Bijes Titana

Oslobodilac

Polazeći od premise:'Oseti gnev!' filmadžije iz 'Warner Bros. Pictures', odlučili su da nastave s avanturama smeštenim u mitološkom svetu.Budžet od oko $150,000,000 omogućio je filmskoj ekipi na čelu s režiserom Jonathanom Liebesmanom da ambiciozno krenu u novi projekat. Snimano je na različitim lokacijama u Engleskoj, Velsu, kao i na živopisnim Kanarskim ostrvima.Dan Mazeau i David Johnson su zajedničku priču 'Wrath of the Titans' (gde je treći ko-autor Greg Berlanti) adaptirali u filmičnu avanturu epskih razmera.Nakon što je porazio mitsko čudovište Krakena, hrabri Perseus (Sam Worthington) pokušava da živi mirnim životom, ribareći s desetogodišnjim sinom Heliusom (John Bell).Međutim, kada Titani nadvladaju boga Zeusa (Liam Neeson), Perseus, kao polučovek i polubog, shvata da mora da preuzme odgovornost i krene u misiju da spase oca, ali i čitav svet...Normalno je da su najnovije tehničko-tehnološke tekovine iskorišćene i za produkciju ovog filma.Sve žestoke akcione scene snimljene su u 3D tehnologiji, tako da je publika dobila istinski vizuelni spektakl.No problem je sam scenario, koji ruku na srce i nije nešto inovativan, niti značajnije osvežen u odnosu na prvi deo.Očigledna je namera da se u prvi plan istakne SF-akcioni aspekt filmske priče, a karakterizacija likova je stavljena u drugi plan.Iz tog razloga, gluma nije posebno ovde došla do izražaja, iako u kadrovima vidimo mnoge poznate glumačke face.Tako je recimo i Liam Neeson samo prosečan, kao i nosilac glavne role, Sam Worthington.Izbor nežne, engleske lepotice Rosamund Pike za ulogu, kraljice Andromede je blago rečeno veoma diskutabilan (bez obzira što je naučila neke borilačke veštine kako bi bila što uverljivija kao moćna ratnica, koja predvodi svoju vojsku u borbi protiv moćnih neprijatelja).Toby Kebbell sa dosta šarma, pomalo vickasto, kreira lik poluboga Agenora, heroja koji ima sličnu sudbinu kao i Perseus.Mada je ostvarena zarada od preko $301,000,000 od ulaznica u bioskopima širom sveta, to i nije pouzdan parametar kvaliteta filma.Dakle, publika je dobila neobaveznu, laganu, relaksirajuću zabavu (bez potrebe da se napregnu moždane vijuge kako bi se shvatila suština) i ništa više od toga.Pomalo razočaran dometima, ovog u krajnjoj liniji, samo prosečnog filma.Pasionirani ljibitelji žanra verovatno ovo neće propustiti, a ostali bi možda i mogli da ga preskoče.

Ocjena recenzije: 4.86 Tvoja ocjena: -

Bijes titana!!

Kako nema veze , pa svi ovi glumci su zivjeli tada, vidis da je istina :-)!!

Najbolje snimljen 3D ! ( do sad )

Film je korektno uradjen. Da se razumijemo film nema veze sa pravom Grckom mitologijom, ali u ostalom koji to americki film ima. 3D je fantastican i mnogo je bolji od prvog dijela. Ako film gledate u 3D okruzenju sigurno cete se trznuti tokom filma par puta, tako da se 3D-u nema sta prigovoriti. Što se tiče filma, pravi je spektakl. Tokom filma nemate vremena ni glavu okrenuti, a kamoli sta drugo. Radnja je mnogo bolja od 1. dijela, standardnih klišeja skoro i da nema.Čudovišta su dignuta na nivo više, tako da kad ih prvi put vidite ostacete bez daha. Isplati se pogledati u kinu. Preporucujem !