Snjeguljica i lovac

Nekada davno u jednom kraljevstvu

Snežana (Kristen Stewart) odrasta u divnom kraljevstvu, okružena pažnjom roditelja i podanika.No kada joj umre majka, a nakon toga i njenog oca, na prevaru, mučki ubije, zla kraljica Ravenna (Charlize Theron), dolazi mračno doba, vreme u kome više ništa nije kao što je nekada bilo... Rupert Sanders potpisuje svoj debitantski dugometražni film koji je zasnovan na malo smelijoj interpretaciji svima poznate bajke o Snežani).Evan Daugherty, autor ove bajkovite priče 'Snow White and the Huntsman', nastojao je da nam predstavi adaptiranu verziju, koja je dovoljno filmična i vizuelno pogodna za jedan istinski osvežen filmski scenario.U pisanju scenarija, u pomoć su mu pritekla dvojica saradnika: Hossein Amini i John Lee Hancock.Zahvaljujući više nego solidnom budžetu od $170,000,000 evidentno je bilo da su ljudi iz 'Universal Pictures ' ušli sa velikim ambicijama u ceo projekat.Lokacije na kojima je snimano, pronađene su u Engleskoj (dvorci, zamkovi, šume) i po čuvenim brdima Škotske.Impresivna, maštovito postavljena scenografija, uz jako dobro osmišljene kostime (na kojima je radila proslavljena Colleen Atwood), ostavljaju dobar utisak, dajući vizuelni pečat celokupnoj radnji.Problem je u adaptaciji same bajke. Vodilo se računa da sve bude lepo na oko, ali je zanemarena sama priča i likovi oko kojih se zapravo sve vrti.Nema one prave magije, napetosti, zapleta od čega se podiže nivo adrenalina, gde publika gleda film netremice, širom otvorenih očiju.Kamera je odradila solidan posao:ima tu i krupnih kadrova, izraženog smisla za detalje koje je objektiv kamere lepo uhvatio, kao i efektnog prikaza borbi.Posebno bih istakao kadrove napravljene u šumi, jer je uz malu pomoć tehnologije, izvrsno oslikana na filmskom platnu, lepota koju samo priroda može da ponudi.Muzički aranžmani nisu loši, jer zvuče prikladno za ovakav filmski žanr.Da li zbog problematičnog scenarija ili nečeg drugog, ne znam, ali gluma je na granici podnošljivosti.Izuzetak je maestralna izvedba, sjajne Charlze Theron, jer njen lik prosto pleni, skreće vam pažnju, kao da je svoje vradžbine usmerila i na publiku, a ne samo na sirotu Snežanu.Kristen Stewart opet nije iskoristila ukazanu šansu, ali nema veze, cura ima zaleđinu u Hollywoodu, tako da ima priliku za popravni (možda već u nastavku).A Chris Hemsworth, kao lovac je dovoljno sirov, hrabar i naravno snažan, da koliko toliko uverljivo iznese svoju ulogu.Specijalni efekti su profesionalno odrađeni, a u prilog tome odlično prikazani likovi patuljaka koje su oživeli nekoliko poznatih britanskih glumaca.Neujednačen ritam filmske radnje, jasno pokazuje da ovde nije bilo precizirano šta se tačno želi, na šta zapravo staviti akcenat, tako da imamo i nekoliko sitnijih nelogičnosti (bez obzira što se radi o bajkovitoj ekranizaciji) odnosno neuverljivo predstavljenih likova.U krajnjoj liniji, dobili smo jedan prosečan film, iako je po svemu onome što je u njega uloženo, rezultat ipak morao da bude puno bolji.Ljubitelji 'Gospodara prstenova' mogli bi ovo i da pogledaju, ali molim vas, bez podvlačenja paralela, jer osim slične tematike, nema skoro ničeg drugog zajedničkog između tih filmova.

Nezanimljivo

Nije me se dojmio film. Nijedan od glumaca nije uspio u potpunosti dočarati svoj lik. Smatram da je izbor glavne glumice, bez obzira na slavu, veliki promašaj. NIJE LJEPŠA OD CHARLIZE - vjerojatno je to razlog :)

sss

Što se tiče glumačke postave, po mom mišljenju svi su nekako podbacili, jednostavno niko me se nije dojmio. u samom priči, također, ima propusta, ali vizelni segment i specijalni efekti su vrlo dobro odrađeni

Bljedunjava Snjeguljica

Charlize Theron je odlična, Chris Hemsworth očekivano solidan, a Snjeguljica mi nekako ne ulijeva dojam simbola zdravlja i životne energije (što bi u filmu trebala biti). Zapravo, izbor glumice (Stewart) je moj jedini prigovor na film, sve ostalo je na očekivano dobroj razini. Što mogu, visokobudžetni spektakli skoro svih vrsta su nekako moja najdraža kategorija filmova, jer čak i kad sve ostalo propadne, uvijek ostaje vizualni dojam. Lijepo, zabavno, zgodno. Od mene solidna četvorka.