Između svjetova

Posrnuli pisac

Hall Baltimore (Val Kilmer) nalazi se na turneji radi promocije svoje nove knjige o vešticama. Stiže u mali gradić, gde ubrzo saznaje neke mračne tajne.Kroz snove stupa u kontakt sa misterioznim duhom devojke po imenu 'V' (Elle Fanning).Privučen uzemirujućom pričom o vampirima, pisac dobija inspiraciju za novi roman, pa odlučuje da ostane nešto duže no što je planirao ...Proslavljeni Francis Ford Coppola vraća se horor žanru, posle dužeg vremena ('Bram Stoker's Dracula'). Može se reći da je ovaj horor uradio za 'svoju dušu'.Sam je napisao scenario i odabrao ekipu s kojom će raditi. Uvodni deo je dosta obećavao.Odlična atmosfera, sa par efektnih kadrova (kula sa sedam satova, mesto gde se okuplja grupa mčadih s druge strane jezera), ostavljaju zaista dobar utisak.Ideja po kojoj se glavni lik gubi, utapajući svoj bol u alkoholu zbog gubitka voljene ćerke i u čestim košmarima, gde mu se priviđaju razne stvari, pa čak i duh pisca Edgara Allana Poea (Ben Chaplin). Nažalost već posle prve trećine filma, radnja puca 'po svim šavovima', jer kao što glavni protagonista gubi vezu s realnošću, tako i publika gubi niti cele priče. Sve se razvodnjava i kreće u pravcu monotonije, da bi dobili više nego mlak kraj.Pošteno je naglasiti kako je Val Kilmer veoma dobro izneo svoj lik, ali iako je pisac pokretač celokupne radnje, ipak to nije bilo dovoljno da se postigne barem neki prosek.Loše urađeni CGI efekti koje smo videli u drugom delu radnje, takođe kvare ukupni utisak.Sve u svemu, razočaravajuće, pa se spontano nametnula konstatacija da je ovo možda i najlošiji Coppolin film.Videli smo malo toga dobrog, a puno toga lošeg.Evo dokaza da je slava (popularnost) prolazna kategorija!

O_o

Totalni shit od filma...nije vrijedno gubljenja vremena