U zemlji krvi i meda

odličan

to odličan znači gledati ga na bosansko-hrvatsko-srpskom jeziku tada je film zaista odličan ovako sa titlovima he baš i ne jer nema onih naših balkanskih fora

1

Meni je film odličan. Teška tematika al to je ljudi to. Da se ne zaboravi kako je bilo ne tako davno, kako ljudima vladaju najniže strasti i kako svi polude u ratu. Ovo je priča o borbi dobra i zla u čovjeku. I borbi između onoga kako smo odgajani u sto da vjerujemo i ljudskosti u nama. Lik Ajle nije izdajnik vec osvetnik svog naroda.

Glupost

Film je totalna glupost, zao mi je sto sam potrosio preko dva sata uzaludno. Poenta filma je bila da su Srbi najgori narod i da treba da priznaju zlocin u ratu. Sa druge strane da su Muslimani izdajice, konkretan primjer vam je Ajla. I sad treba neko da sazaljeva Muslimane zbog ovog filma? I ne znam sta vise ljudi hvale Angelinu, ona je po meni nikakva glumica, proslavila se svojom ljepotom a ne glumom. OCJENA: 1

Hvala ti Angie

Iako bih ovdje trebala komentirati film kao takav ja sam još uvijek očarana činjenicom da je od svih tema na svijetu Jolie izabrala baš ovu. Sramotno je i, nažalost, očekivano da je u Americi ovaj film pogledala tek šačica ljudi. Ostaju totalno nezainteresirani za sve na svijetu i smišljaju gdje započeti novi rat. Što se tiče filma.. Slažem se da su radnja i scene često nepovezane i da je scenarij klimav ali ovaj film nije tu da nas zabavi i oduševi nego da nas podsjeti na nedavnu gadnu prošlost u našem susjedstvu i da postanemo svjesniji nekih stvari. Povijest se uistinu ponavlja, i to u svom najružnijem obliku. Ono što se događalo u Sarajevu upravo se događa u Siriji. I opet nitko ne radi ništa.

razočarenje

Moram odmah na početku napisati da sam preživio rat u Bosni i da posnajem dosta situaciju kojom se bavi ovaj film. No onda je Angelina trebala snimiti dokumentarac jer je film zaista razočarenje. Ima jako dobrih kadrova, fotografija, efekata eksplozija, no to je sve! Glavni lik, tj. glumac Goran Kostić mi nije nikako legao za ovu ulogu. Jednostavno ne leži mu ova uloga i da sam ja birao, odabrao bih možda Sergeja Trifunovića, Leona Lučeva ili čak i Alena Liverića, oni bi mogli odigrati onu odlučnost ratnih zapovjednika. Zana mi je i ok kao glumica. Šerbedžija je klasa i čak mi je zasjenio glumom ostale glumce. No film mi je nekako površan, gluma baš nekako neuvjerljiva. Očekivao sam puno snažniji zaplet i više emocija, no evo ostao sam razočaran. Tema je odlična, no moglo se zaista proraditi na odabiru glumaca koji bi još jače pojačali ovaj film. Ovako imam dojam da su više imali tremu pred redateljicom kojoj je ovo ne baš sjajan prvijenac.

andjin film

imali gdje neki link da se gleda film od andje ovaj u zemlji krvi i mesa (meda )

Jako loše

Jedan od najgorih filmova koje sam ikada gledao. 2 sata čiste dosade, tu i tamo trepneš kad padne neka bomba ili netko dobije metak u čelo iz čista mira, ostalo je užasno dosadno. Uglavnom jako jako loše, nepovezane scene, loši tekstovi, kao da ih je smišljalo dijete od 2 godine. Očekivao sam da će Angelina potražiti pomoć stučnih ljudi barem novaca ima, ali ništa od toga.

za sttewan

da,super, zahvaljujem se

odgovor za 9gag

Mislim da ovaj film tražiš. http://www.imdb.com/title/tt0446463/

treba mi pomoć

ima jedan film s kevinom spaceyem u glavnoj ulozi, glumi uspješnog oftamologa koji ima ženu, mislim da se zove hanna, i kćer, i onda njih dvije dožive automobilsku nesreću te se odjednom žena nađe u tijelu njihove 16 godišnje kćeri, a ona je zapravo mrtva.... gledao sam pola filma na na cinestar tv-u i nisam vidio naslov filma pa ako netko zna pomagajte. zapamtio sam citat: danas sam pogledao 15 pari očiju a dan mi nije počeo dok nisam pogledao u tvoje, to on govori svojoj ženi

2

intouchables

Ja bih se svima izvinuo sto pisem u ovom filmu, ali molio bih vas sve, da pogledate francuski film imenom intouchables..odusevio sam se, a vjerujem i vi ce te..

ratka_nedam_ime

molim vas pustite film da gledamo u republici srpskoj neznam zasto ste zabranili gledanje filma u rs... i zasto vrijedjate Angelinu Jolie zbog tog filma ona je prelijepa zena koja u uspijela u svom zivotu.i molim vas pustite film u republici srpskoj da ga gledamo jer film je inace odlican :D