Plaćenici 2

Ispunio očekivanja

U naslovu kažem ispunio očekivanja jer iskreno što se moglo očekivati od ove glumačke postave. Većina glumaca nije ni glumila u ničemu drugom osim u filmovima ove tematike. Imaš dobre momke i zle momke koji u jednom filmu potroše više municije no što je potrošeno u 2 svjetska rata. Zabavno - definitivno, ali priča i kvaliteta filma čista nula. Film preporučujem ako jednostavno hoćete da odmorite mozak od razmišljanja i uživate u glupostima 90-ak minuta. Realno 5/10 ali posto su tu legende akcije i pošto su svjesni gluposti i sami sebe provaljuju 6/10

Plaćenici 2

Suluda pucačina bez puno mozga, ali opet tako zabavno.

Isterivanje pravde

Britanski autor Simon West ('Lara Croft: Tomb Raider') režira nastavak akcionog hita iz 2010. godine, koji je ostvario odličnu zaradu.Scenario su napisali Richard Wenk i Sylvester Stallone, na osnovu likova koje je kreirao Dave Callaham. Autori priče su Ken Kaufman, David Agosto i Richard Wenk.Film je većim delom sniman na lokacijama po Bugarskoj, a par setova odrađeno je i u Kini i New Orleansu.Nakon uspešne misije oslobađanja kineskog bogatuna, Gospodin Church (Bruce Willis) angažuje Rossa (Sylvester Stallone) i njegovu ekipu plaćenika, da pronađu kofer čiji je sadržaj poznat samo Maggie (Nan Yu).Tako ekipa dobija novog člana, devojku u koju prevejani CIA agent ima ogromno poverenje.No misija kreće po zlu i mladi Bill The Kid (Liam Hemsworth) gubi život. Plaćenici nemaju izbora: odlučuju da povrate ono što im je opaka banda terorista otela, a povrh svega žude za osvetom... Adrenalinska akciona avantura, sačinjena od vizuelno spektakularnih sekvenci, gde je upotreba specijalnih efekata jednostavno nužna, uz angažovanje brojnih statista i nekolicine kaskadera (od kojih je jedan i nastradao tokom snimanja).Zamišljen kao nekakva parodija akcionih heroja (i naravno takve vrste filmova) koji su žarili i palili pre nekih 20-30 godina, ovaj film realno nema neki dubokouman scenario, pa su sva dešavanja tokom filma manje-više čist kliše. Pojava par novih lica, uz veću minutažu nekih likova koje smo u prvom delu videli samo u jednoj sceni, jeste dobra ideja bez obzira što je time narušena uverljivost radnje.Tako su Arnold Schwarzenegger i Chuck Norris, zapravo začin u mućkalici sa ogromnom dozom testosterona, iz koje dobijamo toliko puno nasilja, sa stotinama mrtvih loših momaka (ili možda i više, nisam siguran, jer nisam stigao da ih 'prebrojim').Gluma je dakle svedena na dobro zezanje matoraca koji valjda na taj način hoće da se podsete na neumitno prohujalu mladost.Kamera je standardno dobro uhvatila sve heroje u brojnim akcionim scenama i tu nema nikakvih zamerki.Tačne su konstatacije da ovaj film ne treba baš uzeti za ozbiljno, ali ipak se moja primedba odnosi na aljkavo sklepanu priču.Smatram da je bilo prostora da se napravi mnogo smislenija i pre svega zabavnija radnja, sa efektnijim uvođenjem novih likova u čitavo akciono ludilo.Nakon svega, ostao je ukus blagog razočarenja, tako da sam kao pasionirani ljubitelj akcionih filmova ostao uskraćen, jer sam stvarno očekivao nešto više. Gledajte, pa onda donesite sopstveni sud o filmu.

Ocjena recenzije: 4.14 Tvoja ocjena: -

solidno

Oduvijek me zanimalo kako bi film izgledao da su svi sporedni i glavni glumci ujedno i poznati glumci. U svakom slučaju radi se o ljudima koji iza sebe imaju zavidnu povijest s iznimno dobrim filmovima i glumačkim sposobnostima. S te strane nemam zamjerki jer svaki od njih je odradio dobar posao što je bilo i za očekivati. S druge strane, film je strašno naivan. Ali izvlači ga činjenica da očito ni nije bio cilj napraviti ozbiljan projekt, s obzirom na pojavljivanje Norrisa, koji je još jednom potvrdio da se zaista zna šaliti na svoj račun. S toga postoji i mala doza humora, koja film čini boljim. Sama tema filma dala bi se puno bolje realizirati, ali očito ni to nije bio paš *pravi cilj* ovog filma. Dakle, ukoliko želite zabavu s frendovima i humor na račun dobro znanih dedeka, ovo je po tom pitanju idealan film.

Kakva ekipa

U prvom planu rijetko da se komentarise ovaj film,prvo sto pada u oci to je strasna glumacka postava.Stalone,Statham,Arnold,Brus,Jet Li itd sasvim su dovoljna preporuka da se ovaj film pregleda.Dosta akcije,humora sa vrlo malo pametnog dijaloga ali je film za sebe jedno malo remek djelo upravo zbog odlicnih akcionih glumaca.

Sve pet!

Film zaslužuje pohvalu - čista zezancija, relativno puno krvi, ali sveukupno prefora... Čak mi je i prebrzo prošao.. Glumačka postava je nadmašila moja očekivanja.. Sve u svemu - pogledati!

Posljednji akcijski ju...

Vrlo zabavan film. Posebna čar i draž, parodiranje svega i svačega, čak i sopstvenih dijaloga koji ulaze u domenu indetifikacije pojedine uloge ( poznato "Terminatorovo": "Vratit ću se" [I'll be back] ovdje doživi odgovor: "E, ne! Dosta si se ti vraćao. Sad ću se ja vratiti!" ). Naravno, Arnold ovaj put nije u ulozi Terminatora, no ima ako puno kadrova koji su asocijativni. Cijeli film vrvi takvim scenama, koje Vas nagone da se... ono:"... to je iz tog film...". Pretjerivanja ima u svakom koraku, čak i glumatanja koje je tu sa svrhom, JCVD ima zahtjevnu ulogu biti negativac stranog akcenta i uspjeva to s puno "ledene strasti", Norris... ma jednostavno svi su odradili ovo na nivou. Dobra, dobra zabava.

Humor, akcija, humor, akcija

Ako ste očekivali pucnjavu na sve strane, na tone mrtvih statista i eksplozije tamo gdje i treba i ne treba, bili ste u pravu. No vidjeti ovakvu glumačku ekipu na istom mjestu u isto vrijeme, mora zalediti krv u žilama svakome tko je odrastao uz ove akcijske junake čija su imena jedna veća od drugih. Možda su nekoć svi oni bili tmurni i samozatajni junaci koji su zbog osveta uzimali pravdu u svoje ruke i uvijek pobijedili (jer dobro uvijek pobjeđuje zlo, a jedan čovjek može promijeniti svijet),no ovime filmom otišli su korak dalje. Tko je očekivao da će se Švarci našaliti sa svojim legendarnim "I'll be back" ili da će Stallone u vlastito filmu biti "proglašen" škrtcem (ipak je on glavni lik filma) ili da će se Norris i u pravom filmu šaliti s vicevima na svoji račun? A što je tek s Van Dammeom kao glavnim NEGATIVCEM? A kada se još sjeti da su to još Willis, Jet Li, Lundgren, Statham... Pa gdje je priči kraj?! Svakako pogledati! :)