Srednja zalost..........

Tako - tako....

Srednja zalost..........

Tako - tako....

Srednja zalost..........

Dobar film,nezasluženi Oscari

Nemam neko mišljenje o Afflecku kao glumcu.Ne smatram ga niti posebice dobrim niti posebice lošim glumcem.U svakoj ulozi u kojoj sam ga dosada imao prilike vidjeti je solidan,a njegova je izvedba nemarkantna i uglavnom zasijenjena od izvedba ostalih glumaca u filmu.U svakom slučaju je bolji redatelj nego glumac i mogao bi zajedno sa kolegom Clooneyem biti nasljednik svestranih velikana poput Eastwooda ili Redforda.Od njegova preostala dva redateljska pothvata sam pogledao samo Grad Lopova koji je poput Arga dobar,ali i lako zaboravljiv film.Zbilja bi bilo grijeh reći da je Argo loš film,Affleckova režija je odlična,radnju drži pogođenim tempom,kada treba biti dinamičan je dinamičan,kada treba usporiti je usporen.Vrlo mi se dojmila animirana uvodna sekvenca u kojoj je na zanimljiv i maštovit način objašnjena cijela povijest i pozadina sukoba između Irana i SAD-a.Glumci su također odlični u svojim ulogama,no već ovdje dolazimo do jednog od problema koji me muče s filmom.Alan Arkin je dobar u svojoj ulozi,no ima premalo vremena i mogućnosti da bi svojom izvedbom na nas ostavio dojam kojim bi opravdao Oskarovsku nominaciju za sporednog glumca koju je zaradio.Puno je bolji posao odradio Bryan Cranston koji je po meni i najdojmljiviji u svojoj ulozi.Affleck je kao i u Gradu Lopova solidan,no opet nas tjera da se zapitamo bi li talentiraniji glumac znao dobiti vise od te uloge.Međutim,unatoč tomu,ovo je možda i njegova najbolja uloga dosad.Ostali problemi koji me muče sa Argom su neopravdane Oskarovske nominacije.Argo je ziheraški film,film koji vješto pripovijeda priču no ne nudi ništa inovativno,orginalno i drugačije čime bi trajno ostao u našem sjećanju,a svaki filmofil zna da Akademija obožava takve filmove.Veliki je grijeh što su Arga stavili ispred primjerice Tarantinovog Odbjeglog Djanga koji unatoč maestralnoj režiji i inovativnoj priči nije zaradio nominacije za najbolji film i režiju.Također valja naglasiti da je film prepun golemih povijesnih netočnosti.Uloga Amerikanaca i CIA je pri izvlačenju taoca iz Irana bila minimalna dok je za 90% zasluga zaslužna Kanada,a Tony Mendez,lik kojeg Affleck tumači,je u Iranu proveo svega dva dana.Pogledajte Argo jer je unatoč mnogim manama i nedostacima,solidan i zabavan film.

Dobar je Argo

Bez ikakvih pretjerivanja, izvrsno režiran, dobrog scenarija i ponekih odličnih glumaca (Goodman, Arkin, Cranston). Sve nominacije i osvojene nagrade su sasvim zaslužene. Vrlo zanimljivo, s blago ironičnim pogledom na američku politiku, drži vodu do samog kraja. Moje glavne zamjerke idu na račun šestorke. Iako znamo kraj priče, jer je istinita, film je ipak dosta napet i "neizvjestan". Međutim, stvarno mi ni u jednom trenutku nije bilo stalo što će se s tim ljudima dogoditi, čak niti kad su ih otpisali. A otpisali su ih, i to treba naglasiti. I zbog toga film zapravo vrijedi, kao i onih nekoliko minuta na početku koje objašnjavaju što se zapravo dogodilo Iranu i zašto (zbog SAD-a) i tko je od njih napravio svjetske negativce. I Ben Affleck bi trebao odustati od glume. Bravo, Ben - režiser! Nemoj više glumiti!

Čorba

Kad misliš napraviti priču koja će psihološki obraditi događaj i aktere... ne uzimaj brate "amera", ni za režiju ni glumu. Kao da slijepcu objašnjavaš boje, a gluhome šapućeš ljubavnu poeziju. Ni likova, ni priče, ni statisti, ni lokacija, ni... Režiser se svesrdno potrudio da vas u samom startu poduči kako će oni (ameri) sve učiniti za svoje, pa čak i ukoliko su isti izdajnici koji ne vjeruju "američkom čudu". Vanvremenski narcisoidno ufurani tipovi koji o sebi imaju mišljenje poznato iz prošlih vremena ("über ales"), promatraju Iran kao zemlju gdje "ta glupa plemena" ne rade ništa drugo do zagorčavaju našoj bogomdanoj rasi bezbrižno uzimanje svega što želimo. Problem je što ovaj stav film nanovo potvrđuje u ovom XXI stoljeću. Likovi su dodatno unakaženi na onaj američkoj kinematografiji svojstven način, a erotika je nezaobilazna dekoracija koja za svrhu nema ništa, no eto. Još jedna oda američkoj pameti i lukavosti. Ocjena: Preskočiti ukoliko imate ikakve šanse.

Pazi, snima se!

