Pain and Gain

Predugacak

Zabavna crna komedija. Nemogu vjerovati da je snimljeno po istinitom dogadjaju ali kad je u pitanju americki san sve je moguce. Zapravo je sama priča nevjerojatna zbog količine gluposti koju su naravili. Kako bil da bilo film je solidna komedija sa vrlo dobrom kamerom ali malo pre dugacak. Ocijena 3

Čovek od akcije

Stvarnost ume da režira toliko neverovatne priče i ljudske sudbine, da normalan čovek prosto nije u stanju u to da poveruje, polazeći od bogomdane moći logičkog rasuđivanja.Pete Collins je od serijala članaka objavljenih u 'Miami New Times' još davne 1999. godine, napisao knjigu, koja se pojavila 2013. godine pod naslovom 'Pain & Gain: This is a True Story'.Filmadžije iz 'Paramount Pictures' prepoznali su potencijal priče i uložili u projekat oko $26,000,000.Dvojac Christopher Markus & Stephen McFeely adaptirao je ovu istinitu bizarnu priču u filmski scenario. U režiserskoj stolici zaseo je renomirani Michael Bay, koji je dobio odrešene ruke da napravi urnebesnu akcionu komediju.U fokusu je Daniel Lugo (Mark Wahlberg) napucani bilder, koji kao i svaki Amer stremi da ostvari svoj san: puno love, ogromni bazen, prostrani travnjak, brz automobil, zgodne cice blizu sebe.Ali zarada koju ima kao kondicioni trener daleko je ispod njegovih ambicija.Stoga mu pada na pamet 'fiks' ideja, da uz pomoć ortaka Adriana (Anthony Mackie) i doskorašnjeg robijaša Paula (Dwayne Johnson), otmu lokalnog tajkuna Victora (Tony Shalhoub) i iznude i zadnji dolar sa njegovih računa...Brza radnja ispunjena urnebesnim akcionim sekvencama iz kojih je vidljiv infantilni humor.Dosta crnog humora, a na momente ga ima toliko da to možda prelazi granice dobrog ukusa.Dijalozi su tako koncipirani da šokiraju običnog gledaoca zavidnom količinom gluposti, lakovernosti i načinom razmišljanja glavnih protagonista, koji je svojstven recimo nekim adolescentnim 'biserima' od 15-16 godina.Stiče se utisak da tu i tamo ima i preterivanja, pa Bay koristi priliku da forsiranjem ovakvih neverovatnih likova, oslika urbano američko društvo u satiričnim tonovima, podsmevajući se idealu 'obogati se brzo', za kojim žudi ogroman broj Amerikanaca.Kasting je pun pogodak, jer su Mark Wahlberg, a naročito Dwayne Johnson, pokazali da im itekako leži ovaj žanr.Anthony Mackie je takođe na nivou, oslikavajući lik nabildovanog crnca na jedan drugačiji način.Naravno da je sporedan lik bogatuna, koga tumači nadahnuti Tony Shalhoub, nekakav začin koji celoj priči daje poseban ukus.Ukus koji je zadovoljio poklonike komedije, ali i fanove nekih gore pomenutih glumaca.Zato je za 4 meseca prikazivanja u američkim bioskopima, ostvarena zarada od blizu $50,000,000. Žestoke muzičke numere samo naglašavaju sirovu agresiju i nasilje, kao sredstvo za postizanje nerealnih ciljeva.Film koji se gleda u cugu, jer pruža puno zabave satkane od ljudske gluposti, pa nas naprosto tera da postavimo sebi pitanje: 'Ma je li ovo moguće?'

Pain and Gain

Ne znam zašto je ovaj film dobio tako malo ocjenu(2.83) jer je film stvarno dobar,zabavan i to je ujdeno definitivno najbolje ostvarenje Michaela Baya!U filmu je sve sjajno:gluma,režija,kamera i film dobiva veliki plus zato što je rađen po stvarnom događaju! Pain and Gain jme stvarno dobar film kojem treba pružiti šansu i od kojeg treba očekivati 129 minuta urnebesne zabave. Ocjena:9/10

Pain and Gain

ostavlja dojam

Trailer za film uistinu nije previše obećavao, kao što je kolega johnny08 već napisao.Michael Bay je poznat kao redatelj čiji svaki novi film koristi jednaku formulu prethodnog:velike eksplozije, gomila specijalnih efekata,slaba obrada karaktera likova itd.Očito je da su to razlozi što njegovi filmovi loše prolaze kod kritičara.No, kod Pain & Gain stvari stoje nešto drugačije.Bay je snimio odličan film! Ironično je što trojica bodybuildera, a posebno Lugo (lik Marka Wahlberga), od početka filma tijekom otmice i ubojstava slijede ideju američkog sna.Time se ismijava američko društvo i Bay je tu napravio dobar posao.Film je zabavan i ne ostavlja vas bez dojma.

