Gotika

ok...

moze se pogLeat aL nie ness spesL...maLo mi e bia dosadan...

gotika

ej,film je super,vrijedi ga zbilja pogledati

gledljivo

jedan od onih filmova koje cete pogledati, pa cak i pricati o njemu, ali nece vas toliko oduseviti da bi ga ponovno gledali. u svakom slucaju, prolazno i gledljivo, ali nista posebno, cak ni u trenucima kada je to mogao biti.

NOT ALONE

Mnogi ljudi nisu skužili naslov filma 'Gothika'. Ja mislim da se taj naslov odnosi na gotičku atmosferu filma. Što bi drugo moglo biti? Halle Berry je fantastična u ovoj zahtjevnoj ulozi osobe koja pokušava dokazati svoju nevinost. Osim Berry, dobru ulogu su ostvarili Robert Downey Jr i predivna Penelope Cruz. Mathieu Kassovitz(Grimizne Rijeke)je super režirao ovaj mračan horor-triler. Film ima vrlo dobar scenarij. Gothika je vizualno zadivljujuće, stilizirano i klaustrofobično ostvarenje (posebno u scenama kada je Halle Berry u zatvoru). Stvarno ne razumijem zašto je film dobio tako niske ocjene. Obavezno pogledati. Ocjena filma: 5

Slabo, slabo....

Ukupni dojam nakon gledanja Gotike je bio, već viđeno.Sam naslov filma ne govori ništa, bilo bi bolje da se je jednostavno zvao "Umobolnica" ili nešto sl.Halle Berry u svemu tome ostavlja još koliko_toliko dobar dojam, jer se je zbilja potrudila, no sve ostalo nevalja.Mogao bih spomenuti barem dva filma sa sličnom pričom, npr.prvi i jedini Šesto Čulo, te Odjek Smrti sa Kevinom Baconom u glavnoi ulozi, Koji ima skoro istu priču kao i Gotika, a mnogo je zanimljiviji.Nevidim ni razloga za angažiranje Penelope i Roberta Downeya Jr. jer se i nisu baš nešto posebno iskazali, uloge su im bile jako male,to su mogli odglumiti i neki manje poznati glumci.Sama režija i nije loša, Mathieu Kassovitz nije uopće loš redatelj inače, Grimizne rijeke su mu odličan film, ali ovdje i nije imao baš neku obečavajuću priču za ekranizaciju.Sam scenarij ima mnogo rupa, stvari koje su ostale nerazjašnjene npr. zašto duh te djevojke koji traži pomoć od Berriyeve nju stalo želi ubiti ili zašto stražar pušta Berry kad ju uhvati u bijegu, i još joj da ključeve svoga automobila itd.Sve u svemu jako slab scenarij, atmosfera je OK,ali to je sve što "drži vodu" u ovom filmu.

naslov koji ništa ne govori-gothika

vidite korice dvd-a ovog filma, al po naslovu pomislite nešto sasvim deseto. također, naslov filma vas zbuni, pa opet zamislite nešto deseto. onda pogledate film pa ste još više zbunjeni. mislim da je netko trebao reć zgodnoj crnkinji da se ne udaje za debelog crnca za kojeg se ispostavi da je ubojica. da, onda bi možda film bio malo bolji...

slabašno

Jedno je sigurno: režiser si je mogao ušparati na glumačkoj ekipi. Jedina isplativa investicija je Hale Berry koja je tu stvarno iskrvarila, dok imam dojam da su Downey i Cruz ovdje tek imena za trailer. Početak filma uistinu obećaje, pogotovo zbog intrigantne situacije u kojoj se glavni protagonist nađe, a i atmosfera je uistinu sugestivna. No već u prvoj trećini filma cjelina se urušava i gledatelj ima dojam da je prevaren; cijeli se prenapuhani balon ispuše i od obećavajućeg horror-trilera servira nam se pitka televizijska kašica (deja-vu?). Rasplet je totalno razočaravajući- naročito nakon što Penelope išeće iz zatvora kao da nije zaklala očuha već se potukla na tulumu. Da nije par ozbiljnih dramaturških propusta i da je unijeto malo više pažnje i originalnosti u građenje zapleta, mogli smo dobiti sugestivnije djelo, no ovako dajem mu ocjenu 3. A baš mi je žao. By the way: šerif-silovatelj je odigrao znatno bolju ulogu od Downeya, najzanimljiviji je sporedni lik.

realizacija je malo ... (hmm)

ideja je solidna, ali ne i njena realizacija, gluma je malo neuvjerljiva kao i prazna, kamera u nekim kadrovima nije najjace prikazala strah, spec. efekti su na nivou, ali ne i jaaako realisticni, duh koji se pojavljuje uskoro prestaje biti strasan, i tada se zapravo ovaj horror pretvara u triller, film nema toliko horror scena, vise lici na tiller, ocjena:3/4

Gothika

Šteta, rekao bih, baš šteta. Nije "Gothika" toliko loš film, zapravo. Stilski intrigantan, zapletom uzbudljiv, mjestimice napet kao najtanja struna, ali... najkraće i najgrublje rečeno - bez muda! Kassovitz je oduševio britkom crno-bijelom dramom "Mržnja" i najavio sve odlike svog talenta. Onda je isporučio "Grimizne rijeke", film koji me nevjerojatno iživcirao i to opet ne zato što je loš, nego zato što je bio na korak od statusa nepatvorenog remek-djela (priča o razočaravajućih zadnjih pola sata već je toliko opjevana da mi se ne da više o tome). I sada, tu je "Gothika", još jedan mračnjak, nadnaravni triler s brojnim predispozicijama da bude velik film. No, u svom prvom filmu na engleskom jeziku, Kassovitz nije mnogo riskirao. Tako imamo klasičnu, predvidljivu priču o nemirnim duhovima, prikrivenim animalnim strastima, glavnu junakinju rastrzanu između razuma i bezumlja u interpretaciji trenutno iznimno popularne "žene-mačke", te konvencionalan rasplet podcrtan još konvencionalnijom završnom scenom. Opet - nije to loš film, prikovat će svakog "blagonaklonog" gledatelja za fotelju/stolicu/kauč u svojih 90-ak minuta, ali od njega ne treba tražiti ništa više, jer je toliko krhak da će popucati po svim šavovima!

dobar triler-horor

Film je napet- do kraja u biti niste sigurni sto se to zapravo dogadja. Vise je triler nego horor sto ce mnogima i odgovarati,a mnoge će razocarati. Meni se film svidio -napetost,dobri glumci i malo straha. Pogledati!

Debilana

Kao sto sam i pretpostavljao, pocela je invazija Ring-olikih thriller horrora. Zeznito je to kada moras snimiti film bez ideje, pa sta ti onda drugo preostaje nego drpati tudje ideje iz provjerenih filmova. Malo Ringa, malo Sixth Sencea i to je to, dobili smo film Gothika. Iako mi nikako ne ide u glavu zasto se tako zove. Ocjena filma: 1/5