Baziran na istinitim događajima koje je Tony Mendez opisao u knjizi 'The Master of Disguise' i na osnovu članka Joshuah Bearmana, objavljenog u Wired Magazine, pod naslovom 'Escape from Tehran'.Pod okriljem uglednog 'Warner Bros. Pictures', angažovan je talentovani režiser u usponu, Ben Affleck, dok je adaptaciju književnog predloška odradio Chris Terrio.Tako je nastao scenario sa premisom:'Film je bio lažan. Misija je prava'.Godina je 1979.Iranska revolucija dostiže tačku ključanja, kada militantni demonstranti u Teheranu, uspevaju da provale u sedište američke ambasade.U opštem metežu, grupa od šestoro Amerikanaca, službenika ambasade, uspeva da pobegne i nađe smeštaj u rezidenciji kanadskog ambasadora Kena Taylora (Victor Garber).Pod pritiskom američke i kanadaske vlade, operativac CIA, Tony Mendez (Tony Mendez), čija je specijalnost izvlačenje taoca, dolazi na suludu ideju.Predlaže da ode u Teheran, predstavljajući se kao producent lažnog filma 'Argo' u pokušaju da zatočenike zakamuflira u članove kanadske filmske ekipe...Dinamična radnja sa zavidnim stepenom napetosti, povremeno ispresecana humornim sekvencama, uspeva da drži pažnju u trajanju od 2 sata. Sama atmosfera kada 'psihologija mase' izbije u prvi plan na ulicama, jeste dobro predstavljena, jer izgleda baš autentično (filmske scene u Teheranu, zapravo su odrađene u Istanbulu).Normalno, kompletan izgled likova, stil odevanja, objekti, automobili i ostala infrastruktura, primerene su vremenu s kraja 70-ih.Stoga pohvale na račun kamere koja je sve to lepo uhvatila (Rodrigo Prieto) i naravno scenografije.Dobri muzički aranžmani su adekvatno umetnuti u ritam radnje (autor je slavni Alexandre Desplat).Jaka glumačka postava dala je svoj doprinos u kreiranju likova upletenih u opasnu političku igru.Standardno dobri Bryan Cranston, John Goodman i Alan Arkin, izvrsno su oslikali likove iz pozadine, koji su dali nesebičan doprinos u operaciji spašavanja šestoro američkih državljana.Šteta što Affleck nije bio na njihovom nivou (uzgred kažu da ni fizički ne sliči pravom agentu Mendezu).Takođe ni likovi zatočenika nisu nešto posebno razrađeni, tako da niko od njih nije vredan pomena.Generalno film je opravdao moja očekivanja, ali kao i većini publike (koja ne posmatra stvari iz američkog ugla) i meni smeta blago potencirana američka propaganda, iako je ideja o traženju načina da se spasu nevini životi u suštini sasvim na mestu i skroz humana.Kao i kod drugih filmova inspirisanih istinitim događajima, film je hendikepiran zbog izostanka neizvesnosti (podsećanja radi, Clinton je još 1997. obelodanio ishod ove tajne operacije).Sam kraj jeste urađen u hollywoodskom maniru, jer podseća na neke niskobudžetne akcione trilere.Podatak da je ostvarena zarada u visini od preko $120,000,000 za nešto više od 3 meseca prikazivanja na tlu USA, jeste pouzdan parametar da se publika 'naložila' na film, privučena sadržajem koji je nekada bio misterija za čitav svet.Vredi pogledati, iako ne zavređuje najvišu ocenu.

Ocjena recenzije: 4.38 Tvoja ocjena: -

Argo juha

Solidno ostvarenje... ali miljama daleko od oscara... Django je za ovo bolid od filma... oskudan scenarij... predvidljivo do bola... iako dosta spretno i napeto napravljeno... neuspio pokušaj pretvaranja osvajača u žrtvu... naravno sve skupa prožeto obiljem "srats and tripes" patetike... jedina hvale vrijedna stvar iz filma je realistično priznanje "tvornice snova" da su najveća prijevara na svijetu... sve u svemu gledanje ovog filma je oku ugodno... po završetku imate dojam kako se zbilja radi o odličnom filmu... ali nakon što ga provarite... nakon sređivanja emocija... teško ćete se odlučiti na ponovno gledanje...

Američka propaganda

Boli me briga za 6 Amerikanaca koji su zaglavili u Iranu koliko bi i njih brigalo za 6 Iranaca zaglavljenih u Bagdadu. Kroje jadnim ljudima povijest oduvijek i onda kad ovi jednom polude, to je prestrašno, jer tko se to usuđuje ugroziti nekoliko američkih života. Ova misao me proganjala cijeli film pa sam ulagala iznimni napor da se uživim i suosjećam sa šestorkom, pogotovo jer se radi o skupini iznimno antipatičnih i nezanimljivih glumaca, bez imalo karizme, kakav je i sam Affleck. Nevezano za sve navedeno, prvi sat vremena filma je užasno dosadan, drugi sat je dosta napet, iako, kad kreneš analizirati, shvatiš da film u svakom segmentu ima puno nedostataka i iskreno se nadam da neće dobiti Oscara jer bih se jako razočarala u Akademiju ako se to dogodi...

Dobar dobar

Ako želite da pogledate napet triler do samoga kraja onda je ovo film za vas. I ako se zna / predpostavlja što će biti na kraju, film vas ipak drži na rubu sjedišta. 8/10

Napeto