmakom. Preporuka: gledati u svakom slučaju.

bolji je kajmak s cevapima

simpa pricica, ali nekako rastegnuta, predvidljiva i... hm, dosadnjikava?! Komicnih trenutaka ima puno manje nego sto bi se to moglo ocekivati od Ðurića, ali ima par fora trenutaka - u kojima se uglavnom ismijavaju Slovenci :)

komedija?halo?

mozda ja nemam smisla za humor, al ovaj film nikako nije komedija iako su se neki oko mene trgali od smijeha, na ni najmanje smijesnim dijelovima... film ostavlja gorak okus i nemojte ga ic gledat da se razvedrite. film je sasvim ok, ali zaboga...zasto u svakom slovenskom filmu mora biti svercanja ljudi?? to me svaki put ubije u pojam, ali je atmosfera cijelog filma pomalo katastroficna, s neizbjeznim osjecajem tjeskobe, i lose karme... daleko od toga da je film los, ovisi za sto ste raspolozeni...