Marigold Hotel

Simpatični starci

Skupina britanskih umirovljenika otputuje u Indiju gdje očekuje luksuzan hotel/odmaralište/dom za umirovljenike, ali ih očekuje nešto sasvim drugo. Zapravo je super dobro se većina njih nosi s novonastalom situacijom. Odličan film s odličnim britanskim glumcima, od koji zapravo ne znam koga bih posebno istaknula koliko su mi svi dragi. Bill Nighy koji me osvojio još u Loe Actually, jednom od najdražih mi filmova uopće, fantastična Judi Dench ili nenadmašna Maggie Smith koju sam zavoljela gledajući serijal Harry Potter. Ipak, posebno bih istaknula mladog Indijca Sunila, čiji pozitivan duh i optimizam je prava inspiracija i na kakav se u stvarnom svijetu rijetko nailazi.

The Best English Humor! Or maybe not?!

Welcome to The Best Exotic Marigold Hotel! Iako nas ime upućuje na luksuz i opuštanje u bogatom hotelu, naslućujemo da to baš i neće biti tako. Hotel je sve samo ne luksuzan i otmjen. No, kako to i inače biva, hotel navodno nudi druge čari koje mjenjaju naše živote iz korijena. Ili možda ne? Kada sam vidjela najavu filma popraćenu odličnom britanskom ekipom senoirskih glumaca, ne oklijevajući ni trena izabrala sam baš ovaj film za lijeno subtnje popodne, te zadovoljna sjela u naslonjač našeg omiljenog multiplex kina. Kako je razočaranje naših britanaca raslo došavši u ''luxuzni'' hotel, tako je i moje pozitivno iščekivanje ludih britanskih dosjetki i ugode filma sve više tonulo u zaborav. Nažalost, ovaj film ne bih mogla svrstati u komedije koliko god se trudila. Potencijalno dobra fabula priče i provjereno dobri glumci negdje su izgubili svoju nit vodilju i šarm koji nas je vjerojatno trebao dotaknuti u srce. Par tipičnih engleskih šala daje filmu osrednju trojku. Ipak se nadam da će se ova (inače odlična) britanska ekipa naći na nekom drugom putovanju, te tamo i zablistati u svojem pravom svijetlu, bilo to u hotelu ili kamp kućici.