Divlja igra 2

Samo zbog zgodnih glumica-2

U zadnje 2 godine smo svjedoci pojave nastavaka filmova poput Američki Psiho,Tajno društvo, Divlja Igra,Vampiri itd.To i nebi bilo čudno,jer dobro znamo da su nastavci danas uobičajena stvar,ali ovdje se radi u večini o filmovima koji nisu bili veliki blocbusteri,i nisu se nešto posebno iskazali na kino blagajnama,pa je interesntna zašto se producenti uopće upuštaju u snimanje nastavaka tih filmova,jer sigurno nemogu namlatiti brdo para.A u ostalom i priče tih filmova su zamišljene tako da je gotovo nemoguče napraviti nastavak,jer se tu radi o pojedinačnim pričama,pojedinačnih likova, kojima se takve stvari nemogu dogoditi dva puta,pa u nastavku jedino možete imati istu priču sam što se ona događa nekome drugome.No vratimo se Divljim Igrama.To je nastavak istoimenog filma iz 98 u kojima su igrala čak dosta poznata glumačka imena poput Matt Dillona,Kevin Bacona,Neve Campbell i Denise Richards.Ni priča nije bila loša,dapače čak zanimljiva i dobro režijski i dramaturški ispričana.No to pali samo jednom,u nastavku imamo gotovo identičnu priču sa malim izmjenama i drugim glumcima.Opet imamo dvije djevojke,jedna bogata druga siromašna.One se udruže da bi došle do velike svote love tu se umješaju dva frajera jedan koji istražuje zločin i jedan koji im pomaže itd, identično prvom dijelu.Ni režija nije ništa posebno,redatelj ne uspjeva zadržati interes i zanimanje gledatelja za film.pa zbog čega onda gledati ovaj film,jer ni gluma nije ništa posebno.Očito je da su glavni adut autora bile dvije gl.glumice Susan Ward poznata iz serije Sunset Beach i male uloge iz Ljubav je Sljepa te Leila Arcieri poznata po maloj ulozi u XXX i Tata u Akciji.Jedino relativno poznato ime je Isaiah Washington poznat iz Romeo mora umrijeti i Hollawoodski Murjaci.Naime njih dvije se tuširaju,izlaze iz bazena,igraju odbojku i uvijek oskudno odjevene,a ni kopirana scena seksa u troje iz jedinice nije joj ni do koljena.Dakle ako vas pak samo to privuče da pogledate film rađe pogledajte pornić i gotovo

Vrlo loša igra !

Film je po meni vrlo loša kopija prvog dijela,što ne znači da je prvi dio bio dobar.Ovaj film je snimljen na isti kalup kao i prvi.Sve je potpuno isto,samo su glumci drukčiji.Film na kojeg čete potrošiti vrijeme,koje ste mogli iskoristiti za nešto bolje od gledanja glupog filma.Ne preporučujem ga,nikako!

Ludost

Svašta čovjek u životu vidi,pa tako i što se filmova tiće,no ovakvo loš film bez glave,repa i bilo kakvog traga smislenosti zaista je teško naći.Neopisivo negledljiv i loš film.Bolju glumu i konverzaciju imaju i neki porno filmovi. ocjena:1