Nešto drugačije..

Fabula ukratko... Trio bodybuilderčića sa pretencioznim snovima o bogatoj/sjajnoj budućnosti otimaju bogatog i bistrog židova nakon čega upadaju u niz zavrzlama i međusobnih nadmudrivanja. Prema istinitom događaju. Općenito: čvrsta trica.. Neloš uradak M. Baya uz lagani odmak od njegovih tipičnih dječačkih saga. Zamjeram mu nepotrebnu dužinu filma (od 129 min) nakon kojih vam je već priiiilično jasna razrada teme i što je pisac želio reći. Pojedini dijelovi filma su nelogični i opterećuju radnju. Film šokira, nasmijava, ali ne ostavlja ravnodušnim. Zapravo, u glavi vam ostavlja misao - kojim pravcem želim voditi svoj život? Jer život nema reprize. Pogledati, iskustva radi..

no pain no gain

Nisam očekivao previše od filma, ali poslije filma koji je završio u 23.45. došlo mi je da napravim par serija sa dizanjem utega, dizanje automobila ili nebodera. Film je malo predugačak, ali to mu je jedina mana. The Rock je u filmu fantastičan, Marky Mark je jako dobar, a niti onaj "crnjo" nije loš - sve u svemu puno akcije, puno steroida, puno droge i puno dobre crne zabave.

Američki san

Nakon trailera koji nije obećavao, tj. prikazao je upravo ono što se moglo i očekivati od Bayevog filma, evo iznenađenja i to popriličnog. Michael Bay je uspio snimiti dobar film! Pustimo na stranu da mu je za to trebalo skoro 30 godina profesionalne karijere, onoga trenutka kada je Bay izašao iz dobro mu poznatog okruženja punog akcije, masovnih eksplozija, grandioznih spektakla utemljenih na praktički ničemu, pretjeranih specijalnih efekata...i ušao u nepoznat teritorij crne komedije i priče o trojici bodybuildera koji na interesantan način odluče ostvariti svoj američki san. Da, ovo je brutalan film u kojem ćete navijati za anti-junake, smijati im se i u konačnici dobro se zabaviti, jer ne samo da je glumačka ekipa raspoložena (posebno The Rock koji ujedno i ima najzanimljivijeg lika), već je i začuđujuće scenarij filma vrlo zabavn, dobro osmišljen i dobro proveden u djelo kroz interesantnu dosjetku da svaki lik ima svoje trenutke naracije, bilo da su to flashbackovi prijašnjeg života ili mišljenje o trenutnoj situaciji u radnji. Posebno mi se svidjelo konstantno guranje ideje o američkom snu u radnju pa su likovi opsjednuti njome (posebno Lugo); no ono što valja napomenuti ovdje jest da ta ideja služi kao parodija, predmet izrugivanja, čak bi se usudio reći i kritika današnjeg društva; koje se većinom zasniva na neradu, poremećenim vrijednostima, nasilju i gledanju na koji način nekoga prevariti kako bi tvoj život bio bolji. Naravno da se filmu može naći prigovora; definitivno je predug, te se steče dojam da je druga priča o otmici (ona koja uključuje pornografskog šefa Grigu) podosta nategnuta i nije jednako interesantna i brza kao ona prva s Pepe Kershawom; ali jasno je da služi kao svojevrsna poveznica kako bi se priča zaokružila. Oni koji znaju i ne vole Baya neka predrasude ovoga puta ostave ispred kino dvorana, TV ekrana, jer 'Pain & Gain' ima dosta toga za ponuditi na više polja, te predstavlja najbolje Bayovo ostvarenje do sada.

Ocjena recenzije: 4.17 Tvoja ocjena: -