Ruby & Quentin

O'š Začepit....

...bi zapravo trebao biti pravi prijevod ovog filma, jer Tais-toi znači u prijevodu zapravo to, a odnosi se na jednog od glavnih likova u filmu, Quentina, dobročudnog i dobronamjernog idiota koji nezna začepiti, več stalno nešto melje. Dakle radi se o jednoj zabavnoj komediji iz francuske produkcije sa dvije Francuske internacionalne zvijezde u glavnim ulogama (ponovno)Jean Reno i Gerard Depardieu, koji je fakat smršavio za ovu ulogu. Priča i nije nešto posebno pametna, ali je zabavna, a tu najviše zasluge imaju upravo gl. glumci, Reno kao šutljivi i namrgođeni Ruby, te već spomenuti Depardieu u ulozi Quentina. Njihove razlike ih zapravo privlači, humor je napravljen u maniri starih francuskih filmova o Žandarima sa Luie DeFinom(mogli ste ih gledati na Htv-u u proteklih zadnjih par vikenda), mnoštvo smiješnih situacija zabune i verbalnog prepucavanja. Ruby & Quentin je bio jedan od najgledanijih naslova u Francuskoj 2003-e godine. Uz Renoa i Depardieua najpoznatije glumačko ime je Leonor Varela, najpoznatija po ulozi vampirice Nysse iz Bladea 2.Ovdje zapravo glumi dvostruku ulogu, Katie, Rubiyeve žene koja pogine na početku filma i Sandru, curu sa ulice koja kao jako sliči na njegovi ženu pa se on sažali nad njom. Redatelj Francis Veber je inače najpoznatiji kao scenarist nekih od poznatih američkih komedija poput Dan Očeva, Moj Otac heroj, The Birdcage te redatelj filma Tri Bjegunca sa Nick Nolteom i Martinom Shortom te Jaguara sa Jean Renoom. Uglavnom radi se o jednoj zbilja zabavnoj komediji koja prije svega počiva na dobrim glumačkim izvedbama i dobrim dijalozima, koji nažalost na našem prijevodu neče biti tako smiješni, ali nažalost malo ljudi zna francuski jezik, pa će se morati osloniti na naš traljavi prijevod. Zabavno djelce koje nam ne nudi ništa više od toga, za jednokratno gledanje u društvu.

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

Hmm (na kvadrat)

Dokaz da dobra reklama ne znači i dobar film. Iskreno pomalo sam razočaran klišeiziranim, već viđenim, po principu ''ajmo napraviti američanski lagani tip filma a la 48 sati i Smrtonosno oružje'' Jedino što film izvlači je uistinu izvrsna gluma.

Izvrsna gluma i gormoglasan smijeh

Zaista zabavno, malo pred kraj pada intenzitet.