Opstanak

Solidan...

...film ali samo to. Vukovi u filmu totalno neuvjerljivi.

Ako ste voljeli "Izgubljene" voljet ćete i "Opstanak"

Priča se vrti oko samo jednoga lika kojeg gledatelj ima prilike upoznati do srži; doživljava njegovu bol kao vlastitu, moli s njime da postoji nešto više od života, i nada se da će unatoč sve sve lijepo završiti. Priča govori o izgubljenom liku koji je spreman oduzeti vlastiti život ne videći više njegov smisao. Ipak, sudbina mu to nedozvoljava jer je njegova životna priča još nije gotova. Nakon što preživi pad aviona, postaje vođa nekolicine preživjelih usred ničega; okruženi su snijegom, ledom i čoporom vukova. Film nosi religijsku tematiku i ispitivanje čovjekove vjere u Boga. Prekrasna glazba koja pogađa čovjeka ravno u srce i neizvjesni kraj jedni su od glavnih aduta koja ova priča donosi. U ovome trenutku jedan od najboljih filmova godine.

Moglo je bolje

Film nije loš, premda ima nekih dijelova bez kojih se moglo. Ono što, prema meni, najvećim dijelom daje poseban ton filmu jeste bol i tjeskoba koju nosi glavni lik, a koja se doslovno može osjetiti cijelo vrijeme filma. Ipak, prevelika očekivanja su i ovaj put ostala to - prevelika.

ništa posebno

film između trojke i četvorke, ali zbog efektnih scena ipak četvorka. radnja je neuvjerljiva.

Čopor vukova

Ljudi pate od raznih fobija.Neko ima fobiju od vode, neko od zatvorenog prostora, a neko od letenja.E sada, zamislite da preživite avionsku nesreću, pad aviona sa nekoliko hiljada metara.U prvi mah čovek bi pomislio da je imao veliku sreću.Ali puno toga zavisi od lokacije gde ćete se naći, u kakvom okruženju.Ottway (Liam Neeson) je doživeo takvo iskustvo i sa preostalom grupom preživelih (njih osmoro) daju sve od sebe, da sačuvaju gole živote.U nepreglednim bespućima Aljaske, debeli snežni pokrivač i velika hladnoća nisu jedini otežavajući faktor da se preživi. Čopor ogromnih krvoločnih vukova, instinktivno oseća da ljudima tu nije mesto, pa počinje lov. Samo ovoga puta uloge su zamenjene:ljudi su lovina, a vukovi su lovci...Atmosfera u filmu je odlično napravljena, a to zahvaljujući divljim predelima u kanadskim provincijama Alberta i Britanska Kolumbija, gde je film sniman.U režiserskoj stolici našao se Joe Carnahan ('A-Team'), što i nije loš izbor filmadžija iz 'Twentieth Century Fox Film Corporation'.Scenario su zajednički napisali režiser i Ian Mackenzie Jeffers, čija je kratka priča 'Ghost Walker' poslužila kao književni predložak za filmsku priču.Izvanredan kasting, gde Liam Neeson suvereno 'drži banku' tokom čitave radnje, kreirajući kompleksan lik, spreman da ide do kraja, rukovođen instinktom za puko preživljavanje u surovom okruženju.Meni se dopao i lik Diaza, koga ubedljivo tumači Frank Grillo.Režija nam daje psihološke profile pojedinih članova grupe, iz čega saznajemo da svako od njih ima svoje motive i jake razloge da se vrati živ i da nastavi sa svojim životom.U većini kadrova jasno se očitava strah na licima ljudi koji nisu u početku svesni šta ih je zapravo snašlo.Taj emotivni aspekt priče podiže kvalitet filma, uz standardno dobro odrađene vratolomne scene (pokušaji da se izvuku iz praktično bezizlazne siutacije).Ako dodamo i odlično aranžirane muzičke numere, zaokružuje se celina, koja ima za rezultat jako dobar film, na nivou na kome nas je već poodavno navikao Neeson (izgleda da ga porodična tragedija nije značajnije poremetila u poslu).Moja preporuka se podrazumeva.

Ocjena recenzije: 4.75 Tvoja ocjena: -

Onako

Tema filma je odlična ali sam film me nije oduševio. Onako, nije dosadan ali je to moglo biti i malo bolje odrađeno sve skupa. Ima par scena koje su na rubu fantazije i nemaju veze sa zdravim razumom i moglo je i bez toga.

Battleship - May ove godine..

http://www.youtube.com/watch?v=cp3646Zf8rg Kad smo kod Liama, pogledajte i Nosioca glavne uloge John Carter, pogledajte i Rihanu, a pogledajte kakav nas film ocekuje!

Sivi

Film nije los, zamjeram Liamu sto u svakom filmu on mora biti mamojebac, to mu je manija zadnjih 3,4 filma nekako. A sam film i nije los, rijetko dotaknuta tema, sa dobrim materijalom, solidnom pricom, ali malo predviljivim krajem. Povremeno gluma na razini djece, ali de, nije naslov sa Oakara, tek popodnevna akcija/avantura..ocjena 3

Razočarenje

Ja apsolutno ne preporučam ovaj film jer je veliko razočarenje. Žali Bože što sam ga išla gledat u kino. Prvo - scenski efekti katastrofa, drugo - priča odlična al loše pretvorena u film i treće kraj filma - bezveze.

Solidan

Film je po mom misljenju odlican, onako pravi avanturisticki. Film je u dobroj mjeri i misteriozan tako da vam kroz citav film lete misli "sta ce sad biti, ko ce se pojaviti" i to. Preporucujem !