Ana Karenjina

Lijepo!

Predivan vizualni doživljaj! Na stranu Tolstoj, njega ionako ovdje nema mnogo, možda će netko jednom i napraviti kompleksnu i slojevitu novu dramu o Ani, do tada imamo ovo. Ipak, meni se film kao film svidio, svidjela mi se scenografija, kamera, boje, blještavilo... Zanimljiv pristup. Nema tu neke slojevitosti, niti glumačkih dostiguća, mnogo je kiča i šarenila, ali čovjeka ponekad i to veseli. Kako bi moja mama rekla: Volim gledati filmove u kojima su lijepi ljudi, lijepe boje, lijepe haljine... Ponekad stvarno trebamo i to. Ja sam bila očarana.

... a pola baci...

Dobrim dijelom se moram složiti sa adrijanom_m, no koliko ljudi toliko i ukusa. Slažem se, odabir glumaca za uloge, eklatantan je primjer ne shvaćanja pisca, kulture, vremena u kojoj se radnja odvija. Tipično kičasto kako to već ameri vole i vide. No oni su mlada nacija, moguće se jednom i izliječe od kompleksa „balavosti“ i prestanu život doživljavati kao filmsko platno. Mene je, moram priznati, očarao pristup kamere, i scena. Teatar. Ispričati priču na nov način, i pri tom u pozitivnom smislu, iskoristiti moć kamere i scene, u ovom slučaju je čista petica. Sve ostalo nije zavrijedilo komentar.

piši propalo

vrlo vrlo neuspješan pokušaj prikazivanja Tostojevog romana - ovo bi možda (iako sumnjam) uspjelo u samom kazalištu, no ne i u filmu. Najmanje je riječ o likovima, njihovim pričama i životima o kojima je Tolstoj toliko toga napisao, a naglasak je nažalost stavljen na neuvjerljivu kostimogarfiju, smiješnu i opet neuvjerljivu scenografiju (o Bože, zašto..) i nekakvo recitiranje scenarija (ne glumu). U film se niakako uživit i na početku sam se pitala kada će početi film?? A izbor Vronskog ne znam kako bi rječima opisala - najbolje se nasmijati kada ga vidite (a i izbor svih ostalih glumaca..). Promašaj.