Začarana kuća

Eddie & duhooovvviiiii.....

Zabavan film temeljen na popularnoj atrakciji iz Disneyeva zabavnog parka kao i veliki hit Pirati s Kariba,koji su ujedno i največi razlog,što su se producenti odlučili na snimanje ovog filma u pomami za još malo love i očekivanju još jednog hita. No 90 mil. vrijedan film nije nažalost uspio ispuniti ni jedno ni drugo,doduše nije ni neslavno propao,zarada od 75 mil. nije loša,ali očekivanja producenata su svakako bila mnogo veća. Izgleda da humor i karizma Eddie Murphya ne pale više kod publike kao nekad. Radi se o hibridu obiteljske komedije i horrora,i to moram priznati uspješnom hibridu,film je mjestimice zabavan i otkačen a mjestimice fakat strašan.A Eddie Murphy ponovno glumi oca koji ne shavća vrijednost obitelji dok stvari ne zaguste i krenu naopako,baš kao i u Tata u Akciji i Doktoru Dolittleu.Tako da nam njegova izvedba ne donosi ništa novo,što več nismo navikli od njega,ali je sve jedno zabavan. Film je vizualno zbilja impresivan,prepun dobrih efekata i dobre scenografije,a i atmosfera je jako dobra.Film dosta zbog odlične kombinacije humora i horrora sliči zabavnim Zastrašivačima Petera Jacksona,čak su i duhovi slični,imaju onaj plavičasti svjetleči sjaj. Po mom mišljenju film bi bio još bolji da ga je režirao Tim Burton,jer film ima onaj njegov štih,otkačeni duhovi,spooky atmosfera,kipovi koji pjevaju,mračna ali crtičasta scenografija,a čak i glazba podsječa na Ellfmanovu, iako ju je zapravo skladao Mike Mancine. No nije ni sam Rob Minkoff napravio loš posao,jer čovjek je do sada režirao crtiće poput Kralja Lavova i crtićaste filmove Stuart Mali 1&2 pa zna na koji način i kako najpametnije iskoristiti specijalne efekte. Sve u svemu,zabavna,simpatična i blesava obiteljska priča o ljubavi i kletvi popračena dobrim efektima,kojom strašnom scenom će vam osigurati 100 min. zabave.Nije u rangu ranijih zabavnih filmova Eddie Murphya poput Policajac s Beverly Hillsa ili Bowfingera ali je svakako bolji od recimo Vampira iz Brooklyna slične tematike.